Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Angajez asistent mdicina dentara la cabinetul privat Pasztaident din Oradea Caut un asistent dentar dedicat și devotat care să se alăture echipei mele din cabineteul private Pasztaident din Oradea. Sunt în căutarea unui coleg atent, precis, devotat, care să contribuie la satisfacția pacienților. Responsabilități: - Asistenta medicului dentist în timpul procedurilor stomatologice - Întreținerea și pregătirea echipamentelor și instrumentelor medicale - Asigurarea unui mediu sigur și curat în cabinet - Păstrarea dosarelor pacienților exacte și actualizate - Comunicarea eficientă și politicoasă cu pacienții - Achiziționarea de materiale consumabile Cerințe: - Diplomă de asistent medical sau echivalent (chiar și în curs de obținere) - Experiență anterioară în domeniul stomatologiei sau al asistenței medicale, reprezintă un avantaj - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu pacienții și colegii - Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona mai multe sarcini simultan - Atitudine pozitivă, etică profesională și atenție la detalii. Oferta noastră: Mediu de lucru modern, echipat cu cele mai noi tehnologii Oportunități de dezvoltare profesională Pachet salarial competitiv și alte beneficii Program de lucru flexibil Dacă sunteți interesat de această poziție și doriți să contribuiți la prestarea unei asistențe stomatologice excelente, vă rugăm să trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: Vă mulțumim pentru interesul manifestat. Cu respect, Dr. Pásztai Annamária
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Promovat
Profi Pantelimon 92 cauta Casier si Mezelar cu experienta. Responsabilitati zilnice Casier: Salutam clientii la venire si la plecare Recomandam aplicatia Profi si alte oferte active. Ne asiguram ca incasam corect. Atentie distributiva si multitasking. Asiguram curatenia in zona de lucru. Asiguram productia de Bake off si Hotdog pe perioada zilei. Se lucreaza in schimburi- 1,2 Tura 1 - 06:30-15:00 Tura 2 - 14:00-22:30 Tura 3 - 22:00-06:30 Salariu fix 3.300 cu tot cu tichete de masa de 30 ron Bonus zi de nastere Bonus Angajatul lunii. Turele de noapte se platesc conform legislatiei in vigoare. 21 zile de concediu Responsabilitati zilnice Mezelar: Salutam clientii Ne asiguram de tastarea corecta a codurilor de produs. Atentie distributiva si multitasking. Asiguram curatenia in zona de lucru. Refill constant de marfa atat la vitrina asistata cat si la frigidere. Asiguram productia de Gastro pe perioada zilei. Lotizarea produselor Se lucreaza in schimburi- 1,2 Tura 1 - 06:30-15:00 Tura 2 - 13:3 weekend liber pe luna la alegere Salariu in functie de experienta intre 3300-3500 cu tot cu tichete de masa de 30 ron Bonus zi de nastere Bonus Angajatul lunii. 21 zile de concediu Rog seriozitate! Va multumim si va asteptam in locatie pentru mai multe Informatii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate cu activitate de prestari servicii contabile, cautam o persoana interesata pentru angajare sau colaborare cu program part time sau full time in cadrul biroului de resurse umane salarizare. Candidatul Ideal Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane; Cunostinte solide de legislatie a muncii si de salarizare; Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel); Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; Descrierea jobului - Intocmirea si administrarea dosarelor de personal; - Intocmirea contractelor individuale de munca, a fiselor post, a actelor aditionale cu privire la modificarea conditiilor contractuale ale salariatilor precum si a diverselor decizii (suspendare, incetare a activitatii, etc.); - Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale; - Gestionarea bazei de date a salariatilor- Revisal; - Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati; - Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale; - Colectarea si verificarea datelor salariale (concedii de odihna medicale fara plata, ore suplimentare, bonusuri si prime, popriri); - Calculul salariilor si intocmirea lunara a statului de plata pentru salariati; - Generarea, verificarea si transmiterea declaratiei 112 la ANAF; - Verificarea certificatelor de concediu medical primite, completarea si transmiterea dosarelor de recuperare a indemnizatiilor de concedii medicale conform legislatiei in vigoare; Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.
-
Angajam tineri talentati in meseria ospatar - barman , ajutor bucatar cu experienta , receptioner , camerista . Salar 2200lei - 4000 lei net .. Sunati la nr =
-
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Farmacie in Cluj-Napoca, angajeaza farmacist, asistent farmacist si farmacist diriginte. Pentru detalii, sunati la 0723-764029.
-
Caut muncitor priceput pentru lucrare de interior
-
Caut subcontractor plata la zi Necesar : Microbuz sau prelata Pt detalii sunați-mă Transport paleți pe raza localității Timișoara
-
Avem locul potrivit pentru tine la Venue Coffee&Wine. Căutăm BARMAN Hai alături de noi! Îți vom arăta tot ce știm, ca să ne poți spune tot ceea ce nu știm. Pentru mai multe detalii contactează-ne la numărul de telefon - .
