Suntem in cautarea unui Gestionar materiale pentru unul din santierele noastre, care sa se ocupe de receptia, depozitarea, evidenta si distributia materialelor necesare in procesul de constructie.
Responsabilitati:
Receptionarea si verificarea materialelor livrate pe santier.
Organizarea si depozitarea ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...
CERINTE:
> Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale.
> Abilități d comunicare și relaționare pacient;
> Preluarea apelurilor telefonice și gestionarea rezervărilor telefonice;
> Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu ...