Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
Club din Ploiesti angajează ospatarita,dansatoare, animatoare!!!Se oferă un salariu de 4500 de lei ,cazare la nevoie+procent din consumatie! Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon !!!!
-
Promovat
Suntem în căutarea unui inginer topograf, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă aveți experiență în domeniul topografiei și sunteți dornic să vă dezvoltați abilitățile într-un mediu stimulant, atunci aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Mediu de lucru stimulant Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță în anumite situații
-
Promovat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Nu mă interesează în zone cu trafic mare de persoane. Exclus magazine. Maxim 2 zile pe săptămână. Nu am atestat. Am 12 luni de armata. Am 44 de ani.
-
Am 44 de ani Doresc colaborare în marketing. Experiența:16 ani. Nu am lucrat că angajat că agent de marketing,am fost doar colaborator. Angajat am fost până în 2007:brutar la Vel Pitar,agent paza,vânzător,ambalator,ajutor bucătar.
-
DORESC ACTIVITATE DE 15 ZILE MAXIM. Am 39 de ani si doresc sa transport perpedes diverse in Buc,sa vand la un magazin de legume sau vin,curatenie la hotel (peste 50 de camere) Am activat ca vanzator de vin si electrocasnice 8 luni,ambalator 12 luni,brutar 12 luni,agent paza 11 luni,ajutor bucatar si pizzar 8 luni. Activez din 2007 ca liber profesionist in distributia si productia de pliante. Am fost militar 12 luni.
-
Angajam vopsitori industriali cu experiență pentru Italia Cerințe -Pregătirea suprafețelor metalice pentru vopsire prin șlefuire , curățare și aplicarea primer ului. -Aplicarea vopselei pe piesele metalice conform specificației tehnice. -Folosirea echipamentelor si a tehnicilor de vopsire adecvate pentru obținerea unei finisări de înaltă calitate. -Vorbitor de limbă italiană nivel conversațional Deținerea permisului de conducere cat B este un plus dar nu o cerință obligatorie Salarizare Intre 10-12 euro ora Cazare si utilități asigurate Pentru mai multe detalii: telefon:
-
Bărbat ,62 de ani, studii superioare, pensionar, permis categoria B , doresc angajare, de preferat, muncă de teren.
-
Doamnă 48ani ofer servici de spălat vase la un restaurant plata la zi doar sâmbăta și duminica
-
Doresc angajare in zona de nord a Timisoarei. Astept oferte serioase. Multumesc.
-
Absolvent Facultate Relatii Publice ,Caut de lucru. Barbat, am 52 ani, permis auto cat.B si C ( vechime cu cat. B de 31 ani fara evenimente rutiere , iar cu cat. C nu am profesat ) serios, cazier curat, priceput, nefumator , prezentabil, cunosc operare PC bine, engleza putin. Caut de lucru la privat sau ca bugetar in domeniile administratie, sofer, resurse umane, comert, turism, comert online, administrare site, imobiliare.. (exclus asigurari ). Ofer servicii de tip sofer privat sau ghid pe masina d-tra sau personala pentru deplasari in Romania., sofer si om de incredere. Eventual si cu autoturismul personal sau colaborare. Cu Facultatea Relatii Publice caut job.in domeniile: Asistent director/responsabil de functiune, studii superioare Brand manager Evaluator de competente profesionale Formator Mediator Organizator protocol Organizator târguri si expozitii Organizator/ conceptor/ consultant formare Prezentator expozitii . Profesor în învătământul gimnazial Purtător de cuvânt Specialist în relatii publice Tehnoredactor (studii superioare) Ofer servicii de tip sofer privat pe masina d-tra sau personala sau ghid pentru deplasari in Romania. Pretul este negociabil in functie de distanta. Ideal pentru persoane care au deplasari si prefera mersul cu autoturismul. Nu are cine sa duca copii la tenis sau sa-i ia de la scoala, sa faca teme? Ai de facut cumparaturi mai multe si nu le poti transporta? Transport orice incape in OPEL ASTRA . Rapid. Eficient. Sofer de incredere!!! Ofer maxima seriozitate . Angajatorul poate primi o sumă lunară de 2.250 de lei pentru fiecare șomer angajat pe perioadă nedeterminată (timp de cel puțin 18 luni) se acordă pentru persoanele care sunt în vârstă de peste 45 de ani, prevede legea.
-
Vrei să câștigi bani fără nici un fel de investiție Oameni buni nu este vrăjeala chiar funcționează Apasă linkul de jos sau copiază-l și intra înregistrează-te și începe a câștiga https: m.payquiz.top 478727353215830
-
Persoană energică caut de lucru 4 ore zi progam flexibil.
-
Angajez vanzatoare cu o experienta minima in vanzarea articolelor de imbracaminte pentru magazin haine si accesorii Str Garii nr.10, program 9-17 de luni pana vineri, sambata 9-16, doua sambete lucratoare,doua libere, duminica nu se lucreaza. Cautam o persoana sociabila, atenta si dedicata.
-
Doamna empatica, calma, vesela, intelegatoare,responsabila,punctuala,sunt in cautarea unui partener partenera de joaca sa petrecem momente placute si sa ne jucam de luni pana vineri 8-9 ore pe zi.Locuiesc in Militari (zona Lujerului). Pentru mai multe detalii noul partener partenera ma poate contacta la tel, sms,sau mesaj pe site.
-
Doresc angajare sofer transport persoane intern-extern.Detin categoriile BE CE DE experienta autocar intern-extern acte la zi disponibil.
-
Fotograf, cu experienţă de peste 27 ani, caut colaborare în diverse proiecte, indoor, outdoor. pentru detalii şi alte informaţii ma puteţi contacta la telefon. SINT DESCHIS LA DIVERSE PROIECTE SI LUCRARI cum ar fi : - reproduceri de arta - pentru patrimoniu. - fotografie de imobile - interior si / sau exterior - ziua / noaptea. - fotografie de portrete - copii / familie. - fotografie de produs. - fotografie de arhitectura. - fotografie de platou - filmare. - scanare filme foto si documente. acestea, sint doar citeva genuri pe care le pot acoperi. Caut colaborări cu oricine are nevoie de fotografii. edituri, agenții de publicitate, muzee, teatre, instituții de stat sau particulare, hoteluri, pensiuni, pictori, sculptori, case de filme și orice persoană particulară, ce are nevoie de un serviciu fotografic. editez, prelucrez imagini și scanez filme fotografice. Dețin și o importantă arhivă de imagini, cu diferite subiecte păsări, animale, zone turistice, peisaje. Cu aparatura din dotare, pot face față mai multor tipuri de fotografie : de la micro fotografie până la telefotografie, de la fotografie de arhitectură, la portrete sau reproduceri de artă, de mare finețe.
-
Caut de lucru part time 3 - 4 zile pe săptămână pe buldoexcavator sau excavator. Dețin atestat și permis cât B,C
-
Promovat
Permis B,C,C+E,D Card tahograf +Atestat transport marfa și persoane
-
va oferim servicii de recrutare si plasare muncitori din Asia(Sri Lanka, Nepal), cu o experiență vastă, vă putem oferi servicii complete de recrutare(obtinerea avizului de muncă, a vizei de lucru, bilet de avion, permis de ședere). Firma noastră organizează interviuri la sediu sau in mediul online cu viitorii candidati și va punem la dispozitie cv urile acestora împreuna cu experienta lor profesională. Avem un portofoliu diversificat de candidati in toate domeniile de activitate. -Horeca( Chef, ajutor de bucatar, ospatar, barman. personal fast-food, shaormar, personal pentru grill, Bucatar pentru fructe de mare) - Prestari servicii întretinerea si repararea autovehiculelor( mecanic, ajutor de mecanic, spalator auto, detailing, polish auto etc.) -Personal cazinouri( supravehetor jocuri personal feminin si masculin cu un aspect placutÎ -Agricultura( Tractorist, fermier, agronom, veterinar, cioban) -Soferi de utilaje grele( exacavatoristi, Buldoexcavator, camion, detin permis de conducere international.) -Constructii( zidar, dulgher, faiantar, zugrav, fierar betonist, sudor, electrician, instalator) -Manipulant marfa
-
-
electrician montat tablouri doze prize intrerupatoare etc,montat centrale termice orice tip obiecte sanitare etc sau intretinere cladiri doresc angajare
-
SC, angajam personal cu studii superioare in domeniul Juridic sau Economic! Cunostinte de operare PC! Cunostinte minime de Lb. Engleza constituie un avantaj! Mai multe detalii la telefon Nu răspund la mesaje , sunați la numărul afișat în anunț Zero șapte șase zero unu opt șapte sase zero cinci