Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Recrutam Reglori pentru unul dintre clientii nostri - o companie specializata in managementul fluidelor, sisteme de ventilatie a carterului, precum si sisteme de filtrare pentru ulei, combustibil, aer si filtrarea aerului din cabina. Cerinte: - Studii medii (tehnice); - Abilitatea de a lucra in echipa; - Experienta relevanta in domeniu de minim 1 an; - Disponibilitatea de a lucra in schimburi; - Atentie la detalii, precizie si responsabilitate. Responsabilitati: - Analizarea cauzelor defectiunilor la sistemele de asamblare si implementarea masurilor relevante pentru remedierea acestora; - Asigurarea unui proces de producție fara probleme prin initierea unor masuri de imbunatatire a sistemului; - Efectuarea si evaluarea proceselor de calitate; - Pregatirea si desfasurarea proceselor de configurare; - Operarea masinilor si echipamentelor;Asigurarea calitatii produselor fabricate; - Realizarea planului de productie conform prioritatilor stabilite. Se ofera: - Pachet salarial atractiv. - Tichete masa 35 lei zi; - Prima Craciun: 500 RON Brut; - 21 - 25 zile CO; - Training-uri de specialitate; - Conditii stabile de angajare pe baza unui contract de munca nedeterminat.
-
Promovat
Firma cu domeniul în producție mobilă își mărește echipa,avem nevoie de personal calificat sau necalificat în asamblare mobilă. Dacă ești îndrăzneț,deschis în comunicare și sociabil te așteptăm în echipa noastră . Program 8 ore Salar atractiv,prime de sărbători ,concediu plătit .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut de lucru ca menajera in Timisoara si imprejurimi odata, maximum de doua ori pe saptamana, Mentionez ca sunt travestita, am masina, ma deplasez singura. Sunt educata, curata, civilizata cer si ofer seriozitate. Raspund doar in scris pe publi24 in prima faza, in limta timpului meu. Sunt interesata doar de menaj la domiciliu, adica aspirat, spalat geamuri, igenizat baie, bucatarie, sters praful, spalat haine si vesela, pus ordine in lucruri si, eventual, calcat si mancare.
-
Angajam menajera pentru sala de jocuri, zona OBOR. Pentru mai multe detalii va rog sunați la numărul afișat.
-
Pensionar, 62 de ani, posesor permis cat. B, experiența 25 ani, posesor auto, fire dinamică și veselă, caut job part-time, numai persoane particulare, cer și ofer seriozitate
-
Buna ziua,echipaj gata format cautam un loc de munca pe comunitate.Oferim si cerem seriozitate.Relatii la telefon
-
Doamna empatica, calma, vesela, intelegatoare,responsabila,punctuala,sunt in cautarea unui partener partenera de joaca sa petrecem momente placute si sa ne jucam de luni pana vineri 8-9 ore pe zi.Locuiesc in Militari (zona Lujerului). Pentru mai multe detalii noul partener partenera ma poate contacta la tel, sms,sau mesaj pe site.
-
-
Ofer servicii de curățenie sau îngrijire vârstnici de luni-sâmbătă, câte 2 ore pe zi, de la ora 16-18.
-
ELECTRO TEHNICAL SOLUTIONS SRL, cu sediul in Ocna Mures, scoate la concurs urmatorul post: - MUNCITOR NECALIFICAT LA DEMOLAREA CLADIRILOR, CAPTUSELI ZIDARIE, PLACI MOZAIC, FAIANTA, GRESIE, PARCHET - 1 POST CV-URILE SE VOR TRIMITE PE ADRESA DE EMAIL AFISATA. SELECTIA SE VA REALIZA IN DATA DE 26 APRILIE 2024.
-
Angajez operator productie si ambalare paste fainoase (numai femei), 2800 lei lunar net, cota produs, seriozitate. Pentru detalii apelati nr de tel.
-
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din Iași, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general - un Vânzător Magazin Retail! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor *să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci *să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al acestora 2. Gestionezi activitatea de la casa de marcat 3. Ghidezi clienții către produsele căutate, la raft și faci recomandări pe baza sortimentelor existente 4. Asculți empatic și adresezi întrebări, astfel încât să propui produsele potrivite pentru nevoile lor, menținând o comunicare permanentă cu clienții din magazin 5. Participi la activitatea de inventar a magazinului și oferi suport colegilor, atunci când este necesar 6. Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea produselor oferite către clienți (produse din gama premium: băuturi alcoolice, ciocolată, cafea, ceai; produse bio; alte produse alimentare, detergenți, consumabile etc.) Programul de lucru este de 40 ore/săptămână repartizat în ture de Luni până Sâmbătă, în magazinul aflat în Iași, zona Nicolina. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție.
