Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca Secretariat - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajam Assistant Manager - Experienta secretariat.

    Companie de construcții și imobiliare, cu activitate în Constanța, angajează asistent manager cu experiență în secretariat, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, salariu motivant. Se solicita cunoștințe de limba italiană, cel puțin la nivel de bază. Se oferă condiții de muncă serioase. Pentru detalii și informații suplimentare ne puteți contacta la numărul de telefon , tel , sau la adresa de e-mail

  • 1

    Disponibil online

    Manager transport marfa (PDM), Manager transport persoane (PDP), Manager TAXI/Regim inchiriere

    Detin certificat de competenta profesionala manager transport marfa (PDM), persoane (PDP) si TAXI/Regim inchiriere(BOLT, UBER), cu experienta in domeniu. Doar part-time, de la distanta. Cunosc engleza si germana, scris si vorbit, nivel avansat, atestate. Detin cunostinte de utilizare a calculatorului, atestat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati! 0 .7 .3 .6 .4 .7 .7 .9 .1 .3

  • 1

    Angajam functionar administrativ

    1. Atributiile si sarcinile postului de munca -Responsabil cu derularea contractelor -Centralizarea documentelor si contractelor,intocmirea la zi a situatiilor rapoartelor privind derularea incasarea contractelor-Elaborarea si redactarea contractelor,actelor aditionale,Proceselor verbale de predare-primire,corespondenta cu clientii si furnizorii -Tine legatura cu agentiile imobiliare in vederea promovarii spatiilor disponibile - Actualizarea bazei de date privind agentiile imobiliare -Redactarea si traducerea de documente confidentiale destinate conducerii societatii -Redactarea si transmiterea cererilor de oferta,primirea si centralizarea ofertelor -Relatia cu banca ,elaborarea de documente de plata si transmiterea lor catre banca(persoana fizica) -Urmarirea citirii consumurilor lunare de electricitate,gaze ,apa si transmiterea lor catre furnizori -Intocirea Notelor de plata lunare privind consumurile utilitatilor si intretinerea apartamentelor inchiriate -Urmarirea primirii facturilor de utilitati -Organizarea agendei administratorului,elaborarea de documente specifice -Realizarea mapei de documente pentru semnat si redistribuire catre persoanele responsabile -Mentinerea legaturii cu furnizorii si clientii -Mentinerea legaturii cu clientii privind serviciile prestate de companie si distribuirea solicitarilor clientilor catre persoanele responsabile cu rezolvarea lor. -Urmarirea rezolvarii solicitarilor clientilor -Aprovizionarea cu consumabile pentru birou si protocol -Coordoneaza activitatea de curatenie a spatiilor si aprovizionarea cu produse de curatenie. -Utilizarea echipamentelor de birou (fax,xerox,imprimanta,scanner) -Preluare si redirectionarea corespondentei primite pe email sau posta -Stabilirea ordinii de prioritati in intocmirea lucrarilor zilnice si in informarea directorului cu privire la evenimentele din ziua respectiva -Gestionarea bazei de date a societatilor,actualizarea ei permanenta. -Intocmirea imputernicirilor si a delegatiilor -Clasarea si arhivarea documentelor si tinerea evidentei stricte a acestora -Pastrarea evidendei coordonatelor de contact ale tuturor colaboratorilor -Reprezinta societatea intr-o maniera corespunzatoare,tinuta si conduita ireprosabile -Imbunatatirea continua a nivelului de pregatire profesionala -Pastarea contactelor cu notariate si autoritatile statului(Administratiile financiare,Registrul comertului,Cadastru) -Intocmirea documentelor necesare actualizarii informatiilor societatilor la Registrul Comertului -Raportarea anuala a deseurilor 2. Pregatirea necesara postului de munca -studii medii superioare -limba engleza -abilitati de utilizare a computerului 3. Acomodarea cu cerintele postului de munca 90 zile perioada de proba 4. Competentele postului de munca -operare calculator -cunoastere Microsoft Office -limba engleza

  • 5

    Agentie de turism angajeaza sofer categoria B si asistent manager

    Agentie de turism angajeaza sofer, categoria B, experienta min. 3 ani si asistent manager secretara, cunostiinte de contabilitate primara, Microsoft OFFICE , PC, experienta min. 3 ani. CV la adresa de e-mail: ;

  • Angajez

    Secretara cu experienta

  • 1

    Angajam manager operatiuni

    Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.

  • 44

    Operator date facturare contabilitate primara

    Candidatul ideal - persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva - cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor - competente informatice (cunostinte MS Office, Internet, etc.) - experienta de lucru pe platforma SEAP SICAP poate constitui un avantaj Descrierea jobului - preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari - introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) - cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora - intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti - activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente - alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii - salariu motivant format din parte fixa si bonusuri lunare - se asigura instruire de introducere cu operator experimentat - se asigura transport la locul de munca - mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva - team building-uri anuale si dezvoltare personala Descrierea companiei Top Master Ltd Srl este un jucator important pe piata materialelor de constructii din regiunea de Nord-Est a tarii si are o experienta de peste 15 ani in domeniu. De la inaugurarea noastra din anul 2007 am castigat increderea a peste 500 de clienti din regiune care achizitioneaza de la noi dintr-o lista de cel putin 6000 de repere ale unor branduri de renume din domeniul constructiilor: Oskar, Danke, Raider, Topmaster, Top Garden, Thirard, Everpro, Eurociere. Noul sediu Top Master Ltd a fost inaugurat in anul 2018, platforma de 8000 mp asigura parcarea flotei auto compusa din 15 masini pentru transport marfuri si personal, depozite pentru produse si birouri cu o suprafata de peste 2200 mp iar zona office pozitionata pe 2 etaje. Clientii nostri directi pot achizitiona produsele noastre comercializate in reteaua de magazine proprii: Dekor Podul de fier, Dekor Canta, Dekor Dacia, Dekor Nicolina, Dekor Gara. Investim constant in calitatea serviciilor oferite, prin grija si devotamentul echipei reusim sa crestem si sa deschidem noi zone de business durabil creand un mediu propice dezvoltarii.

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Salvează căutarea