Cautam ASISTENT MANAGER,
Acest post presupune munca la birou, raportand direct managerului.
Obiectivul principal al acestui rol este executarea sarcinilor pe diferite departamente: HR, Contabilitate, Secretariat - toate in cadrul unei firme care executa instalatii electrice.
Iar responsabilitatile ...
Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
Beneficii: - loc de muncă stabil, mediu de lucru curat și civilizat, echipă tânără și dinamică;
- locație ultracentrală;
-oportunitatea de a învăța lucruri noi;
-salariu competitiv, cu posibilitatea de majorare în funcție de experiență și responsabilități asumate;
- program zilnic 9-17, de luni până ...
Descrierea jobului - exeprienta minim 2 ani in domeniul prescolar
- entuziasm, pasiune, creativitate și capacitate de relaționare cu copiii și părinții;
- asigura conducerea executiva a unitatii de invatamant prescolar, in conformitate cu atributiile conferite de legislatia in vigoare
- intocmeste ...
Buna ziua!
Doua prietene, persoane deosebite, cu aspect fizic ingrijit, cautam sa lucram ca receptionere in cabinet stomatologic.
Pentru oferte, asteptam mesajele dvs.
Multumim!
2 posturi asistent manager:
- experiența Excel și Word
- aptitudini de comunicare.
- Full Time
- asiguram cazare și auto de serviciu ( cheltuieli incluse)
-18-40 ani.
-seriozitate,punctualitate, dorința de a învață lucruri noi.
-prezenta plăcută
- CV- ul pe Whatapp sau
Cautam ASISTENT MANAGER,
Acest post presupune munca la birou, raportand direct managerului.
Obiectivul principal al acestui rol este executarea sarcinilor pe diferite departamente: HR, Contabilitate, Secretariat - toate in cadrul unei firme care executa instalatii electrice.
Iar responsabilitatile ...
Cunostinte de contabilitate primara.
Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare.
Cunostinte bune PC-Word, Excel etc.
Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu construcții.
Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos.
Salariu adaptat la competente.
Accesul ...
Firma de dezvoltare imobiliară angajează asistentă de secretariat.
Nu este nevoie de experiență. Pentru mai multe detalii mesaj în privat sau sunați la nr de telefon
Secretară Birou de Traduceri
Descrierea postului:
Suntem în căutarea unei persoane organizate și eficiente pentru biroul nostru de traduceri. Candidatul ideal va avea abilități excelente de comunicare și organizare, atenție la detalii și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic.
**Cerințe:**
- ...
Candidatul Ideal:
- Abilități organizatorice excelente (o persoană foarte organizată și atentă la detalii);
- Cunoștințe solide de utilizare a PC-ului;
- Cunoștințe de limba engleză (scris și vorbit);
- - Cunoștințe de limba italiană (scris și vorbit) - opțional;
Persoană de încredere și onestă.
Descrierea ...
Candidatul Ideal:
- Abilități organizatorice excelente (o persoană foarte organizată și atentă la detalii);
- Cunoștințe solide de utilizare a PC-ului;
- Cunoștințe de limba engleză (scris și vorbit);
- - Cunoștințe de limba italiană (scris și vorbit) - opțional;
Persoană de încredere și onestă.
Descrierea ...
Firma cu peste 30 de ani de activitate in domeniul instalațiilor sanitare își caută ASISTENT MANAGER.
Principalele responsabilități ale postului sunt:
-ținerea agendei managerului,
-ținerea evidenței documentelor firmei,
-gestionarea documentelor de interes,
-redactarea documentelor (procese verbale ...
Candidatul ideal va trebui să îndeplinească următoarele condiții:
- Sa fie absolvent de studii superioare
- Bune cunoștințe în utilizarea calculatorului
- Cunoștințe în utilizarea programelor Office: Word și Excel
- Capacitate de a urmări și controla eficient mai multe probleme simultan
- Capacitate ...
Candidatul Ideal:
- Studii medii sau superioare;
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- Capacitate de organizare ...
Firma de administrare imobile angajează personal pentru muncă în teren cu cunoștințe în domeniu administrării imobilelor, permis categoria B, abilități în comunicare, punctualitate, seriozitate, cunostinte Office și Internet -Web.
Contact:
Cautam o doamnaa domnisoara care sa ne ajute la birou pe partea de documentatii, ofertate, contabilitate si arhivare. Program normal.
FIRMA DE CONSTRUCTII
Pentru mai multe detalii sunati la nr. tel:
Angajam persoana cu sau fara experienta , care sa stie sa lucreze in word, excel si sa aibe aptitudini de organizare, ordonare a activitatiilor de birou. Sa fie organizata, ordonata si constiincioasa precum si dorinta de a invata lucruri noi, programul de lucru este de 8 ore zi. Conditii de salarizare ...