Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca Resurse umane Bucuresti - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Tehnician Marketing - Firma Asevi Romania, Sector 4

    Suntem compania Asevi Romania, lider în sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de tehnician marketing care să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul operațiunii noastre. Cerinte: - studii superioare profil; - experiență de marketing ; - proactivitate și creativitate; - o bună cunoaștere a limbii spaniole scrise și vorbite; - ușurința de a obține informații; - orientare către clienții interni externi; - cunoașterea sistemelor de management - abilități de comunicare și de socializare; - abilități de redactare și de sinteză; Beneficii: Dezvoltare profesională și oportunități de formare continuă; Mediu de lucru sigur axat pe excelență; Beneficii aditionale. Dacă sunteți pasionat de marketing și doriți să vă provocați abilitățile într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribui la angajamentul nostru față de excelență în industria chimică. Așteptăm cu nerăbdare să vă avem ca parte fundamentală a echipei noastre, lucrând împreună pentru a avea un impact pozitiv în industria noastră și în lume. Contact:

  • Specialist resurse umane

    Manager resurse umane,inspector personal,expert HR, experientă 26 ani,exclusiv mediu privat (intern internațional) Portofoliu actual 200 firme, Salariu minimal: 1000Euro, Exclusiv Bucuresti, sector 1,2...Tel. .

  • 9

    Angajam Inspector Resurse Umane

    Firma contabilitate angajam inspector resurse umane cu experienta, program lucru luni-vineri , 8h / zi. Descriera postului: - intocmire state de plata, declaratii 112, Op-uri, depunere declaratii online - operare Revisal - intocmire dosare personal si acte adiacente - mentire relatie ITM - alte documente si formalitati necesare din spectrul resurse uumane Salariul negociabil.

  • Denumire Poziție: HR Junior

    Denumire Poziție: HR Junior Fișă de post: Departament: PRODUCT Raportează către: Product Manager Responsabilități principale: Gestionare comenzi, manuale: - Procesează și gestionează comenzile manuale, asigurându-se că toate informațiile necesare sunt corecte și complete, menținând contactul cu trainerii noi alocați. - Urmărește statusul comenzilor și comunică cu trainerii sau colegii pentru actualizări. Gestionare feedback clienți și solicitări de Key Account Management (KAM): - Colectează și gestionează feedback-ul clienților, asigurându-se că toate solicitările sunt adresate în mod eficient, pentru produsele EUCOM. - Colaborează cu echipa de Key Account Management pentru a răspunde cerințelor specifice ale clienților cheie. Organizare evenimente interne și externe de recrutare: - Planifică și organizează webinarii de recrutare pentru a atrage noi talente în cadrul companiei. - Coordonează logisticile, inclusiv platforma de webinar, invitațiile și promovarea evenimentului, cu sprijinul LTS și HRS. - Crearea și distribuirea materialelor pentru WEBINAR. - Lunar, facilitez organizarea 1 MM la care participa trainerii evaluatorii head office. Gestionez organizarea Mastermind-ului conform structurii cadru Eucom. - Lunar postez 4 victorii ale trainerilor si sau evaluatorilor - promovez in echipa, pe WhatsApp (feedback tr ass, feedback proiect, program nou, vânzare). Alocare pe proiecte și solicitări de recrutare pentru pozițiile necesare: - Alocă resursele umane pe proiectele în curs, asigurându-se că toate pozițiile necesare sunt acoperite. - Solicită procese de recrutare de la HRS pentru pozițiile deschise, colaborând cu departamentele relevante pentru a defini cerințele și a identifica candidații potriviți. - Dezvoltă materiale de recrutare atractive și informative pentru a promova pozițiile vacante. - Asigură distribuirea eficientă a materialelor către potențialii candidați și echipele interne. Calcul tarif traineri: - Calculează tarifele pentru traineri, asigurându-se că acestea sunt corecte și competitive, pentru fiecare alocare în parte. - Colaborează cu echipa de training pentru a înțelege cerințele și a stabili tarifele în funcție de complexitatea și durata sesiunilor de training. - Acordare și verificare îndeplinire cerințe pentru FFS. Cerințe și competențe: - Experiență anterioară în gestionarea creanțelor și comenzilor. - Abilități excelente de comunicare și organizare. - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe responsabilități simultan. - Cunoștințe avansate de utilizare a platformelor de webinar și software-urilor de gestionare a comenzilor. - Atitudine proactivă și orientată spre soluții. - Competențe matematice și de analiză pentru calcularea tarifelor.

  • Angajam Inspector Resurse Umane

    Experienta in domeniu de minim 1 an Cerinte: -Administrare personal -Pontaje -Avantaj cunoastere recrutare, personal strain

  • Angajam inspector resurse umane

    Responsabilitati : Redactarea, intocmirea si actualizarea dosarelor personale (Contracte individuale de munca, adeverinte, acte aditionale, fise de post, decizii de incetare, suspendare, etc); Informarea cu privire la modificarile legislative; Operarea modificarilor in REVISAL; Mentine relatia cu furnizorul de servicii medicale pentru controlul medical obligatoriu de angajare si periodic anual; Redactarea si centralizarea documentelor specifice departamentului Resurse Umane (adrese, cereri, instiintari, popriri etc); Urmareste respectarea Regulamentul intern si a Contractul colectiv de munca; Intocmeşte diverse rapoarte specifice domeniului de activitate; Intocmeste statele de salarii si verifica corectitudinea lor conform legislatiei in programul de calcul al salariilor SAGA. Mentinerea relatiei cu ITM, AJOFM, Casa de Sanatate. Cerintele rolului: Studii medii sau superioare finalizate; Cunostinte avansate legislatia muncii si salarizare; Cunostinte Word si Excel; Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii; Capacitate de observaţie şi analiză ; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor; Abilităţi de lucru în echipă. Vezi candidații

  • 10

    Administrator Imobile si Casier

    Firma administrare imobile cu activitate in Bucuresti si Ilfov angajeaza Electrician, Instalator sanitar, Administrator Imobile, Casier si Gospodar Persoanele interesate pot transmite CV pe adresa de mail sau pot suna la numerele de telefon:

  • oferte munca

    Angajam fată 40- 45ani ptr serviciu protocol firma. Șalariu motivant. tel..

