Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Bacau. Se ofera salariu incepand cu 2.300 lei si tichete de masa.
-
Promovat
Pentru sectorul de producție, Transavia angajează: - Electrician (3 schimburi) Locație: -Fabrica de procesare carne - Oiejdea Cerințe: -certficat de calificare profesională; -experiență și disponibilitate la învățare; Beneficii: -salariu avantajos și motivant; -tichete de masă în valoare de 30 lei tichetul; -plata orelor de noapte la schimbul 3; -pachet de produse pentru angajați; -o masă caldă; -transport pe rutele: Alba Iulia - Cistei, Mihalț - Teiuș, Aiud, Ocna Mureș. -Spor de fidelitate; -Facilități fiscale la salariu; -Primă de sărbători. Dacă sunteți interesat de acest post sau dacă în cercul dumneavoastră de apropiați și prieteni pot fi persoane interesate, vă rugam să ne trimteți un CV pe adresa de email afișată la job, să depuneți un CV la adresa sediului sau să sunați la numărul de telefon afișat anunțului.
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Promovat
Clientul nostru, o companie cu peste 20 de ani experienta pe piata din Romania specializata in executia de instalatii electrice si mentenanta a cladirilor, cauta cu incepere imediata Instalatori cu experienta pentru Cluj-Napoca : Cerinte : Minim 2 ani experienta Studii medii Calificare tehnica in instalatii Atestate ISCIR ,RSVTI sau ANRE constituie avantaj insa nu sunt obligatorii Permis auto constituie avantaj insa nu este obligatoriu Apt pentru lucu la inaltime Descriere rol : Supravegherea,operarea si menținerea echipamentelor tehnice la parametrii funcționali. Mentenanța sistemelor sanitare și HVAC Verificarea centralelor și sistemelor de aer condiționat Reparații și întreținere la instalațiile termice și sanitare Gestioneaza materialele tehnice utilizate în cadrul activității de mentenanță Raportează activitatea (întocmește rapoarte de service, probleme constatate etc) Se ofera: Loc de munca stabil in Cluj-Napoca (NU necesita deplasari in tara) Program de lucru standard (8 ore) Salariu negociabil in functie de experienta,calificari,abilitati si implicare (incepe de la 4500 + bonuri de masa) Oportunitati de progres in cadrul companiei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0745">07 arata numarul</a></span> 988 029, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
ANUNȚ DE ANGAJARE: Vanzator D2D - Orange Salut, comunitatea Facebook! Orange caută pasionați de tehnologie și comunicare pentru a se alătura echipei noastre de vânzări D2D (ușă la ușă)! Ce căutăm? Persoane dinamice, cu spirit de inițiativă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Experiență anterioară în vânzări sau în domenii similare (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie). Ce oferim? Salariu competitiv + bonusuri de performanță; O echipă prietenoasă și un mediu de lucru plăcut; Oportunități de formare și dezvoltare în cadrul unei companii de top. Responsabilități: Abordarea clienților în mod direct. Prezentarea și vânzarea serviciilor și produselor Orange; Menținerea unei baze de date cu clienții și urmărirea feedback-ului acestora. Vrei să fii parte din lumea Orange și să te alături unei echipe tinere și dinamice? Trimite-ne CV-ul tău la [] sau suna la numărul de telefon . Dacă cunoști pe cineva care se potrivește profilului, te rugăm să dai share la acest anunț! #Orange #Job #Vanzari #D2D #AlaturaTeEchipei Misiunea noastră este să conectăm oamenii la ceea ce contează cel mai mult pentru ei. Alătură-te și tu!
-
! ! Dacă ești și te vezi făcând parte dintr-o performanță, această poate fi oportunitatea ta pentru o carieră de succes. Ce așteptări poți avea în calitate de la ? - oportunitatea de a evolua într-o în care să te dezvolți și să faci performanță; - flexibilitate în programul de lucru și posibilitatea de a lucra parțial remote; - remunerație care încurajează performanța bazată pe rezultate; - mediu de lucru profesionist, dar prietenos, într-un sediu modern; - formare profesională continuă; Ce așteptăm de la tine în calitate de ? - să fii team-player, orientat către munca în echipă și instruirea practică a cursanților în vederea obținerii permisului de conducere auto, rezolvarea eficientă a tuturor situațiilor neprevăzute ivite în trafic cu elevii; - să ai bune abilități de comunicare și de relaționare cu cursanții; - empatia este o calitate esențială; - să fii aliniat la viziunea de ansamblu și valorile ; - să fii specialist sau dispus să te specializezi în acest domeniu ; - dorință de evoluție profesională pe termen lung. Cum aplici? Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești dornic să te alături echipei noastre, trimite-ne CV-ul tău la: ; : & ^ ^
-
Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.
-
S.C. A&D TECHNOLOGIES SRL, cu sediul in comuna Giroc, jud. Timis, specializată în prelucrari mecanice si confectii metalice, angajează: - LACATUSI MECANICI - SUDORI MIG MAG Cerinte: - cunoastere desen tehnic si experienta in domeniu constituie un avantaj dar nu este obligatorie Oportunităti oferite de firmă: - cazare asigurata - afirmare profesională, într-un mediu competitiv. - conditii de muncă motivante, salariu atractiv si tichete de masa de 35 lei per zi, transport asigurat, prime de Sarbatori. Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze telefonic sau se prezinte de luni pana vineri la sediul firmei din Giroc, str. Asociatiei nr. 19, intre orele 8.00-16.00.
