Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Promovat
Pensionar Telekom - Orange fost tehnician teren retele net,tv,fix 40 ani experienta , permis auto B , caut de lucru Parttime .Mircea .
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Echipa de zugravi cautam lucrari in domeniul constructiilor la preturi accesibile(amenajari interioare si exterioare,zugraveli,sape,tencuieli,zidarie,pavele,termoizolatii si hidroizolatii,parchet,case la rosu,regips si altele; etc) numai pe jud Constanta si zonele din apropiere!Lucram rapid si curat oferim calitate si rugam seriozitate!Pt mai multe detalii suna ti la nr de telefon; .
-
Caut de muncă ca Sudor electric electrod și CO2 sârmă tubulară, pt confecții metalice industriale, sau Lăcătus confecții metalice, sau Polizator universal,,
-
Cautam persoane dedicate și calificate în diverse domenii pentru Anglia. Avem oportunități disponibile pentru candidați cu experiență și calificări relevante în următoarele domenii: Sanitare: Căutăm persoane cu experiență în asistență medicală, îngrijire la domiciliu, sau alte domenii legate de sănătate și îngrijire personală. Construcții: Avem poziții disponibile pentru constructori, dulgheri, zidari, electricieni, sudori, și alți specialiști în domeniul construcțiilor. Este necesară deținerea certificatului CSCS sau altor atestate relevante. Restaurante: Dacă aveți experiență în industria ospitalității, fie că este vorba despre bucătari, ospătari, barmani sau manageri de restaurant, suntem interesați să vă avem în echipă. Curățenie: Avem poziții disponibile pentru curățători atât în sectorul privat, cât și în cel comercial. Experiența anterioară în curățenie este un avantaj. Transport: Căutăm șoferi cu experiență pentru livrări locale sau naționale. Este necesară deținerea unui permis de conducere britanic (UK Driver Licence) și o experiență solidă în conducere. Dacă sunteți deja în Regatul Unit, vă putem ajuta să găsiți un loc de muncă în apropierea locației dumneavoastră. Cerințele pentru aceste poziții includ: Dreptul de muncă în Regatul Unit Cunoștințe de limbă engleză la nivel de începător sau avansat, în funcție de domeniu Calificări și experiență relevante pentru poziția solicitată Atestatele necesare, cum ar fi CSCS pentru construcții Disponibilitatea de a avea un card bancar pentru plata salariului și alte tranzacții Pentru detalii suplimentare și pentru a aplica, vă rugăm să ne contactați. Oferim oportunități de angajare în diverse locații din Anglia și suntem dedicați în a găsi candidații potriviți pentru echipa noastră în continuă expansiune. Trimiteti CV ul dumneavoastra in limba Romana or de preferat in Engleza pe whatssapp UK r romania
-
Buna ziua, Sunt economist cu experienta de 18 ani si doresc colaborare part-time in contabilitate , dar nu numai! Doresc angajare sau colaborare part -time. Pentru m-ai multe detalii ma puteti gasi la telefonul : Multumesc.
-
Doresc angajare sofer transport persoane intern-extern.Detin categoriile BE CE DE experienta autocar intern-extern acte la zi disponibil.
-
-
-
Sunt o femeie de 55 de ani și caut un loc de muncă ca îngrijitor de bătrâni în Luduș
-
Inginer mecanic proiectant caut loc de munca. Aplicatii CAD cunoscute: Creo PTC, SolidWorks, CATIA , Onshape, Onscale
-
Caut loc de muncă full-time în București sau Ilfov : operator calculator, administrator site web, content editor produse, responsabil pentru magazin online sau un job din domeniul E-commerce. Am experiență în lucrul cu platforme precum Joomla, Wordpress, OpenCart, PrestaShop pentru : adăugare produse, management categorii, administrare site, modificări în design, promovare prin site-uri de anunțuri, optimizare SEO intern, editare poze și bannere, dar și alte operațiuni necesare (back-up pentru site-uri, actualizare sau implementare module etc). De asemenea, am cunoștințe legate de Google Analytics și Google Search Console. Dacă locația jobului este în Ilfov sau zone greu accesibile, doresc să mi se asigure transport. Profilul meu : Nefumător, neconsumator de alcool Experiență în domeniul E-commerce Deschis pentru asimilarea unor cunoștințe noi Capabil să lucrez individual, cu o minimă supervizare Rezistent la task-uri repetitive, cu un volum mare de date Abilități : Nivel mediu în HTML, CSS, PHP, cPanel, Mysql, Web Design, Seo intern Familiarizat în lucrul cu diverse platforme online de comerț și modulele acestora Design grafic în Adobe Fireworks (este similar Photoshop) Bineînțeles MS Office, Outlook etc Alte detalii legate de viitorul job se vor stabili la interviu, sau telefonic.
-
Sofer cat b,c,e,varsta 52 ani,lucrez sofer din anul 1992,caut post de sofer pe auto max.3.5 tone fara obligatia de incarcat si descarcat.
