Locuri de munca Casieri, lucratori comerciali - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Constanța, B-dul Aurel Vlaicu nr. 36 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
ARENA EXCHANGE angajează personal, în vederea ocupării postului de OPERATOR SCHIMB VALUTAR Locurile de munca sunt disponibile in Bucuresti! (Sector4 Grandarena MALL) Cerinţe: - persoane serioase, cu simţ de răspundere, dornice de a ocupa un post care le poate asigura dezvoltarea unei cariere în domeniul schimbului valutar. - studii medii; - aspect fizic îngrijit; - cunostinte minime PC. - realizează operațiuni de schimb atât în moneda națională cât și străină, pe baza solicitărilor clienților și a cursului de schimb zilnic; - informează clienții despre condițiile de cumpărare si vânzare valută străină; - operează cu numerar la biroul de schimb valutar; - înregistrează toate tranzacțiile cu valută străină, oferă chitanță clienților pentru fiecare schimb valutar realizat; - întocmește registrul de casă, și înregistrează toate operațiunile facute; - verifică valuta primită din punct de vedere al autenticității și valabilității și se asigură că este intactă; - întocmește rapoarte solicitate de managementul companiei; Se oferă: - un loc de muncă într-o ambianţă plăcută; - pachet salarial atractiv; - instruire gratuită. Doar candidații ale căror CV-uri au fost selectate pentru interviu vor fi contactați.
-
Promovat
SOFER DUBA FRIGORIFICA 3,5T - MERCHANDISER Angajam sofer merchandiser distributie inghetata in benzinarii! Ruta: A1 Bucuresti Pitesti A2 Bucuresti - Fetesti Program de lucru: LUNI - VINERI Interval: 08:00 - 16:30 Beneficii: - Pachet salarial NET 3300 LEI ( salariu fix, tichete de masa); - Decont transport; Responsabilitati: - Livrarea marfii (inghetata) in benzinarii; - Respectarea traseelor si graficelor de livrare stabilite de superiorul ierarhic; Cerinte: - Posesor permis de conducere categoria B; - Experienta in distributie livrare marfa de minim 6 luni reprezinta un avantaj ; - Abilitati de comunicare si relationare; - Abilitati de organizare; - Seriozitate si responsabilitate
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Slatina, Str. Nicolae Titulescu nr. 29A. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru de 8 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
**OMV Sibiu din zona Aeroport angajează Consultant Vânzări Shop Gastro ** Stația OMV Sibiu din zona Aeroport este în căutarea unui Casier dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. **Oferim:** - Salariu atractiv 4100 ron de încadrare - Tichete de masă în valoare de 35 ron - Spor de noapte - Spor pentru zile de sărbătoare - Spor pentru ore suplimentare - Bonus de performanță - Prime(Concediu,Crăciun,Paște,8Martie,Ziua Petrolistului) - Ajutor material la căsătorie - Ajutor material pentru nașterea sau înfierea fiecărui copil - Mediu de muncă plăcut și atractiv unde te poți dezvolta și promova **Responsabilități:** - Operarea casieriei și efectuarea tranzacțiilor - Gestionarea corectă a numerarului și a altor mijloace de plată - Asigurarea unui serviciu de calitate pentru clienți din zona Shop sau Gastro - Merchandising și aranjarea produselor în locație conform planogramelor agreate - Menținerea curățeniei și ordinii în zona de lucru **Cerințe:** - Experiență anterioară în domeniu reprezintă un avantaj iar în același timp oferim tot ajutorul in pregătirea fiecărui candidat fără experiență - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții - Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta procedurile de munca - Disponibilitate pentru lucrul în ture, inclusiv ture de noapte și zile de sărbătoare Dacă ești o persoană dinamică și responsabilă, te invităm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email: sau să ne contactezi la numărul de telefon . Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să faci parte din echipa noastră! **Stația OMV Sibiu** Str.Sos.Alba Iulia nr.114 lângă Aeroport
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Descriere Ador Mobila angajaza: responsabil achizitii Candidatul Ideal CERINTE: - minim studii medii - cunostinte Word, Exel - persoana cu abilitati de comunicare - persoana cu initiativa - persoana organizata Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - trensmiterea comenzilor de accesorii si consumabile - pastrarea legaturii cu furnizorii - receptionarea marfii - intretinerea stocurilor - pregatirea accesoriilor pentru echipele de montaj BENEFICII: - contract de munca pe perioada nedeterminata - pachet salarial motivant - program de lucru 8 ore (intre orele 8.00- 16.00) - training Descrierea companiei Ador Mobila se diferentiaza de alti producatori de pe piata din Romania, prin faptul ca ofera servicii de design si productie pentru aproape orice solicitare, respectand cu strictete termenele si specificatiile tehnice agreate.
-
Reprezentant comecial desfasoara urmatoarele activitati: Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, etc - Intocmeste oferte de marfuri; - Acorda asistenta . tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu; In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.
