Pentru secretariat - Firma de productie ( ambalaje din hartie si carton )
Cerinte : Persoana de gen feminin
cu bacalaureatul finalizat cu diploma.
Nu solicitam experienta.
Salariul : 3800 lei NET.
Contract de munca pe perioada nedeterminata.
Program de lucru clasic: Luni-Vineri 08.30-16.30
Persoanele ...
Suntem o firma de proiectare si consutanta in domeniul public. Lucram cu primarii din toata tara atat pe partea de consultanta in proiectare, cat si servicii de proiectare a cladirilor publice precum primarii, dispensare, camine culturale, dar si parcuri, platforme de gunoi, sisteme de iluminat etc. ...
Candidatul Ideal:
- Studii medii sau superioare;
- Experienta minim 6 luni pe un post similar;
- Cunostinte de limba engleza-nivel mediu;
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- ...
Suntem o echipă pasionată de stomatologie și căutăm o persoană căreia îi place să interacționeze cu oamenii, pe poziția de FRONT DESK OFFICER, în clinica noastră din Str. Zăgazului (sect.1).
Pentru noi grija față de pacient începe din Recepție aceasta fiind, de cele mai multe ori, primul contact al pacientului ...
Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către servicii pentru a se alătura echipei noastre din cadrul unei clinici medicale stomatologice de top. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de carieră stimulante și vă place să lucrați într-un mediu dinamic și interactiv, aceasta ar putea ...
Firma de constructii angajeaza contabil cu experienta, program de lucru de Luni pana Vineri de la 10:00 la 16:00 (6 ore pe zi) biroul firmei este in zona Lujerului, sector 6 Bucuresti. (la 5 minute de statia de metrou).
Responsabilitati:
Respecta toate reglementările contabile-financiare;
Intocmirea ...
Anna Roman Brand angajează Asistent Manager!
Suntem în căutarea unei persoane organizate și proactive pentru un post full-time, de luni până vineri, între 8:30 și 16:30.
Responsabilități:
Preluarea comenzilor online
Emiterea facturilor și a AWB-urilor
Împachetarea coletelor pentru expediere
Ce oferim:
Program ...
CERINȚE
experiență de minimum 3 ani într-un birou notarial este obligatorie;
studii superioare, absolvent ă al a Facultății de drept reprezinta un avantaj
excelente abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate și deschidere față de clienți, răbdare, atenție la detalii, capacitate ...
Cautam coleg*colega pentru postul de asistent manager.
Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana cu atitudine pozitiva, responsabila, serioasa si sociabila.
Beneficii :
- Salariu atractiv, se poate negocia in functie de experienta;
- Oportunitatea de a lucra intr-o echipa tânără si dinamica;
- Persoanele ...
Cerinte:
Studii medii
Cunostinte operare PC (MS Office);
Exprimare corecta si coerenta;
Atitudine pozitiva, aptitudini organizatorice, spirit intreprinzator;
Persoana sociabila, meticuloasa, responsabila, serioasa;
Capacitate buna de comunicare si relationare
Engleza - nivel mediu
Descrierea ...
Candidatul ideal
-cunostinte avansate operare PC (Office)
-abilitati de comunicare si relationare, gandire analitica, capacitate de organizare si planificare, atentie si minutiozitate
-cunostinte minime de contabilitate primara (emitere facturi, chitante, evidenta clienti)
-capacitate de a rezolva sarcini ...
ATENȚIE ! SUPER JOB !
SE ANGAJEAZĂ:
ASISTENTĂ MANAGER - Studentă Elevă Sau alte Doritoare cu aspect plăcut și varstă 18-38 Program Flexibil.
DISPONIBILĂ LA ANUMITE DEPLASĂRI pentru achiziții , închirieri sau licitații.
Cu Sau Fără Experientă
3-4 ore pe zi.
Salariu-2.000-3.000 lei. (este un ...
Importator, distribuitor si magazin de jucarii, angajeaza:
ASISTENT MANAGER
Persoana responsabila, organizata, cu abilitati de administrare , coordonare , comunicare si negociere.
- rabdator a si abil a sa asculte, sa intrebe si sa inteleaga activitatea sa zilnica
-capabil a sa compuna un email catre ...
CERINTE
* Abilitati de comunicare, relationare si organizare cu oamenii persoana dinamica, rezistenta la stress si indeplinirea sarcinilor cu prioritizare.
* Bune abilitati de utilizarea aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint;
* Buna cunoastere a gramaticii limbii Romana, cunosterea ...
Suntem în căutarea unei colege cu bunul simt dezvoltat, ii propunem functia de Asistent manager secretariat.
Candidatul ideal
- persoana responsabilă și atentă la detalii, dornica sa se dezvolte într-un mediu placut
- seriozitate si rigurozitate în îndeplinirea atributiilor
- spirit sociabil și ...
Școala de Șoferi angajează secretară! Dacă ești o persoană organizată, comunicativă și îți place să lucrezi cu oamenii, te așteptăm în echipa noastră.
Cerințe:
* Experiență în administrare și secretariat
* Abilități bune de comunicare și relaționare
* Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, email)
* ...
Firma de avocatura si imobiliare cauta asistent de calatorie pentru calatorii de afaceri, vizite la clienti si companii, vizite la proprietati din strainatate si Romania .Plata se va face pe calatorie sau servicii efectuate.
SC LIME K@A INTER SRL CU SEDIUL IN JUD ILFOV,CUI38053142, ANGAJEAZA ASISTENT MANAGER, UN POST, COD COR 334303. SAALRIU 3700 LEI, LIMBA ENGLEZA CONSTITUI UN AVANTAJ
DETALII SI INTERVIUL IN DATA DE 10 09 2024 ORA 11 LA SEDIU
Candidatul Ideal
Comunica profesionist in scris si telefonic. Este atent la detalii si este focusat pe intelegerea nevoilor clientilor. Are bune abilitati de planificare si organizare. Este o persoana motivata, capabila sa lucreze independent si in echipa. Are abilitatea de a rezolva sarcini multiple ...
Firma in dezvoltare, angajeaza persoana secretariat-operator PC, asistent manager, program full time sau part time, poate fi si studenta, nu necesita neaparat experienta. Programul poate sa fie flexibil in functie de activitatea lunara a firmei.
Un avantaj ar fi permis si limba engleza.
Rog CV-ul pe ...