-
Angajam cunoscator Corel Draw www.media-concept.ro Salariu motivant, posibilitati de avansare
-
ANGAJAM!!! Se recruteaza personal pentru aeroport ca manipulant bagaje! (permis conducere constituie un avantaj) Cerintele postului: incarcarea si descarcarea bagajelor din avion (4-5 avioane pe zi) program 12 24 - 12 48 Beneficiile postului: Salariul intre 3000 -3300 lei (NET) Spor de noapte Spor de weekend+Spor pentru orele suplimentare+Bonus prezenta(100 lei) Transport asigurat tur-retur Ploiesti -Bucuresti Asteptam CV-urile celor interesati pe adresa de mail Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon
-
Camin de batrani angajeaza bucatarese, ajutor de bucatar, gospodine pentru bucatarie romaneasca (mancare ca acasa)
-
City chef catering angajeaza bucatar sau ajutor de bucatar cu experienta , program 8 ore pe zi Mai multe detalii la nr de tel
-
Croitoreasa cunoscătoare minim de a asambla produse cap,coada și a știi sa lucreze pe liniara și triploc
-
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
-
Vino in echipa noastra daca doresti sa te dezvolti profesional alaturi de un partener de talie mondiala!
-
Angajez sofer taxi loc de munca stabil program flexibil salariu atractiv. Ofer și cer seriozitate. Pot sa fiu contactat la ne de tel 0749819434
-
Angajam muncitori in constructiidin zona Huedin, Morlaca, Valea Draganului. CONDITII DE SALARIZARE FOARTE AVANTAJOASE.
-
Angajam Inspector ITP pentru o statie ITP in Bucuresti, zona Dristor. Oferim salariu atractiv.
-
Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale Sei una persona dinamica e comunicativa? Hai esperienza nel settore del contact center? Stai cercando la tua prossima opportunit lavorativa? Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te! Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunit da non farti sfuggire! Grande apertura on-site di Iasi, con possibilit di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale. Avrai l'opportunit di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi e infrastrutture per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione. Le principali responsabilit saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni. La risorsa ideale Ottime capacit di comunicazione, in grado di lavorare in team. Buona conoscenza dell'ialiano e una solida competenza nell'utilizzo PC; Esperienza pregressa come consulente telefonico; Ottime capacit di apprendimento, alla ricerca di continui miglioramenti; Curiosit e apertura mentale. Cosa prevede l'offerta? Tipologia contrattuale: Inserimento full time o Part time Contratto: a tempo indeterminato con periodo di prova; Stipendio: Fisso mensile + buoni pasto ad un valore di 3400-3700, piu bonus; Orario: 30h o 40h settimanali dal luned al sabato, dalle 9 alle 21.30. Non vediamo l'ora di conoscerti!
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Societatea Pick Up, prezentă încă din anul 2004 ca producător și importator de accesorii pentru segmentul auto OEM (original equipment manufacturer) și AM after market, angajează Reprezentant vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare, SUV uri! Ce oferim ? Know - how ul unei companii naționale (de 18 ani) construită de oameni curajoși, cu inițiativă. Seriozitatea unei companii, furnizor de accesorii OEM pentru un important grup auto autohton Posibilitatea de a fi cel mai bun dintre cei mai buni, prin introducerea și utilizarea diferitelor sisteme de management al calității ISstandarde auto IATF, standard de sustenabilitate EcoVadis etc O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră, în care te pregătim și ne pregătim să facem lucruri mari! Un mediu de lucru plăcut și modern, unde se încurajează acțiunea. Oportunitatea de a crește atât profesional cât și personal, Într-o colectivitate dinamică și prietenoasă! Ce trebuie să faci? Înveți produsele și serviciile oferite, iar dacă ai idei mai bune le poți pune și în practică. Încurajam ideile noi și spiritul de inițiativă. Promovezi și vinzi produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezinți clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectezi piața și identifici noi potențiali clienți; Îți urmărești zilnic obiectivele de vânzări pentru a le atinge Menții permanent legătura cu clienții existenți și participi la fidelizarea acestora; Prezinți și promovezi direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Elaborezi oferte unice de vânzări Pui în aplicare strategii de vânzare și negociere cu clienții Ce avem nevoie de la tine? Disponibilitate de adaptare la programul de lucru și la cerințele postului: (zilnic, de obicei de la ora 8:00-17:00, cu pauză de masă de 45 minute) Capacitate de a promova și explica diferitele produse și servicii clienților, într-o manieră convingătoare și reală Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere Diplomație, proactivitate și orientare către client Spirit de echipă Spirit de observație și inițiativă Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; (Automechanika Frankfurt/Dubai/Moscova, BSDA București etc.) Disponibilitate pentru deplasări la cliențiii de pe teritoriul tarii; Dacă dorești să te ocupi de export, atunci sunt incluse deplasări la clienții din domeniul auto din Europa Cunoștințe PC, pachet Office Permis de conducere cat. B Cunoașterea limbii engleze și germane constituie un avantaj Cunoașterea standardelor / procedurilor IATF reprezintă un avantaj Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selectie. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației.