Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
Firma angajaza secretara in urmatoarele conditii;
- Cunstinte operare PC[excel word]
-Permis de conducere cat B-experienta la condus.
-Disponibilitate la delegatii in tara cind este cazul.
-Sa rasounda la telefoane la clienti sa programeze clientii pe zile ...
Suntem în căutarea unui Asistent Office dedicat și organizat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea abilități excelente de comunicare și organizare, va fi capabil să gestioneze multiple sarcini și va contribui la buna funcționare a biroului nostru.
Principalele atributii:
Răspunde ...
Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, Socializare, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima ...
Companie de HR, angajam expert contabil.
Cerinte:
- Cunostinte program contabilitate Saga
- Cunostinte de operare MS Office (Excel, Word)
- Persoana serioasa, flexibila, adaptabila
- Sa detina cunostinte solide de contabilitate, de corelare a documentelor contabile
- Abilitati foarte bune de comunicare ...
Firma cauta administrator: care cunoaste limba sarba sau germana sau engleza.
sa cunoasca sa lucreze pe calculator.
sa colaboreze cu proprietarul firmei
- agentie de ocupare a fortei de munca
-director de restaurante ...
Pentru acest post cautam persoane:dinamice si comunicative
Responsabilitatiile postului:
-sa raspunda la telefon ,sa comunicii cu clientii .
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Alătură-te echipei noastre ca Asistent Manager Resurse Umane.
Suntem în căutarea unei persoane energice și organizate, pasionată de resurse umane, care vrea să crească într-un mediu dinamic și profesionist. Dacă îți place să lucrezi cu oamenii și ești dornic să te dezvolți profesional, această oportunitate ...
Service auto situat in Timisoara, zona Cetatii, angajam front desk manager
Cerinte
-aspect fizic placut
-experienta in preluare de comenzi service auto
-portofoliu comenzi, intrari si iesiri
-evidenta firme de curierat
-la cererea superiorilor, tot ce este necesar activitatii unitatii
Relatii la telefon ...
Candidatul ideal va trebui să îndeplinească următoarele condiții:
- Sa fie absolvent de studii superioare
- Bune cunoștințe în utilizarea calculatorului
- Cunoștințe în utilizarea programelor Office: Word și Excel
- Capacitate de a urmări și controla eficient mai multe probleme simultan
- Capacitate ...
firma comerciala recent infiintata cauta:
secretara asistenta proprietarului - asistentul se va ocupa de gestionarea activităților proprietarului. de preferință arătos, disponibil și pentru călătorie
director comercial - Cautam manageri comerciali dedicati vanzarilor.
trebuie să cunoască cel puțin ...
Cautam o doamnaa domnisoara care sa ne ajute la birou pe partea de documentatii, ofertate, contabilitate si arhivare. Program normal.
FIRMA DE CONSTRUCTII
Pentru mai multe detalii sunati la nr. tel:
Pentru acest post cautam persoane dinamice si comunicative.
Responsabilitatile postului:
-sa raspunda la telefon,sa comunice cu clientii.
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Angajam persoana cu sau fara experienta , care sa stie sa lucreze in word, excel si sa aibe aptitudini de organizare, ordonare a activitatiilor de birou. Sa fie organizata, ordonata si constiincioasa precum si dorinta de a invata lucruri noi, programul de lucru este de 8 ore zi. Conditii de salarizare ...
Detalii poziție:
Denumirea postului: Secretar administrativ
Tipul angajării: Full-time
Locația: Timișoara
Descrierea Postului:
Compania SC ITALIAN BUILDING SYSTEM SRL este în căutarea unui secretar administrativ motivat și organizat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea ...
Locație:
Calea Lugojului 34, Ghiroda 307200, România
Titlu post:
Angajat a Backoffice
Despre noi:
Suntem o companie în creștere, activând în domeniul construcțiilor subterane lucrărilor de săpături. Pentru a sprijini echipa noastră din filiala din Ghiroda, căutăm un o angajat ă backoffice dedicat ă. ...