-
-
S.C. ARAKIS PRODCOM S.R.L angajeaza strungar, frezor universal, rectificator, lacatus mecanic, sudor cu experienta, muncitor necalificat cu inclinatii tehnice, pentru repararea si intretinerea masinilor-unelte clasice. Posturile sunt full time sau part time, salariu atractiv. Pentru detalii sau pentru depunerea CV-ului ne gasiti in Bacau, str. Calea Barladului nr.23, e-mail: arakisdirector @ yahoo . com sau telefon: .
-
Șofer cat.B cu experiență de peste 20 de ani pe orice tip de cutie, manuală sau automată caut job, ca șofer personal,exclus, distribuție,curierat sau delivery,cer si ofer seriozitate, alte detalii ofer in privat,mulțumesc.
-
Societate de consultanta, prezența pe piața de peste 15 ani. Colaboram cu firme pentru de plasarea fortei de muncă din Asia si Africa, venind in ajutorul societăților, pentru a rezolva deficitul locurilor de muncă. Sprijinim firmele din România cu echipe eficiente de muncă pentru a acoperi nevoile existente. Aduce muncitori in domenii precum: CONSTRUCȚII Calificati ( fierari, dulgheri zidari, faiantori, sudori, instalatori, electricieni) DRUMURI SI PODURI AGRICULTURA HOTELIER HORECA ZOOTEHNIE CONFECTII mobilă sau textile sau NECALIFICATI . Suntem una dintre putinele firme din piață care nu percepe comision pentru plasarea forței de munca, ocupându-ne de toate formalitățile GRATUIT. Seriozitatea si încrederea ne recomanda! CONTACT: BritFly. este o agentie de intermediere de top. Suntem o agentie de personal temporar cu sediul in Romania, deschisa sub marca BritFly, CUI 44135638. Am recrutat cei mai străluciți profesioniști din lume. Am furnizat cu succes muncitori calificați în Europa și Orientul Mijlociu.
-
Buna ziua caut un job part -time eu lucrez o zi și am trei zile libere am permis cat B și diplomă în inginerie mine petrol și gaze și diplomă în inginerie energetică.Lasati- mi nr dacă aveți și va sun eu
-
Promovat
Angajam instalatori cu experienta de peste 3-4 ani, program 8h, salariul brut de 8000lei, negociabil
-
GEORGIAN AUREL persoană fizică și persoană fizică autorizată cui:41741591 cu domiciliul sediul în oraș Băicoi, jud.prahova,str. 23 August nr. 67, cod.105200 obiectul activității prestari servicii de amenajări interioare ,exterioare, muncă necalificată efectuez, lucrări pentru: Persoane fizice ori după caz colaborez cu beneficiarii principali al lucrării efectuate , persoane fizice sau juridice colaborare pentru efectuarea de lucrări de izolație polistiren, socluri ,fațade de blocuri, balcoane subsoluri, curățenie, săpat,vopsit etc.munca necalificată. Lucrări de placare polistiren ,vată minerală cu sau fără dibluri, plasa două straturi adeziv, tincii amorsă,decorativă . Lucrării de zugrăveli, glet pe tencuiala doua sau trei straturi , amorsă lavabil ori glet pe rigips, glet benzii îmbinări,glet de finisaj, amorsă lavabil , muncă necalificată cu plata la lucrare la zi sau mp beneficiarii principali ai respectivelor lucrării persoane fizice sau juridice. Emit chitanță factură pentru banii încasați , eventual contract de colaborare, garanție pentru muncă necalificată desfășurată, lucrările efectuate , lucrările efectuate de către subsemnatul titluar al Vasile georgian aurel persoană fizică autorizată . Vă mulțumesc.
-
Solicit angajare 168-184 h (ccm,cim) 10 eur net h. Salarizare decenta Multiple functii conducere,executie. Domenii frecventabile Transporturi(nu sunt interesat de tr inter - tir,autocar,am format vre o 1000 de soferi pe UE Logistica HoReCa Hr Productie Instructaj auto Predare leg rutiera...samd Pentru cei cu studii superioare ,ce le am fost profesor...si nu sunt in stare sa citeasca un cv frugal .. mecanica turboreactoare (1984) patron (1991 -2012) director HR coordonator licitatii ,caiete sarcini sef securitate,salubrizare ,igenizare,control acces predare legislatie rutiera,conduita preventiva instructor auto A,B,C,D,E,Tb brevete inovatie turbopropulsoare stratosferice cu implementare in conditii de atmosfera neutra si design auto luptator in 1989 membru fondator ARLID ((antidrog) consilier Primar Catalin Chirita samd... Discut doar cu ingineri ,sociologi economisti cu diploma de licenta obtinuta inainte de 1990 ,restul...deseuri umane,provenite din ameobe. Putem discuta ,de la 8-10 eur net h.
-
șofer de ocazie categoria b, 20 experiență cei care rămân fără permis mă pot contacte