-
Societate comerciala din Italia angajeaza personal calificat/necalificat cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 ani in domeniul sistemelor de depozitare (montaj rafturi industriale). Candidatul ideal: -abilitati de lucru in echipa, indemanare, precizie, perseverenta; -abilitati de lucru la inaltime; -disponibilitate pentru o perioada nedeterminata; -disponibilitate la deplasari. Oferta salariala motivanta. Mediu de lucru competitiv profesional. Descrierea jobului: -Operatiuni de montaj sisteme de rafturi industriale. Mai multe detalii obtineti la numarul de telefon:
-
Angajez PART-TIME personal curatenie pentru apartamente in regim hotelier in Suceava. Criterii de angajare: Persoana cu experienta in curatenie, harnica, atenta la detalii. Activitati specifice: Curatenie in toate spatiile apartamentelor; Curatarea si dezinfectarea grupurilor sanitare cu materiale si ustensile specifice; Aprovizionarea bailor cu materialele necesare(hartie igienica, sampon, gel de dus..); Colectarea sacilor de gunoi menajer si depozitarea in locuri special amenajate; Schimbarea lenjeriilor. Oferim: Salariu atractiv Posibilitate de crestere salariala Mediu placut de lucru, cu oameni deschisi si pozitivi Detinerea permisului de conducere categoria B si masina personala constituie avantaj. Toate cheltuielile sunt decontate de companie. Detalii la
-
Cautam persoane cu experienta in finisaje interior pentru lucrari de constructii standuri in expozitii cu plecari in Europa.Salariu brut 2000 euro (aici este inclusa si mancarea) ,cazare oferim noi.Oferim contract de prova timp de 3 luni,dupa care pe perioada nedeterminata. Pentru detalii sunati la
-
Firma de construcții angajează sau facem colaborare cu meseriași in domeniul construcțiilor, montatotori gresie si faianță,zugravi,hidroizolatori etc.tel
-
NU APLICAȚI FĂRĂ EXPERIENȚA - barista Angajăm BARISTA la Throwback Coffee Shop care trebuie sa aibă câteva bune : bună dispoziție, bună credință bunăvoință Despre produse te vom învață noi Corectitudinea și comunicarea asertivă sunt necesare Experiența pentru postul de barista si vânzări este obligatorie. NU ACCEPTAM ALTFEL DE SITUAȚII Ca Barista, vei oferi oaspetilor nostri o cafea perfecta si un vibe pozitiv in fiecare zi astfel incat sa cream o comunitate a iubitorilor de cafea autentica. Iata mai jos principalele responsabilitati: -vei prepara bauturi pe baza de cafea si produse complementare; - vei consilia clientii in procesul de achizitie a produselor din cafenea; -vei cunoaste toate originile de cafea din portofoliu, dar si modul de preparare; -vei face recomandari de cafea si produse in functie de dorintele clientilor; - vei incasa si servi clientii; - te vei ocupa de organizarea produselor in cafenea; - vei mentine o curatenie exemplara; -vei respecta standardele si valorile companiei; -vei organiza eficient activitatile si le vei prioritiza Creativitatea si imaginatia bogata este apreciata si ne dorim sa vii cu idei noi pentru a creste impreuna. Ce iti oferim: -contract pe perioada nedeterminata - bonus in functie de performanta -echipa prietenoasa -training -dezvoltare profesionala Ni se pare de la sine inteles, dar mentionam pentru a stii de la inceput, orice tips bacsis de pe tura ta este al tau.
-
Angajam tractorist cu experiență pt curățenie și furajare ferma vaci carne. Avem 0 toleranță la alcool dacă voi știți consumator vă rog nu sunați, oferim cazare decentă condițiile le discutăm telefonic inclusiv salariul în funcție de competență.
-
Angajăm ag.securitate , responsabil , cu experiență în domeniul pazei și cu atestat , în Rm.Vâlcea.
-
Angajam barmana! Cerințe: -Experiența este un avantaj. -responsabilitate, seriozitate, implicare Se oferă: - contract de munca pe perioada nedeterminata mai multe detalii la telefon
-
Promovat
Cautam persoană cu experiență pentru menținere Mentenanță Site-uri și Publicitate , Salariu atractiv pentru mai multe detalii la tel.
-
Firma colaboratoare cautam curieri pentru livrari la domiciliu de produse food si nonfood. Livrarile se fac din Hypermarket-urile Carrefour, Penny cat si alte magazinele partenere aplicatiei (restaurante, farmacii, florarii, beauty shop-uri, etc) Cautam colegi seriosi, dornici de munca si orientati catre clienti. Experienta nu este necesara. Program flexibil. (Aplicatia este deschisa de la 08:00 la 22:00, interval in care va puteti loga si face comenzi) Câștiguri in functie de disponibilitate. Plata pe comanda. Bonus de performanta. Bonus pentru recomandari. Oferim training si suport pe toata perioada colaborarii. De ce ai nevoie ca sa incepem: -permis de conducere -masina personala -telefon cu android -spirit vesel :) si disponibilitate de a lucra in weekend (atunci sunt mai multe comenzi si mai putini livratori ;) ) Colaborare si cu PFA-urile, II-urile, SRL-urile. Daca sunteti interesati, va rog contactati-ne.
-
Vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara? Iti plac provocarile? Esti energic? Ai o atitudine pozitiva? Daca ai 4 de DA, atunci vino in echipa noastra de livratori. Tot ce ai nevoie este: -telefon cu sistem de operare android sau IOS -mijloc de transport personal (masina, scuter sau bicicleta) Ce trebuie sa faci tu? Sa ridici comenzile de la parteneri si sa le livrezi clientilor in cea mai buna stare. Sa imparti zambete clientilor Ce oferim? Program flexibil. Suport pe toata perioada colaborarii Plata saptamanala Castiguri atractive Daca toate cele mentionate mai sus suna potrivit pentru tine, te asteptam sa ne contactezi.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se poate lucra de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, putand deveni astfel in timp un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, ci cea de absolvire a celor 12 clase). Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior Destine Broker .