Coordonator
Specificații
Descriere
Diplomă de bacalaureat sau echivalentă.
Studiile superioare reprezintă avantaj;
Experiență anterioară în call center
Capacitatea de a identifica și rezolva problemele eficient și profesionist;
Experienta minima in lucrul cu sistemele de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM);
Atitudine pozitivă și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
Capacitatea de a gestiona relatii cu cei coordonati
Descrierea jobului
Contactați clienții prin telefon pentru a le oferi informații despre produsele sau serviciile companiei, pentru verifica satisfacția acestora sau pentru a promova oferte speciale.
Identificați și soluționați problemele clienților, asigurându-vă că problemele sunt rezolvate într-un mod eficient și satisfăcător.
Mențineți un standard înalt de satisfacție a clienților prin oferirea unui serviciu prietenos și profesionist.
Actualizați și introduceți datele clienților în sistemele de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM).
Înregistrați și urmăriți cerințele clienților, oferind feedback echipei interne pentru îmbunătățirea serviciilor sau produselor.
Urmați procedurile interne și politicile companiei pentru a asigura eficiență și conformitate în activitatea zilnica.
Verificati activitatea persoanelor coordonate Romjob_1728292299
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!