Aplica pentru un post in Serviciul de CUSTOMER CARE la River Company SRL
Ce ai avea de facut:
-intampini clientii;
-aflii nevoia clientului si oferi solutii: oferi Informatii tehnice intr-un mod placut, dupa consultare acolo unde este cazul cu mecanicii din atelier;
-faci ofertare, in cazul ofertelor ...
Candidatul Ideal:
- Abilități organizatorice excelente (o persoană foarte organizată și atentă la detalii);
- Cunoștințe solide de utilizare a PC-ului;
- Experienta in domeniu;
- Persoană de încredere și onestă.
Descrierea Jobului:
Căutăm un coleg o colegă pentru postul de Asistent Manager care să ...
Agentie de turism angajeaza sofer, categoria B, experienta min. 3 ani si asistent manager secretara, cunostiinte de contabilitate primara, Microsoft OFFICE , PC, experienta min. 3 ani. CV la adresa de e-mail: ;
Biroul Individual Notarial BURLUȘ GABRIELA-RALUCA, cu sediul în com. Teliu, sat Teliu, str. Tudor Vladimirescu nr. 531, jud. Brașov dorește să își mărească echipa cu persoane care să corespundă următoarelor cerințe:
- să dețină studii superioare;
- competențe digitale temeinice (familiarizat ă cu pachetul ...
Asociatia CEPIR angajeaza pe perioada nedeterminata cu norma intreaga Asistent manager Secretara.
Cerinte: studii superioare, cunostinte utilizare PC (word, excel, power point), persoana organizata, abilitati de comunicare si relationare.
Beneficii: salariu motivant, mediu de lucru placut, program luni-vineri, ...
*Descrierea jobului:*
Căutăm o secretară motivată și organizată pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va avea abilități excelente de comunicare, o atenție deosebită la detalii și capacitatea de a gestiona diverse activități administrative în mod eficient.
*Responsabilități ...
Cerinte candidat:
- Abilitati comunicare si organizare .
- Seriozitate, corectitudine si responsabilitate
- Cunostiinte operare MSOffice, navigare Internet
- Cunostiinte de contabilitate primara constituie un avantaj
Descriere Job:
- Va gestiona baza de date a clientilor societatii ;
- Va mentine si ...
Caut colaboratoare pentru arhivare documente istorice si literare cu experienta confirmata. Zona Piata Romana. Rog cv pe mail si ulterior apel telefonic. Munca part-time, plata saptamanala. Cunostinte informatice obligatorii (scaner, word, pdf).
Descrierea companiei:
Superbon este înfiinţată în anul 2006 şi are ca principal domeniu de activitate colectarea şi valorificarea deşeurilor nepericuloase.
Candidatul ideal:
Utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
Cunoştiinţe bune de limba engleză scris şi vorbit.
Spirit ...
Asistentă Personală pentru Creatoare de Modă
Suntem în căutarea unei asistente personale dedicate și entuziaste pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești pasionată de modă și îți dorești să lucrezi într-un mediu dinamic și creativ, te invităm să aplici!
Cerințe:
* Program full-time: 8 ore pe zi, ...
Caut chelner si chelnerita pentru hotel. Candidații trebuie să aibă un comportament pozitiv și abilități bune de comunicare și un angajament de a oferi un nivel înalt de servicii pentru clienți. Standarde excelente de îngrijire. Dacă sunteți interesat de job, vă rugăm să ne trimiteți acum CV-ul dvs. ...
Angajam absolvent ( liceu sau facultate ) promotia 2024 in fuctia de operator calculator si activitati de secretariat in cadrul unui birou de consultanta in inginerie. Candidatul pentru aceasta functie trebuie sa aiba un scris frumos , aspect fizic placut , sa i placa lucrul in echipa si dispus la invatarea ...