Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
De preferat absolvent de studii medii; Cunoștințe de bază în domeniul tehnic; Îndemanare și pricepere în manevrarea instrumentelor de lucru și a utilajelor specifice; Disciplinat și responsabil la locul de muncă; Atenție la detalii și bune abilități de comunicare; Experiența de lucru în domeniul tehnic constituie avantaj. Suntem o firmă de producție ascensoare în plină expansiunecu sediul in Nojorid. Oferim un mediu de lucru placut, salariu motivant, intre 3200 si 3400 LEI plus decontarea transportului.
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Promovat
Angajam muncitori calificați pentru construcții, placări fațade, lucrări de renovare și amenajări interioare spatii comerciale, locuinte, montaj gresie, faianță, parchet, aplicare glet, rigips, lavabila, salariu atractiv acordat saptamanal/la doua saptamani/lunar, bonuri de masa, posibilitate de cazare în caz de nevoie
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firmă colectare fier vechi angajeză muncitori. Atribuții : Descărcare incarcare Sortare metale Curățenie la locul de muncă Ofer salariu atractiv. Pentru detali ne puteți contacta la numărul de telefon ( Veres Traian )
-
Part time zilnic de la ora 7,30-9,30 se poate lucra 2-4-6 ore pe zi , funcție de cerinte . Locația se afla in Selimbar !
-
Angajez bucatari,ospatari, necalificați, ajutori bucatari, barmani,lucrător la grătar, ofer cazare și masă,contract de muncă, salarii cuprinse de la 3000 la 12000,cer seriozitate, salariul este în funcție de meserie și orele lucrate,.
-
Troia Premium Construct SRL angajeaza inginer constructii civile cu experienta. Responsabilități: - Managementul etapelor si prioritizarea lucrarilor; - Elaborarea planului de lucrari si monitorizarea planului de executie; - Intocmirea si semnarea tuturor documentelor ce tin de lucrarile de coordonare: situatii de lucrari, raportari periodice, pontaje; - Participa la receptia interna a lucrarilor materialelor si a produselor; - Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al calitatii, cantitatii si respectarea termenului de executie; - Monitorizeaza si participa la toate fazele proiectelor si asigura asistenta tehnica pe toata perioada de executie; - Centralizarea datelor si comunicare nemijlocita cu reprezentantii beneficiarului; - Comunicarea si trimiterea de date intre inginer si contabilitatea firmei . Cerinte: - Studii superioare tehnice (inginer constructor); - Flexibilitate in program si decizii, disponibilitate la program prelungit; - Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate; - Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii; - Abilitati foarte bune de comunicare; - Competente foarte bune de organizare, planificare, coordonare, control, capacitatea de a lua decizii; - Capacitate de analiza si sinteza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea rezultatelor finale; - Persoana dinamica, flexibila ,dedicata cu spirit de echipa.
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Firma de paza angajeaza in Ilfov: agenti de securitate si sefi de tura (pe masina). Cerinte: Pt. agenti de securitate: Femei si barbati Cu atestat sau fara Persoane serioase Pt sefi de tura: Barbati Varsta maxima 50 ani Carnet auto cat.b Oferim: Salariu fix+bonuri de masa Program 24/48 h Obiective in Ilfov : Chitila, Balotesti, Moara Vlasiei, Tancabesti, Saftica, Otopeni Interviurile au loc in Balotesti,Ilfov. Mai multe detalii si stabilirea unui interviu, va rugam sunati la nr afisat.
-
SC ILARY AMANET S.R.Langajează Operator casă de amanet la punctul de lucru situat pe Bd.Constantin Brâncoveanu nr 10 sector4. Locatia se află in aproprierea statie se Metrou Constantin Brâncoveanu. Responsabilitățile postului: Evaluarea garanțiilor (bijuterii din metale prețioase electronice) și întocmirea contractelor de împrumut; Consilierea clienților prezentarea bijuteriilor oferite spre vânzare; -Efectuarea tuturor operațiunilor cu numerar, întocmirea, organizarea și arhivarea documentației specifice. Beneficii: - Salariu 4000 lei bani în mână pentru primele 3 luni. - Taxele aferente salariului sunt plătite întotdeauna la timp, acest lucru contând la eventualele contractări de împrumuturi; - Dacă dorești să faci ture suplimentare, acestea sunt compensate în bani, astfel majorând considerabil salariul net; - Discount de angajat la achiziția de produse din magazinul nostru. - Concediu de odihnă legal - 21 de zile lucrătoare; Cerințele postului: Cunostinte și cunoastere platforma tik-tok pentru (Live)a produselor oferite spre vânzare. - Cunostinte de a analiza si de a recunoaste falsurile - bijuteriilor din AUR (constituie avantaj); - Operare calculator; - Abilităţi de comunicare și negociere, orientat spre client; - Seriozitate, profesionalism si punctualitate; - La angajare se va solicita cazier judiciar; Trimiterea CV-ului reprezinta acordul dvs cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul implicării în procesul de recrutare și angajare
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, bune cunostine Excel si programe de gestiune, corectitudine, atentie Avantaje: cunoastere SmartBill, eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV scrisoare de intentie
-
Angajam tamplari cu experienta Avantaje Salariu atractiv ( discutabil la interviu in funcție de experiența) contract de muncă; transport gratuit, mediu curat și liniștit program de lucru : 8:00 - 17 M-ai multe detalii la nr. de tel : ( ) (în intervalul 9:00 - 16:00)
-
Promovat
Angajam pregatitor colete [pick & pack] manipulant marfa in depozit de accesorii si consumabile pentru motociclete Cerinte: studii medii, experienta minim 2 ani, corectitudine, atentie, cazier curat, punctualitate. Avantaje: permis cat A, B, abilitati PC. Descriere job: receptionare marfa de la furnizori si asezarea la raft, pregatirea comenzilor pentru livrare, impachetare, alte activitati specifice de depozit. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) . Job ideal pentru un motociclist! Cei interesati sunt rugati sa scrie pentru mai multe detalii.
-
Angajam șoferii profesioniști pentru comunitate cu experiență minim 5 ani ADR marfă. Lucrul la prelată perioada 6 cu 2 în Germania, Spania, Italia, Austria.
-
Promovat
SUBWAY Timisoara, locatia: Complex Studentesc Angajeaza : ---preparatori/vanzatori sandwichuri -"Sandwich Artist", .Nu este obligatorie experienta in domeniu,dar constitue un avantaj(Profi,Auchan,horeca,etc). ---full time sau part -time pt ore de seara. Oferim:Salariu/venituri si beneficii atractive,posibilitati de avansare si asiguram instructaj si calificare cu diploma absolvire cursuri SUBWAY UNIVERSITY(-Sandwich Artistry,Beautifull restaurants,etc.) Cautam persoane motivate pentru a se alatura super-echipei noastre si dornice de a lucra int-un mediu organizat si placut. Hai in echipa noastra ! TEL Dorin
-
Cautam sa completam un colectiv compus din persoane cu experienta pentru activitatile enumerate in anunt. Rog contact pe whatsapp cu o scurta prezentare personala, pt o rapida si eficienta comunicare. Cautam: - sef ferma multifunctionala de la 2000 euro - inginer horticol legume initial pt un test pe 20 hectare si pt 2025 pt 200 hectare - tractorist mecanic, conducator utilaje agricole si forestiere si stuficole de la 1500 euro - drujbisti, operatori lemn de la 1000 euro - presator stuf de la 1000 euro Sunt binevenite si femeile pt activitati mai usoare cum ar fi: - gatit, menaj, operararea instalatiilor pt confectionat rulouri din stuf Valorizăm abilitățile de operare a utilajelor agricole precum: - Seceratoare stuf, tractoare, incarcatoare frontale, balotiere, dar si utilaje precum drujbe forestiere, tocatoare vegetale, vola pt fabrica de peleti. - Experiența în construcții constituie un avantaj pentru amenajarea clădirilor noastre. Suntem de asemenea deschiși să oferim formare profesională celor dispuși să învețe rapid. Oferim condiții optime de muncă, inclusiv transport, cazare și minim o masă caldă. De asemenea, asigurăm echipament de lucru adecvat pentru toate sezoanele. Locul de muncă se situează în pitorescul cadru natural al Deltei Dunării. Apreciem persoanele: - nefumatoare (datorita mediului de lucru inflamabil) - nonalcoolice - responsabile in raport cu munca - linistite in colectivitate Activitățile noastre includ: Recoltarea stufului (decembrie - martie) pe 500 hectare cu utilaje specializate dar necesita si manipularea snopilor de stuf de 5 kg bucata Lucrari agricole horticole pe 200 hectare Defrișarea toaletarea și procesarea salciei, precum și diverse lucrări în fabrica noastră de peleți și brichete energetice de 3000 tone pe an Fabricația de garduri din stuf cu instalatii specifice, Amenajarea si Intreținerea campingurilor de pescuit sportiv. Reconditionarea unitatilor de cazare turistica si a unui restaurant de 400 locuri Dorim să angajăm rapid persoanele adecvate pentru aceste poziții. Așteptăm cu interes răspunsul dvs. pe whatsapp
-
Angajam electricieni, tablotieri si muncitori necalificati. Detinerea unui permis de conducere categoria B, constituie un avantaj. Salariu oferit: intre 3000 - 6000 lei
-
Ajutor de Bucătar la Carolina Bistro Cafe , Alba Iulia Suntem în căutarea unui Ajutor de Bucătar pasionat pentru echipa noastră de la Carolina Bistro Cafe din Alba Iulia. Dacă îți dorești să faci parte dintr-un loc deja cunoscut și apreciat în inima orașului, te invităm să aplici! Pasiune pentru gătit și atenție la detalii. Abilități de comunicare și colaborare în echipă. Disponibilitate pentru program de lucru full-time. Responsabilități: Asistarea bucătarului șef în pregătirea și prezentarea mâncărurilor. Curățarea și organizarea bucătăriei. Respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară. Beneficii: Salariu competitiv. Mediu de lucru plăcut și profesionist. Oportunități de dezvoltare și avansare în carieră. Dacă ești pasionat de gastronomie și vrei să faci parte dintr-o echipă dedicată, trimite-ne CV-ul tău la adresa de email: sau sună la numărul de telefon: Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Angajaza medici cu contract de colaborare pentru urmatoarele specialitati : -CARDIOLOGIE -INTERNE -NEUROLOGIE -PSIHIATRIE Adresa de e-mail pentru depunerea CV-urilor se gaseste pe sit. Va asteptam cu drag in echipa noastra( si viitori medici cu rezidentiatul terminat in acest an).
