Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Recrutam Reglori pentru unul dintre clientii nostri - o companie specializata in managementul fluidelor, sisteme de ventilatie a carterului, precum si sisteme de filtrare pentru ulei, combustibil, aer si filtrarea aerului din cabina. Cerinte: - Studii medii (tehnice); - Abilitatea de a lucra in echipa; - Experienta relevanta in domeniu de minim 1 an; - Disponibilitatea de a lucra in schimburi; - Atentie la detalii, precizie si responsabilitate. Responsabilitati: - Analizarea cauzelor defectiunilor la sistemele de asamblare si implementarea masurilor relevante pentru remedierea acestora; - Asigurarea unui proces de producție fara probleme prin initierea unor masuri de imbunatatire a sistemului; - Efectuarea si evaluarea proceselor de calitate; - Pregatirea si desfasurarea proceselor de configurare; - Operarea masinilor si echipamentelor;Asigurarea calitatii produselor fabricate; - Realizarea planului de productie conform prioritatilor stabilite. Se ofera: - Pachet salarial atractiv. - Tichete masa 35 lei zi; - Prima Craciun: 500 RON Brut; - 21 - 25 zile CO; - Training-uri de specialitate; - Conditii stabile de angajare pe baza unui contract de munca nedeterminat.
-
Promovat
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Permis B,C,C+E,D Card tahograf +Atestat transport marfa și persoane
-
-
electrician montat tablouri doze prize intrerupatoare etc,montat centrale termice orice tip obiecte sanitare etc sau intretinere cladiri doresc angajare
-
SC, angajam personal cu studii superioare in domeniul Juridic sau Economic! Cunostinte de operare PC! Cunostinte minime de Lb. Engleza constituie un avantaj! Mai multe detalii la telefon Nu răspund la mesaje , sunați la numărul afișat în anunț Zero șapte șase zero unu opt șapte sase zero cinci
-
Muncitoare, serioasă și loială, caut loc de muncă cu cazare . Dețin cățelușă de talie mică pe care nu o abandonez ! Am 55 de ani . Mulțumesc. , ZERO ȘAPTE TREI CINCI DOI DOI TREI OPT ȘAPTE DOI . Nu deranjați pentru "altceva", pentru că nu caut ! Angajator cu posibilitate de transport.
-
Șofer profesionist cu o experiență de peste 25 de ani la prelată , autobasculantă , trailer , tracker pe intern-extern în vârstă de 50 de ani cu CPC , ADR COLETE , AGABARITIC , CARTELA TAHOGRAF doresc să lucrez pe autobasculantă , prelată în fiecare seară acasă , sau la extern cu fiecare weekend acasă pe cît posibil , plata după fiecare cursă cu avans de cursă , sau comunitate...Vă mulțumesc ! Tel. zero-șapte-patru-doi-zero-cinci-opt-nouă-opt-șase
-
-
-
tehnician sisteme securitate cu experiență peste 20 de ani, posesor auto, scule și echipamente necesare doresc colaborare (exclus angajare)pentru proiecte mici și medii in domeniul sistemelor de alarmare antiefracție, sisteme de supraveghere, automatizari porți, sisteme de date
-
-
Intocmirea dosarului SSM. Documente necesare: Documentele in domeniul securitatii si sanatatii in munca solicitate angajatorilor de catre inspectorii de munca in cadrul actiunilor de control sunt utmatoarele: 1. Registrul unic de control (Legea nr. 252/2003) 2. Certificatul de inmatriculare la Registrul Comertului cu anexele aferente (Legea nr. 359/2004) 3. Autorizatia de functionare din punct de vedere SSM (Legea nr. 359/2004/HG nr. 1425/2006) 4. Decizii interne si certificate de competenta pentru personalul cu atributii in domeniul SSM (HG nr. 1425/2006); 5. Documentele privind infiintarea si organizarea Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca (decizia de infiintare; raportul anual al conducatorului unitatii in CSSM cu privire la situatia securitatii si sanatatii in munca; raportul medicului care asigura supravegherea starii de sanatate a salariatilor) (HG nr. 1425/2006) 6. Evaluarea riscurilor profesionale de accidentare si imbolnavire profesionala la locurile de munca (Legea nr. 319/2006) 7. Planul de prevenire si protectie (Legea nr. 319/2006/HG nr. 1425/2006) 8. Instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale locurilor de munca (Legea nr. 319/2006) 9. Fisele de aptitudini ale lucratorilor (Legea nr. 319/2006/HG nr. 355/2007) 10. Fisele individuale de instruire ale lucratorilor (Legea nr. 319/2006/HG nr. 1425/2006) 11. Programe si tematici de instruire (HG nr. 1425/2006) 12. Testele utilizate pentru evaluarea cunostintelor in procesul de instruire (HG nr. 1425/2006) 13. Decizii privind desemnarea lucratorilor care aplica masurile de prim ajutor, de stingere a incendiilor si de evacuare a lucratorilor (Legea nr. 319/2006) 14. Normativul intern de acordare a echipamentelor individuale de protectie (EIP) corespunzator riscurilor activitatii (HG nr. 1425/2006) 15. Certificate de conformitate pentru EIP (HG nr. 1048/2006) 16. Buletine de verificari PRAM (Legea nr. 319/2006) 17. Buletine privind determinarile de noxe la locurile de munca (Legea nr. 319/2006/HG nr. 917/2017) 18. Autorizarea din punct de vedere al protectiei muncii pentru salariatii care exercita meserii ce trebuie autorizate (Legea nr. 319/2006) 19. Documentul privind protectia la explozie (HG nr. 1058/2006) 20. Verificarile ISCIR (Legea nr. 319/2006) 21. Fisele de post ale lucratorilor cu atributii ssm (Legea nr. 319/2006) 22. Registre de evidenta a accidentatilor in munca (HG nr. 1425/2006) 23. Registre de evidenta a accidentelor usoare (HG nr. 1425/2006) 24. Registre de evidenta a incidentelor periculoase (HG nr. 1425/2006) 25. Procesele verbale de control incheiate anterior de catre inspectorii de munca 26. Dosarele de cercetare a accidentelor soldate cu incapacitate temporara de munca (HG nr. 1425/2006) In functie de specificul activitatilor pot fi solicitate si alte documente.