-
VANZATOR Descrierea postului vacant Jurasica Adventure Park angajeaza Vanzator Atributii: Vanzatorul realizeaza vanzarea produselor din cadrul magazinului si realizarea operatiunilor de incasare si plati in numerar in cadrul firmei. Obiectivele postului: - Verifica banii incasat; - Verifica situatia incasarilor efectuate prin POS, asigurandu-se de aprobarea fiecarei tranzactii in parte si coreland chitantele cu raportul centralizator generat de POS la sfarsitul turei zilei; - Eliberarea bonurilor fiscale si mentinerea evidentei clare a acestora pentru toate operatiunile realizate de catre magazin; - La sfarsitul turei zilei de lucru genereaza raportul X (pentru verificare) si raportul Z (obligatoriu de generat la sfarsitul turei zilei de lucru) aferent casei de marcat imprimantei fiscale, genereaza inchiderea de tura zi pe POS si listeaza raportul centralizator; - Dupa inchiderea turei zilei, preda catre Administratorul punctului de lucru numerarul incasat, raportul Z aferent casei de marcat si raportul centralizator aferent POS-ului. Este obligatoriu ca numerarul predat + suma totala rezultata din centralizatorul POS, sa fie egala cu suma totala din raportul Z generat de casa de marcat imprimanta fiscala. In cazul constatarii unor diferente (+ -) acestea vor inregistrate si recuperate (dupa caz) conform prevederilor legale; - Asigura numerarul necesar desfasurarii in conditii normale a operatiunilor curente ale magazinului dar si necesarul de monetar de rezerva; - Vanzarea produselor se va realiza prin intermediul softului echipamentelor puse la dispozitie de societate, scanarea codurilor de bare aferente fiecarui produs in parte, incasarea contravalorii produselor si eliberarea bonului fiscal catre clienti - Inainte de incasarea contravalorii produselor, vanzatorul se asigura ca a fost scanat corespunzator codul de bare si verifica introducerea cantitatii corecte din fiecare produs ce se doreste a fi achizitionat. In cazul in care vanzatorul constata ca produsul scanat (inregistrat in sistem) nu corespunde cu produsul fizic aflat in fata sa, anunta de urgenta Gestionarul, pentru corectarea situatiei.; - Intocmeste necesarul de produse pentru refacerea stocului de marfa expusa, completeaza stocul cu marfa din spatiul de depozitare; - Aranjarea marfii; - Afiseaza sau ataseaza preturile produselor conform legilor in vigoare; Candidatul ideal: Studii: medii superioare; Spirit de echipa,comunicare, implicare, initiativa si rigurozitate; Seriozitate, disciplina si responsabilitate in munca prestata. Beneficii: Asiguram un mediu de lucru pozitiv care incurajeaza cele mai bune rezultate; Oferim pachet salarial atractiv, conditii de munca foarte bune si un mediu de lucru prietenos. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Descrierea companiei Jurasica Adventure Theme Park este o locație situata in Loc. Neptun, Mun. Mangalia, Statiunea Neptun, Str. Plopilor nr.3, Jud. Constanta, deschisa din anul 2021. Parcul tematic are o suprafata de 2 hectare si ii invita pe copii sa descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri si activitati educative. Jurasica Adventure Parc adaposteste 42 de dinozauri realizati in marime naturala si atestati stiintific, dispusi in 6 zone, fiecare dedicata cate unui continent Europa, Asia, America, Africa, Australia, Antarctica. De asemenea, parcul mai include o expoziție fascinantă de fosile și cel mai mare parc gonflabil din România (6000 de metri pătrați).Parcul este format din 12 complexe gonflabile de dificultăți și vârste diferite.
