Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Joburi, locuri de munca in Management Cluj - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    ANGAJAM LUCRATOR COMERCIAL!!!

    Zona Borhanci Program in doua ture. Salariu 2800 NET plus Decontare Transport Contract pe perioada nedeterminata. Detalii la:

  • Team Leader cu limba Slovaca

    Clientul nostru este un lider global în industria experienței clienților (CX). Cu 170.000 de asociați în întreaga lume, suntem echipa din spatele celor mai bune experiențe pentru peste 750 dintre cele mai importante branduri globale și orientate spre digital. Soluțiile inovatoare de CX, tehnologia și expertiza noastră sunt concepute pentru a sprijini nevoile operaționale ale clienților noștri și pentru a oferi o experiență fără cusur în momentele care contează. Candidatul ideal: Preferabil diplomă de facultate sau experiență de lucru relevantă; Competență în limba slovacă - nivel nativ avansat; Competență în limba engleză - nivel avansat; Cel puțin 6 luni de experiență în industria call center; Cunoștințe de utilizare a calculatorului; Gândire analitică, flexibilitate, capacitate de a lucra sub presiune; Abilități puternice de comunicare, motivare a angajaților; Orientare puternică către client și servicii; Orientare către oameni; Realizarea peste medie a obiectivelor importante ale proiectului (KPI-uri); Mod de lucru structurat; Familiaritate cu sistemele de ticketing; Adoptator timpuriu al tehnologiei; Autonomie și fiabilitate; Capacitatea de a interacționa pozitiv cu colegii și superiorii. Responsabilități: Aplicarea procesului de revizuire continuă și gestionare proactivă a absenteismului și a ratei de fluctuație a personalului pentru toate rapoartele directe din echipă, asigurându-vă că interviurile de revenire la muncă și de ieșire sunt completate; Revizuirea și monitorizarea în mod continuu a performanței muncii tuturor rapoartelor directe în raport cu KPI-urile agreate, inițiind acțiuni corective adecvate, utilizând instrumente de gestionare a performanței, pentru a gestiona orice deficiență; Desfășurarea evaluării formale trimestriale ale performanței și întâlniri lunare 1:1 cu fiecare raport direct, asigurându-vă că obiectivele sunt revizuite continuu și legate de KPI-urile afacerii; Asigurarea recunoașterii și recompensării pentru realizarea perfomanțelor, în conformitate cu misiunea și valorile companiei bazat pe sistemul de raportare directă; Oferirea direcțiilor și îndrumărilor clare pentru a asigura atingerea consistentă a indicatorilor de performanță cheie; Facilitarea culturii de comunicare deschisă și onestă în ambele sensuri, asigurându-vă că mesajele cheie sunt transmise tuturor membrilor echipei, încurajând feedback-ul și împărtășirea ideilor și a celor mai bune practici; Menținerea unui mediu care susține spiritul de lucru în echipă, unde rapoartele directe sunt dedicate, loiale și mândre de a lucra pentru companie; Asigurarea acțiunilor din sondajul de satisfacție a angajaților sunt implementate și revizuite continuu; Instruirea, dezvoltarea și motivarea rapoartelor directe prin dezvoltarea abilităților și cunoștințelor necesare pentru a-și îndeplini sarcinile, împreună cu oportunități de extindere a abilităților și dezvoltare profesională; Monitorizarea continuu a apelurilor, rapoartelor directe în conformitate cu CLOE, fie prin monitorizare de la birou, fie de la distanță, pe un eșantion de tipuri de tranzacții, asigurându-vă că indicatorii de performanță sunt atinse în mod constant; Asigurarea comunicării precise și la timp a oricăror probleme ale clienților campaniilor către Managerul de Operațiuni; Asigurarea luării măsurilor adecvate pentru îmbunătățirea scorurilor din sondajele de satisfacție a clienților; Implementarea proceselor GOS. Beneficii: Bonus de semnare în primele trei luni; Bonus de performanță după primele 3 luni de activitate în cadrul companiei; Tichete de masă pentru zilele lucrătoare; Asigurare de sănătate privată cu Regina Maria; Transport - 2 linii de autobuz și transport pentru turele de noapte. Dacă dorești să te muți în Cluj, clientul nostru va oferi de asemenea: Plata transportului către Cluj și, în plus, va oferi o sumă anuală de bani pentru a putea merge acasă în vacanță; Relocare pentru 6 luni în Cluj.

