Locuri de munca Secretariat - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Companie cu activitate de productie, cu 27 ani experienta pe piata din Romania, angajeaza Functionar Administrativ, pentru fabrica de geam termoizolant din Ploiesti. Cerinte: Studii medii sau studii superioare finalizate; Abilitati de operare PC [WORD, EXCEL, OUTLOOK, etc]; Experienta de secretariat minim 1 an; Loialitate si confidentialitate; Atitudine pozitiva, spirit de initiativa si simt al responsabilitatii; Atentie la detalii; Abilitati de comunicare si organizare; Capacitate de asimilare rapida. Responsabilitati: Activitati de secretariat (scanare si indosariere documente) Centralizare diferite situatii; Mentinerea legaturii cu departamentele; Elaborarea si redactarea documentelor si a diferitelor situatii; Prelucrarea comenzilor in programul intern. Beneficii: Contract pe o perioada nedeterminata; Salariu: 3150 Lei Net; Program de lucru de luni pana vineri de la 09:00 la 17:00 Pentru acest post, este necesar sa atasati CV-ul. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
URGENT! Angajăm secretar general de redacție la ziarul și televiziunea Top Secret . Condiții: studentă sau absolventă facultate, aptitudini lucru pe calculator. Nu experiența este prima condiție, ci disponibilitatea de a învăța și dorința de a face carieră într-un domeniu în care este greu de intrat. Aveți, deci, o oportunitate de nerefuzat. Trimiteți CV și participați la preselecție! Contact:
-
Promovat
Companie cu activitate de productie, cu 27 ani experienta pe piata din Romania, angajeaza Functionar Administrativ, pentru fabrica de geam termoizolant din Ploiesti. Cerinte: Studii medii sau studii superioare finalizate; Abilitati de operare PC [WORD, EXCEL, OUTLOOK, etc]; Experienta de secretariat minim 1 an; Loialitate si confidentialitate; Atitudine pozitiva, spirit de initiativa si simt al responsabilitatii; Atentie la detalii; Abilitati de comunicare si organizare; Capacitate de asimilare rapida. Responsabilitati: Activitati de secretariat (scanare si indosariere documente) Centralizare diferite situatii; Mentinerea legaturii cu departamentele; Elaborarea si redactarea documentelor si a diferitelor situatii; Prelucrarea comenzilor in programul intern. Beneficii: Contract pe o perioada nedeterminata; Salariu: 3150 Lei Net; Program de lucru de luni pana vineri de la 09:00 la 17:00 Pentru acest post, este necesar sa atasati CV-ul. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Absolventă studii superioare, aspect plăcut, bună comunicatoare cu publicul.
-
Agentie de turism angajeaza sofer, categoria B, experienta min. 3 ani si asistent manager secretara, cunostiinte de contabilitate primara, Microsoft OFFICE , PC, experienta min. 3 ani. CV la adresa de e-mail: ;
-
Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.
-
Multinațională cu activități în domeniul agricol în Europa și în România, Căutăm o persoană pentru servicii de secretariat cu experiență și cunoașterea programului SAGA și Office, operarea documentelor, în programul de contabilitate , preluarea actelor , aranjarea documentelor primite, arhivarea dosarelor, etc Se consideră un avantaj cunoașterea a unei limbi străine Engleză sau Spaniolă. Se consideră un avantaj experiență dar suntem adepții a da o oportunitate unui candidat cu experiență minimă de cel puțin Office. Locația: Comuna Călărași sau Ostroveni , Dolj.