-
CONTROLOR ACCES SI SUPRAVEGHETOR SPATIU Descrierea postului vacant Jurasica Adventure Park angajeaza Controlor acces si supraveghetor spatiu. Atributii: Controlorul acces si supraveghetor spatiu permite accesul in obiectiv si supravegheaza spatiile din interiorul parcului, in conformitate cu reglementarile legale si cu regulamentul de organizare al parcului de distractii. 1. Obiectivele postului: Supravegherea accesului vizitatorilor in incinta Jurasica Adventure Theme Park Neptun, verificarea valabilitatii biletelor, legitimatiilor si voucherelor de acces, scanarea si validarea acestora cu echipamentele puse la dispozitie de societate;. Observa si monitorizeaza activitatea clientilor in interiorul parcului asigura aplanarea conflictelor si se asigura de respectarea regulamentului intern al parcului; Verifica buna functionare si integritatea exponatelor si a celorlalte bunuri din interiorul parcului, anuntand administratorul punctului de lucru in cazul in care sunt constatate deficiente; Atrage atentia clientilor in cazul in care acestia incalca regulamentul intern de functionare al parcului (ex. parasirea circuitelor de vizitare, deteriorarea exponatelor, deteriorarea spatiilor verzi, utilizarea improprie a locurilor de joaca sau depasirea varstei greutatii conform afiselor existente la fiecare loc de joaca, etc). Candidatul ideal: Studii: scoala profesionala liceu (inclusiv, minori minim 16 -18 ani); Spirit de echipa, comunicare, implicare, initiativa si rigurozitate; Seriozitate, disciplina si responsabilitate in munca prestata. Beneficii: Asiguram un mediu de lucru pozitiv care incurajeaza cele mai bune rezultate; Oferim pachet salarial atractiv, conditii de munca foarte bune si un mediu de lucru prietenos. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare (email:), sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Descrierea companiei Jurasica Adventure Theme Park este o locație situata in Loc. Neptun, Mun. Mangalia, Statiunea Neptun, Str. Plopilor nr.3, Jud. Constanta, deschisa din anul 2021. Parcul tematic are o suprafata de 2 hectare si ii invita pe copii sa descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri si activitati educative. Jurasica Adventure Parc adaposteste 42 de dinozauri realizati in marime naturala si atestati stiintific, dispusi in 6 zone, fiecare dedicata cate unui continent Europa, Asia, America, Africa, Australia, Antarctica. De asemenea, parcul mai include o expoziție fascinantă de fosile și cel mai mare parc gonflabil din România (6000 de metri pătrați).Parcul este format din 12 complexe gonflabile de dificultăți și vârste diferite.
-
Ai nevoie de ajutor pentru următorul tau proiect? Te putem ajuta cu proiectarea de arhitectura pentru toate fazele de proiectare dar și cu designul interior exterior și implementare acestuia. https: www.facebook.com ArchitectureDrop.Iasi
-
Caut loc de muncă la întreținere mentenanță domeniul construcții ma pricep la ori ce sau la pază Menționez ca am 50 ani ma puteți contacta la telefon Mulțumesc
-
Caut să mă angajez ca excavatorist pe vola sau mini excavatorist am experienta si dețin atestat ofer si rog seriozitate în timișoara.
-
Sofer categoria B, fara auto, nefumator, anti alcool, fluent in engleza, calificat din 1999 in meseria de electrician de intretinere-joasa tensiune (1000V), Bacalaureat, solicit colaborare full part time. Ofer seriozitate, cazier curat si integritate
-
S.C. AROMA RISE S.A. ONESTI ANGAJEAZĂ: ASISTENT REGLEMENTĂRI Cerinţe: - studii superioare ; - cunoştinţe de bază în domeniul chimiei; - limba engleza (scris, citit, vorbit) nivel superior ; - capacitate de implementare a standardelor şi legislaţiei din industria chimică. ELECTRICIAN cu experienţă în exploatarea instalaţiilor de joasă şi medie tensiune. OPERATOR CHIMIST AMC ist cu experienţă în exploatarea şi întreţinerea aparaturii de măsură, semnalizare şi control din instalaţiile industriale şi din laboratorul de analize chimice (cromatografie). Firma oferă posibilitatea de îmbunătăţire a cunoştinţelor pentru posturile de mai sus, în vederea unei bune adaptări la cerinţele de lucru. OFERIM PACHET SALARIAL ATRACTIV, care include: - Tichete de masă, vouchere de vacanţă ; - Premii cu ocazia Paştelui şi Crăciunului; - Asigurare pilonul III de pensii ; - Asigurare de grup voluntară de sănătate. PERSOANELE INTERESATE SUNT RUGATE SĂ DEPUNĂ CV-ul LA SEDIUL FIRMEI: STR. INDUSTRIILOR NR.1, ONESTI, JUD. BACAU ZILNIC (Lu Vi) INTRE ORELE 09.00-15.00 Sau pe e-mail, la adresa
-
Se caută barman(ă) pentru Spania cunoscatoare de limbă spaniolă detalii la nr de telefon sau .
-
-
tehnician sisteme securitate cu experiență peste 20 de ani, posesor auto, scule și echipamente necesare doresc colaborare (exclus angajare)pentru proiecte mici și medii in domeniul sistemelor de alarmare antiefracție, sisteme de supraveghere, automatizari porți, sisteme de date