  • Sn plafar sa punct de lucru cluj angajaza functionar administrativ

    Societatea Nationala Plafar S.A. punct de lucru Cluj, Producator de ceiuri si siropuri str. Traian Vuia nr.202, Cluj-Napoca ANGAJAZA: Functionar Administrativ Cerinte : Studii superioare experienta de minimum 3 ani intr-o pozitie similara; - abilitatea de organizare, planificare si comunicare; - curs de SSM si PSI constituie avantaj - permis auto categoria B. Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: - Asigura buna functionare a instalatiilor si utilitatilor cladirii şi asigură repataţiile atunci când este cazul; - Se asigura de realizarea eficienta a activitatilor de curatenie exterioara; - Urmareste calitatea muncii personalului de paza si curatenie; - Se asigura de intretinerea service-ului din punct de vedere administrativ şi aduce la cunoştinţă superiorului direct şi solicită aprobarea în vederea efectuării reparaţiilor necesare; - Organizarea supravegherea şi evaluarea consumurilor utilităţilor, propune conducerii societăţii măsuri de rentabilizare şi de reducere a costurilor; - Coordonează activitatea şi modul de colectare a deşeurilor generate şi de stocare acestora. - Intocmeste documentatia si o depune la institutiile abilitate privind obtinerea autorizatiilor necesare pentru desfasurarea activitatii; - Sa programeze activitatile privind administrarea si asigurarea bunei functionari a echipamentelor si instalatiilor de la sediul firmei, inclusiv reviziile tehnice periodice; - Sa asigure si sa urmareasca executia lucrarilor de revizie, intretinere si reparatii a parcului de masini; - Sa asigure pentru personalul de serviciu, paza si protocol, toate materialele si produsele necesare desfasurarii activitatii acestora in conditii bune; - Sa verifice si sa intocmeasca deconturile de transport ale personalului de la punctul de lucru Cluj; - Sa asigure pentru personalul societatii rechizitele si celelalte consumabile, materialele de curatenie si igiena precum si echipamentele de lucru necesare desfasurarii activitatii in bune conditii; - Organizeaza, controleaza si se ingijeste de efectuarea curateniei in toate sectoarele si ia masuri corespunzatoare; - Urmareste evidenta si asigurarea laptelui antidot pentru salariatii de la Prelucrari primare din cadrul Sectiei Ceaiuri saptamanal; - Asigura intretinerea spatiilor verzi si a cailor de acces, precum si dezapezirea acestora; - Stabileste necesarul de materiale de intretinere; - Gestioneaza situatiile de urgenta aparute la nivelul punctului de lucru Cluj. Oferim: loc de munca stabil salariu negociabil in functie de experienta( beneficiaza de Legea 135 2022 prin care sunt scutite de plata impozitului pe salar) bonuri de masa decontare transport echipament de lucru prime de sarbatori CONTACTATI-NE: La sediul firmei din Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr.202, Timite-ti CV-ul sau un nr. de telefon la email: , La telefon : intre orele 8:30-16:30 de luni pana vineri. Va rugam atasati CV-ul in mesaj

  • 1

    CAUTAM CONTABIL JUNIOR IN CLUJ NAPOCA!!!

    Activam in zona de productie si avem nevoie de o persoana proactiva si comunicativa care sa se alature unei echipe faine. Ne-ar placea sa ai studii medii sau superioare, cunostinte minime de contabilitate si sa cunosti limba engleza si italiana. Oferim program de luni pana vineri de la 9:00- 18:00. Pachet salarial 4000 NET + beneficii multe :) Asteptam sa ne contactezi pe mail: sau la telefon:

  • 2

    Angajam

    Societate comerciala,angajam doamna cu studii superioare,cu minime cunoștințe în resurse umane și in domeniul achizițiilor,dornica de a învața.Program de lucru de luni pana vineri,8 ore zilnic,salar negociabil.Informatii la tel.

  • Muncitor calificat

    Programul de lucru este full time, de Luni-Vineri, 8-17; fara sambete si duminici lucrate. Punctul de lucru al firmei se afla in Gilau, aproape de autostrada. Candidatul ideal - doar cu experiena in usi de garaj -responsabil, organizat si iti place sa duci lucrurile la bun sfarsit; -capacitatea de a lucra in echipa Oferim - posibilitate de colaborare pe termen lung; - Salariu motivant, care poate creste in timp pe baza performantelor Te asteptam in echipa noastra. Trimite-ne cv-ul tau sau suna direct la nr de telefon afisat! si pe mail

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Cluj

Localități

Salvează căutarea