  • Angajam inspector resurse umane

    Organizație de cult cu sediul în București (sector 3), angajăm Inspector Resurse Umane. Profilul candidatului: - studii medii superioare; - atestat de Inspector Resurse Umane; - experiență în domeniul Resurselor Umane minim 2 ani; - cunoștințe despre legislația muncii; - abilități de utilizare computer (nivel mediu); - atenție sporită la detalii; - adaptabilitate; - spirit de echipă (persoană capabilă de a se integra ușor într-o echipă; dorința de a performa în rolul primit în cadrul echipei); - integritate morală. Experiența în întocmirea adeverințelor de vechime constituie avantaj! Responsabilități: operare și transmitere REVISAL, gestionarea dosarelor de personal, întocmire adeverințe. Așteptăm CV-urile dumneavoastră! Persoanele cu cele mai bune CV-uri vor fi contactate telefonic în vederea programării interviului. Salariul brut 5400 lei, cu posibilitatea majorării în funcție de performanțe.

  • Oferta de munca

    Societatea Bisar Logistics S.R.L cu cediul in București,sectorul 1, Strada Pechea 32-3. avand CUI:41393764, scoate la concurs 3 posturi de Sef echipa specializata Selectie cv in data de 05.06.2024.

  • 1

    Angajam, Inspector resurse umane si salarizare

    Responsabilitati - Incheierea modificarea suspendarea încetarea contractelor de individuale de muncă ; - Întocmirea, administrarea şi actualizarea, precum şi transmiterea online a registrului de evidenţă a salariaţilor; - Verificarea pontajelor în conformitate cu cerințele Legii 53 2003 Codul muncii ; - Întocmirea şi verificarea statelor de plată pentru angajatii inregistrati de clienţii din portofoliu; - Întocmire declaraţie D112 şi înregistrarea către ANAF; - Întocmirea documentelor de plată şi transmiterea către clienţi ; - Eliberarea documentelor privind calitatea de angajat : adeverinţe salariale, adeverinţe pentru credite; - Menţinerea relaţiei cu autoritatile locale ITM, AJOFM, CASS, CAS; Candidat ideal - Experienta pe o pozitie similara. - Cunostinte specifice de administrare personal si de legislatia muncii. - Experienta de lucru in Microsoft Office. - Atestat Inspector resurse umane si salarizare - Abilitati de comunicare, relationare, organizare si planificare. - Cunoștințe avansate a programelor de salarizare;

  • 1

    Angajare specialist recrutare personal

    Cerințe: Absolvent studii superioare Pasionat de domeniul resurselor umane - experienta de minim 5 ani in recrutarea si selectia de personal Capacitate de planificare si organizare a activitatii Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Abilitati de comunicare si relationare Ambitie , determinare , dinamism si creativitate Condiții: Programul de lucru de luni-vineri de la ora 09:00-18:00 Venitul net este intre 5000-6000 lei pe luna Telefon de serviciu Beneficii anuale in functie de performante Negociere personalizata in cadrul interviului Responsabilități: Desfasurarea proceselor de recrutare , selectie si inductie a personalului Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante Conceperea si postarea anunturilor de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente Diminuarea fluctuatiei de personal Selectarea candidatilor pe baza CV-urilor in functie de profilul candidatului si cerintele postului Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare selectie in paralel Contactarea candidatilor selectati in vederea programarii interviurilor Sustinerea interviurilor Evaluarea candidatilor si a personalului aqngajat Informarea candidatilor cu privire la rezultatul procesului de selectie Coordonarea procesului de training pentru candidatii selectati Administrarea si actualizarea bazei de date a candidatilor Intocmirea si transmiterea de rapoarte specifice catre managementul companiei Elaborarea si realizarea ofertelor de angajare Implicarea in diverse actiuni ce tin de intocmirea fiselor de post , instruirea , integrarea , evaluarea , motivarea , dezvoltarea resurselor umane si alte activitati ce tin de departamentul HR Intocmirea si transmiterea diverselor raportari periodice Studierea pietei fortei de munca pentru domeniul de activitate specific firmei , culegerea de informatii necesare imbunatatirii calitatii procesului de selectie recrutare

  • 4

    Caut office assistent

    URGENT! Firma selectie si plasare personal cauta o persona pentru Pozitia De office assistant. -cunostinte De Engleza, operare PC (Word, Excel), -avantaj experienta anteriora procesare documente imigrari. -program Luni-Vineri 8hr zi -salariu 3500 ron -zona 1 Decembrie, Sector 3 Puteti trimite CV-ul la sadia.asst2012 at Gmail. Com Pentru mai multe detalii sunati la nr zero sapte sapte unu unu unu opt unu sapte unu

  • 4

    Resurse umane

    Firma resurse umane angajam personal birou : transmitere Revisal, intocmire contracte de munca, adeverinte,etc. Oferim contract individual de munca, salariu in functie de experienta..

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea