Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
ANGAJAM SUDORI PENTRU CONTRACTE IN OLANDA Cerinte: - Experienta pe functie - Certificat de sudura valabil - Capacitate de lucru independent - Cunostinte de limba Engleza - Detinerea unui permis de conducere reprezinta un avantaj Se ofera: - Salariu atractiv cu plata saptamanala - Contract in Olanda - Cazare asigurata in conditii bune - Asigurari medicale platite - Contractul se semneaza cu firma olandeza
-
Promovat
Tânăra 41 ani,Craiova, caut serviciu cu acceptarea unui loc de munca oriunde în tara.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vopsitor mdf caut colaborare pe termen mediu sau lung..cer și ofer seriozitate maxima!!
-
Caut loc de muncă, licențiată în psihologie, experiență în domeniul îngrijirii batrânilor ,asistență socială, vorbesc și cunosc limba germană ,permis categoria B.
-
Lucrez în timpul liber,salaor , zilier.Lucrez in privat la spart, mutat, grădinărit etc.nu mă mai sunați sa vă angajez!
-
Personal Întreținere Mobexpert Constanța Căutăm o persoană îndemânatică și atentă la detalii, responsabilă, care să se alăture echipei Mobexpert Constanța. Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Persoana cu experienta in munca, serioasa, ordonata si cu aptitudini multiple; Care deține abilităţi de lucru în echipă. Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Echipament de lucru; Pachet salarial competitiv, bonuri de masa, decont transport, prime de Paste, Craciun (loialitate), abonament servicii medicale Expert Ultra clinica Regina Maria. Mai departe obiectivele tale vor fi: Asigurarea unui flux continuu al procesului de reciclare selectiva a deseurilor, de la sortarea lor, la depozitarea corespunzatoare pana la predarea lor catre firmele abilitate; Asigura intretinerea ordinii si curatenie in spatiile exterioare; Asigura reparatii diverse, reparatii instalatii sanitare si electrice; Alte lucrari de mentenanta.
-
Solicit post de croitor încălțăminte cu o vechime de peste 25 de ani
-
Am 37 de ani, studii medii și caut un job care nu presupune efort fizic mare preferabil în zona Curtea de Argeș !...
-
Sunt fată am 20 de ani și caut un loc de muncă de preferat in Buzău, nu am experiență însă sunt dispusă să învăț. Nu dețin permis din nefericire. Am lucrat ca bona pe timpul verii. Fără propuneri indecente și țepe, caut ceva serios de muncă. Doar Buzău
-
Buna ziua! Caut de lucru in zona campulung moldovenesc. Posesor permis de conducere bce atestat transport marfa si card tahigraf. Exclus comunitate. Furgon personal 3,5t (duba) Nu caut doar sofer astept si accept si alte propuneri. Telefon Stefan. Multumesc!
-
Noir Salon Angajam frizer cu experienta Sos.Pantelimon 361 pentru detalii sunati la tel
-
Caut de lucru part time. Posesor permis de conducere categoria B si C, cu auto personal, disponibil pentru deplasari !!!
-
-
Am experiență în : - construcții hale fier, - renovări interioare si exterioare , - sudura etc. Detin permis cat B Sunt perseverent , ambitios, corect si ma adaptez situatiei care apare, pentru a reluza lucrarea stabilita.
-
Angajez vanzatoare cu o experienta minima in vanzarea articolelor de imbracaminte pentru magazin haine si accesorii Str Garii nr.10, program 9-17 de luni pana vineri, sambata 9-16, doua sambete lucratoare,doua libere, duminica nu se lucreaza. Cautam o persoana sociabila, atenta si dedicata.
-
-
Ofer servicii de administrare, detin atestat de administrator condominii pe noua lege 196 2018 economista, contabila, experienta de peste 8 ani in administrarea imobilelor, lucrez in programul BlocManagerNet - listele de intretinere, evidente fonduri, intocmirea registrului de casa, registrului de banca, situatii furnizori, penalizari, note de plata proprietari prin e-mail, notificari restantieri, etc. Prefer imobile din sectorul 1, 2 si 3.