-
Experienta in transport rutier de peste 11ani,atat Manager (coordonator) Transport cu atestate M+P ARR,cat si conducator auto de mare tonaj/persoane. Pentru SC interesate imi poate lasa mail ul lor pentru a le trimite CV. Doar in judetele CT si TL.
-
Sunt din Botoșani am 45 .de ani .am cazierul .curat NU .consum alcool. caut de munca .ca paznic.nu dețin atestat.am experiență.8.ani.am lucrat că paznic .dețin și permis auto cat B .mai multe detalii la telefon
-
Caut lucrator pentru lucrari pomi fructiferi ,gradina si gospodariePentru mai multe detalii la tel
-
-
Caut loc de muncă full-time în București sau Ilfov : operator calculator, administrator site web, content editor produse, responsabil pentru magazin online sau un job din domeniul E-commerce. Am experiență în lucrul cu platforme precum Joomla, Wordpress, OpenCart, PrestaShop pentru : adăugare produse, management categorii, administrare site, modificări în design, promovare prin site-uri de anunțuri, optimizare SEO intern, editare poze și bannere, dar și alte operațiuni necesare (back-up pentru site-uri, actualizare sau implementare module etc). De asemenea, am cunoștințe legate de Google Analytics și Google Search Console. Dacă locația jobului este în Ilfov sau zone greu accesibile, doresc să mi se asigure transport. Profilul meu : Nefumător, neconsumator de alcool Experiență în domeniul E-commerce Deschis pentru asimilarea unor cunoștințe noi Capabil să lucrez individual, cu o minimă supervizare Rezistent la task-uri repetitive, cu un volum mare de date Abilități : Nivel mediu în HTML, CSS, PHP, cPanel, Mysql, Web Design, Seo intern Familiarizat în lucrul cu diverse platforme online de comerț și modulele acestora Design grafic în Adobe Fireworks (este similar Photoshop) Bineînțeles MS Office, Outlook etc Alte detalii legate de viitorul job se vor stabili la interviu, sau telefonic.
-
buna ziua caut de lucru in it mai exact munca la distanta ma pricep foarte bine la configurare de windows si instalare de programe suplimentare am o experienta de peste 10 ani pot configura orice fel de unitate pc sau laptop as dori sa lucrez pentru o firma din judetul iasi sunt in scaun cu rotile dar pot lucra de acasa 8 ore pe zi ma puteti suna la rog seriozitate nu am studi in domeniu tot ce am invatat am invatat singur dar am experienta lucrez Foarte bine si sunt atent in tot ce fac rog seriozitate
-
Doamna 48 de ani serioasa detin permis categoria b doresc sa fac menaj la o familie de 2-3 ori pe saptamîna doresc seriozitate
-
Caut o familie harnică obisnuita cu munca in gosposdărie , gradinarit, livada, abilitati tehnice minim pt.intreț.piscina etc. Ofer cazare in vila independenta 3 dormitoare, living, bucatarie , baie cu toate cheltuielie incluse ( curent el.apa, caldura , Tv.si internet) , atmosfera familiala cu toata independența pt.tot ce vor sa facă ( vin acolo doar aprox.6-8 ori in lunile Iunie -August ) eu locuiesc in Bucuresti si propriet.se afla la 35 km in Com.Butimanu ( Dâmbovita ) -Sos.Buc.Târgoviste( DN A 1 ) .Se cere auto personal si de pref din jud.limitrofe ( Ilfov, Prahova,Dâmbov.) , cazier curat , vârsta 45-60 ani , pe termen lung sau definitiv. Relații la telef.
-