-
Grup Restaurante Angajeaza director economic Salariu 10.000 lei Descrierea sumara a postului: Titularul postului are rolul de a asigura elaborarea si implementarea politicilor economice astfel încât să obtină o cres tere a eficientei economice la nivel de firmă în conditiile respectării legisltiei în vigoare. Specificatiile postului: Studii economice superioare in domeniul financiar contabil, Acreditare ca expert contabil din partea forurilor competente din Romania Capacitate de analiza, profesionalism, spirit de echipa, seriozitate, dinamism. Abilitate in utilizarea sistemelor de operare, capacitate de adaptare in schimbarea sistemului informatic. Experienta in domeniul financiar-contabil Sarcinile principale si specifice ale postului: 1. Asigură buna gestionare a patrimoniului 2. Urmăre te respectarea legisla iei fiscale la nivel de firmă 3. Întocme te bugetul general al societă ii, informează i face propuneri de corec ie o Analizeaza pregateste previziunile si bugetele, urmarind ca resursele angajate sa fie in corelatie cu obiectivele de performanta ale firmei; o Controleaza si evalueaza rezultatele lunare de gestiune si propune planuri de actiune pentru corectarea diferentelor; o Initiaza, aplica si dezvolta metode care sa contribuie la urmarirea costurilor si la atingerea obiectivelor de performanta ale firmelor din grup; 4. Raportează rezultatele financiare ale firmei 5. Elaborează i implementează sistemul general de eviden ă a gestiunii firmei 6. Coordonează activitatea compartimentelor din subordine Candidatii interesati pot trimite un Curriculum vitae insotit de scrisoare de intentie, la la urmatoarea adresa de e-mail: Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. Nu vor fi luate in considerare candidaturile care nu vor indeplini conditiile minimale solicitate in specificatiile postului. Compania isi rezerva dreptul de a testa competentele declarate de catre candidati.
-
Buna ziua 1.Intocmesc cartea constructiei , pentru receptia unei lucrari atat pe partea de constructii cat si pe partea de instalatii . 2. Intocmesc documentatia PSI pentru autorizarea unei lucrari 3.Pentru mai multe detali rog sa sunati la numarul Va multumesc !
-
Munca presupune , montat sisteme irigatie, plantat pomi,arbusti,montat gazon,semanat gazon, etc.avem utilaje pentru a usura munca, miniexcavator pentru santuri,dumpere pentru pamant, BANAT GARDEN SRL
-
Cerinte: Experiență anterioară în domeniul întreținerii și reparației utilajelor; Cunoștințe solide în mecanică si electricitate; Abilități de comunicare: exprimarea, clară și concisă a ideilor și informațiilor tehnice; Abilități de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice; Capacitatea de intelegere a schitelor si materialelor tehnice; Abilități bune de gestionare a timpului pentru a organiza eficient sarcinile, pentru a respecta termenele limită și pentru a prioritiza activitățile în funcție de importanță; Abilități de adaptare și învățare continuă: deschidere și dorință pentru învățare și adaptare la schimbările din domeniu; Deschidere la feedback și colaborare. Responsabilități: Efectuarea inspecțiilor periodice și planificate asupra utilajelor pentru a identifica eventualele defecțiuni și necesități de întreținere; Diagnosticarea și remedierea problemelor mecanice, electrice și hidraulice ale utilajelor; Efectuarea reparațiilor și înlocuirilor de piese necesare pentru a asigura funcționarea optimă a utilajelor; Lucrul în echipă - colaborarea cu operatorii de utilaje și cu personalul din producție pentru a identifica problemele și pentru a asigura o funcționare optimă a utilajelor; Respectarea procedurilor de siguranță și a standardelor de calitate în efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații pentru a preveni riscurile de accidentare sau contaminare a produselor. PROGRAM DE LUCRU: 4 zile pe saptamana, 10ore/zi. BENEFICII: Salariu atractiv; Tichete de masa Asigurare medicala Vouchere de vacanta Decontare transport ( daca este nevoie).