-
Bucatar profi,52 ani,peste 20 ani experienta in bucatarie in tara si strainatate,caut job in catering,meniul zile,linie calda,cantina.in Ploiesti sau strainatate. Exclus Restaurant a.la carte.
-
exzecut particular tencuieli interioare zugrăveli Craiova Dolj relații la telefon
-
buna ziua caut de lucru in it mai exact munca la distanta ma pricep foarte bine la configurare de windows si instalare de programe suplimentare am o experienta de peste 10 ani pot configura orice fel de unitate pc sau laptop as dori sa lucrez pentru o firma din judetul iasi sunt in scaun cu rotile dar pot lucra de acasa 8 ore pe zi ma puteti suna la rog seriozitate nu am studi in domeniu tot ce am invatat am invatat singur dar am experienta lucrez Foarte bine si sunt atent in tot ce fac rog seriozitate
-
Barbat, 56 ani, cu studii superioare tehnice (Universitatea Politehnica Bucuresti, facultatea Tehnologia Constructiilor de Masini, anul absolvirii: 1992), caut un nou loc de munca in Bucuresti. Jobul poate sa nu aiba nici o legatura cu experienta mea! Ma adaptez cu usurinta. Prefer un job de 4 ore pe zi, 5 zile pe saptamana, platit cu cel putin 500 EURO pe luna net, sau un job "remote" (am desktop PC performant, si Internet de viteza mare!). Experienta mea profesionala (26 ani si 11 luni): - Interbusiness Promotion & Consulting SRL, 6 ani si 1 luna: promovare și vanzare aparate de măsura și control SAUTER (Germania), mașini LPKF (Germania) pentru productia placilor imprimate prototip, utilizate în electronica, etc. - EXCO Transport Systems SRL, 13 ani si 8 luni: promovare și vanzare utilaje ROBEL (Germania) pentru reparația, intretinerea și construcția caii de rulare a trenurilor și tramvaielor, etc. - FAUR SA, 6 ani si 3 luni: promovare pe piața interna și externa a companiei și a produselor sale: motoare, grupuri electrogene, utilaje complexe, instalatii solare de incalzit apa menajera, etc. - Atlas International Trading Impex SRL, 11 luni: promovare rasini epoxidice și cauciucuri poliuretanice, produse de ITW Devcon (SUA), cu aplicații industriale în reparații, reconditionari și protectii la uzura abraziva, atac chimic, etc. Activitati prestate de mine de-a lungul timpului: promovare bunuri industriale (pe fax, prin posta, la targuri si expozitii interne si internationale, pe e-mail, pe website), ofertare, contractare, facturare, import, gestiune (N.I.R., F.M.), livrari si alte actiuni post-vanzare. Hobby: stiu sa aleg componentele potrivite si sa construiesc din ele un desktop PC functional, am experienta in instalarea sistemului de operare Windows pe desktop PC-uri si pe laptopuri, in instalarea programelor, optimizari, backup, recovery. Alte informatii despre mine: sunt nefumator, nebautor; sunt sanatos fizic si psihic; am studiat, in facultate, si marketing industrial si management ( nota 10 la fiecare!); calitatile mele principale: gandire logica, simt tehnic, simt economic, seriozitate, constiinciozitate, integritate; pretuiesc: ordinea, disciplina, calitatea. Cine are nevoie de mine, este rugat sa imi SCRIE, in cateva cuvinte, ce job imi ofera (cu ce ar trebui sa ma ocup!), la care firma (link website, ca sa vad si eu obiectul de activitate si locatia!), si numai daca voi fi interesat vom stabili un interviu. Multumesc.
-
Contabilitatea primara este importanta pentru fiecare firma. Persoana serioasa, implicata , cu multa experienta în mediul privat, stagiara Ceccar , caut o firma cu potential care are nevoie de o persoana pentru efectuarea de servicii contabile la sediul sau, program de lucru normal( cu contract de munca), sau cu contract prestări servicii.