Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

CV-ul tău nu este încă complet.


Completează-ți CV-ul în doar câteva minute!
Odată completat CV-ul poți aplica de câte ori dorești cu un singur click.
Completează CV


Poți edita CV-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Angajam ECONOMIST, Bucuresti sector 6

Valabil din 29.10.2024 08:23:56
Specificații
Numele companiei
BEESmarthr
Tip job
full time
Descriere
BEESmart HR recruteaza ECONOMIST in cadrul unei firme externalizate de contabilitate cu sediul in București, sectorul 6.

Cautam un contabil senior pentru a se alatura echipei deja formate, o persoana organizata, cu pasiune pentru contabilitate, care sa isi doreasca sa se dezvolte in cariera si care sa corespunda urmatoarelor cerinte:
Cunostinte solide de legislatie financiar-contabila;
Experienta in domeniul financiar-contabil minim 5 ani;
Cunostinte MS Office (Excel nivel avansat);
Cunostinte operare soft-uri contabile (cunoasterea programului Saga, constituie un avantaj);
Cunostinte de limba engleza sau rusa (constituie avantaj)
Experienta de munca intr-o firma de contabilitate (constituie avantaj);
Spirit organizatoric, rigurozitate;
Capacitatea de a comunica eficient și de a colabora cu membrii echipei;
Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a livra rezultate de înaltă calitate la termenele stabilite;
Persoană ordonată, serioasă, loială, capabilă de a se adapta diverselor tipologii de clienți.

Descrierea jobului:
Coordonarea echipei de operare din subordine;
Efectuarea operatiunilor de inchidere contabilitate lunara trimestriala anuala, conform reglementarilor legale;
Oferirea suportului si indrumarii clientilor pentru problemele de natura contabila, revizuire, consultanta si optimizare fiscala;
Pregatirea diferitelor rapoarte financiare, inclusiv raportari de grup;
Calcularea impozitului pe profit, amortizari, provizioane etc.;
Intocmirea declaratiilor fiscale (TVA, impozit pe profit si a celorlalte impozite reglementate de Cod Fiscal);
Pregatirea situatiilor solicitate in perioada de control ANAF;
Intocmirea situatiilor financiare anuale cf. standardelor de contabilitate locala;
Intocmirea documentatiei SAF-T;
Comunicarea cu clientii in spete mai complexe.
Se lucrează de la birou, de luni pana vineri.

Alătură-te cu incredere intr-o echipa profesionista si armonioasa, unde experienta ta va fi un plus valoare pentru ambele parti si impreuna vom reusi sa tintim cat mai sus!

Dacă ești interesat(ă) de această oportunitate, te rugăm să trimiți CV-ul tău pe email sau ca mesaj la acest anunt.
Romjob_1726642731
Raportează

Anunțuri recomandate

Contactează vânzătorul
Aplică rapid
Ați atins limita de mesaje trimise pe zi
Pentru a putea trimite mai multe mesaje, accesați abonamentul VIP
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite!

Ați atins limita de mesaje permise.

Pentru a putea trimite mai multe mesaje trebuie să vă validați numărul de telefon.

Validează telefonul
;