-
Cerinte: experienta constituie un avantaj, dar nu este obligatorie; persoana serioasa, comunicativa; Oferim: contract munca perioada nedeterminata, salariu decent, loc munca stabil, liniste. Tel. mob:
-
Promovat
Salariu 3500 lei net + bonuri de 35 lei zi + decontare transport in valoare de 200 lei + tips Cerinte: experienta in domeniu si limba engleză la un nivel mediu-avansat ( candidatul trebuie sa poata purta o conversatie in mod fluent cu un client). Restaurantul nu comercializeaza mancare gatita , doar sandwich-uri ce pot fi incalzite si servite la masa. Locatie usor acesibila cu metroul sau cu trenul (Aeroportul Otopeni). Program: 2 zile (12 zi) shimbul 1 cu 2 libere, 2 zile (12 zi) schimbul 2 cu 2 libere.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Hunedoara, Str. Avram Iancu, nr. 9A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Benzinaria Usa Oneoil din BIHARIA angajeaza casier sau casiera Se lucreaza in ture ,se acorda si bonuri de masa , CV se poate depune pe adresa de email sau personal la benzinarie Mai multe informatii la
-
Angajez vanzatoare pentru magazin alimentar.(Lumina) Programul 1 zi cu 1zi. Salariu avantajos. Colectiv sociabil.
-
Angajam vanzatoare la Simigeriei Matei Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore) sau 9 ore L-S. Salariu in functie de programul de lucru intre 2900 si 3000. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
Angajam vanzatoare sau modelator in magazinele din Bucuresti la Simigeria Matei Locatii: Unirii, Piata Romana, Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Lujerului, Vitan, Ghencea, Pipera, Colentina, Pantelimon, Apusului, Lizeanu, Ferentari. Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore), 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de magazin, de programul de lucru si de post intre 3000 si 3800 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
Angajez lucrător comercial, magazin alimentar Shop&Go Mega Image, Brasov. Varsta implinita de 18 ani. Program Part-Time. Responsabilitățile includ: Gestionarea rafturilor și a stocului de marfă Pregătirea și etichetarea produselor pentru comercializare Întâmpinarea și asistarea clienților în alegerea produselor Înregistrarea și procesarea tranzacțiilor de vânzare Asigurarea curățeniei și igienei în magazin Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții Capacitatea de a lucra în echipă și de a fi proactiv Orientare către detalii și atenție la nevoile clienților. Pachetul salarial cuprinde: salariu de baza 1350 lei, prima de Paste si de Craciun,bonus de performanta. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să ne contactați. Tel:
-
Benzinăria OMV Predeal , situata pe DN 1 , Șoseaua Națională nr 65 Predeal , angajează : * Casier * Personal curățenie ( de luni până vineri 8 ore) Se lucrează 12 24 ; 12 48 Salariu fix și bonuri de masă Suplimentar se plătesc : Ore de noapte -25% Ore de weekend -15 % Ore sărbători legale -100% Ore suplimentare -200 % Prime de sărbători Cerințe minime : Seriozitate și atitudine pozitivă. Responsabilitate și corectitudine . Persoană energică și amabilă . Oferim loc de muncă stabil . Detalii la nr tel Zero767110447
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Fun House întâmpină cu drag sosirea unei noi colege supraveghetoare loc de joacă, dedicată și optimistă, care să se alăture echipei noastre entuziaste. Dacă îți plac copiii și îți place să lucrezi într-un mediu plin de energie și veselie, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilități: Supravegherea atentă a copiilor în timp ce se joacă în locul de joacă; Interacțiunea pozitivă cu copiii; Organizarea și coordonarea activităților recreative și jocurilor; Asigurarea curățeniei și igienei în locul de joacă și sala de petreceri; Comunicarea eficientă cu părinții și oferirea de informații despre activitățile desfășurate în locație. Cerințe: Absolventă studii superioare; Persoană nefumătoare; O persoană punctuală și muncitoare; Dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă; Atentă la detalii și capabilă de a rămâne calmă și concentrată în situații de stres; Flexibilitate în program și disponibilitate de a lucra în special în Weekend-uri și de sărbători; Disponibilitate de a îmbrăca pentru câteva minute costum de Mascotă; Experiența anterioară în lucrul cu copiii sau al supravegherii copiilor (reprezintă un avantaj); Deținerea de Certificat de prim ajutor sau a cunoștințelor de bază în acordarea primului ajutor (reprezintă un avantaj). Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată, full-time, salariu 2700 Lei Net cu tichete de masă incluse, spor de weekend, prime de vacanță, reduceri la produsele și serviciile companiei noastre, bonusuri și un program flexibil; O echipă prietenoasă, înțelegătoare dar mai ales corectă; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare; Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de bucurie și veselie; Posibilitatea de a interacționa și de a influența pozitiv viața copiilor și practic a generației de mâine. Dacă ești o persoană responsabilă, empatică și îți dorești să faci parte dintr-un loc de muncă plin de zâmbete și energie, te invităm să aplici pentru poziția de supraveghetor loc de joacă trimițându-ne CV-ul tău la nr. nostru de telefon de contact. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Angajam personal pentru supravegherea copiilor in spatiul de joaca din Colosseum Mall , soseaua Chitilei , sector 1. Colectiv tanar Program flexibil full time part time
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană dinamică, cu abilități excelente de comunicare și un interes pentru industria alimentară, acesta ar putea fi locul potrivit pentru dumneavoastră! Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sala de sport. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.