Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-
Promovat
Firma de transport angajeaza muncitori necalificati, contabil,paznic, mecanici camioane,electrician camioane,se ofera transport.
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
Suntem în căutarea unui inginer topograf, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă aveți experiență în domeniul topografiei și sunteți dornic să vă dezvoltați abilitățile într-un mediu stimulant, atunci aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Mediu de lucru stimulant Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță în anumite situații
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sofer caut de lucru echipaj sau singur orice domeniu in Elveția sau oriunde în lume am permis de conducere BCE atestat profesional card tahograf vorbesc Spaniola Maghiara mentionez că lucrez numai cu plata la săptămână sau la cursă contact Nr doar pe watap
-
Firma care administreaza blocuri, angajeaza persoana pe partea de caserie, arhivare.
-
Firma care administreaza blocuri,angajez persoana pentru contabilitate simpla, arhivarea documentelor contabile si juridice si incasari la sediu, pe teren. Salariu 3000lei net.
-
Fotograf, cu experienţă de peste 27 ani, caut colaborare în diverse proiecte, indoor, outdoor. pentru detalii şi alte informaţii ma puteţi contacta la telefon. SINT DESCHIS LA DIVERSE PROIECTE SI LUCRARI cum ar fi : - reproduceri de arta - pentru patrimoniu. - fotografie de imobile - interior si / sau exterior - ziua / noaptea. - fotografie de portrete - copii / familie. - fotografie de produs. - fotografie de arhitectura. - fotografie de platou - filmare. - scanare filme foto si documente. acestea, sint doar citeva genuri pe care le pot acoperi. Caut colaborări cu oricine are nevoie de fotografii. edituri, agenții de publicitate, muzee, teatre, instituții de stat sau particulare, hoteluri, pensiuni, pictori, sculptori, case de filme și orice persoană particulară, ce are nevoie de un serviciu fotografic. editez, prelucrez imagini și scanez filme fotografice. Dețin și o importantă arhivă de imagini, cu diferite subiecte păsări, animale, zone turistice, peisaje. Cu aparatura din dotare, pot face față mai multor tipuri de fotografie : de la micro fotografie până la telefotografie, de la fotografie de arhitectură, la portrete sau reproduceri de artă, de mare finețe.
-
McNews pentru tine! McDonald s investeste in tine! Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si vrei sa lucrezi alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv: 2200 - 2400 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix si tichete de masa in valoare de 30 Lei zi lucrata); Proces rapid de promovare. Spor de weekend 10% din salariul de baza pentru fiecare ora prestata in aceste zile; Spor de noapte 40% din salariul de baza; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitate îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și de programul restaurantului în care vei lucra; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
-
Experiența domeniu dispus deplasări Țara cu firme din București am lucrat numai excavatoare șenilate.
-
caut de munca ,ca portar,paznic sau supraveghetor,cu c tract de munca sezon,pe litoral,sa asigure cazare,masa si un salariu de la 3000 ron lunar,numai la patroni de restauante sau terase,din statiumi,incepand cu luna iunie,accept oferta serioasa de la oamenii seriosii,
-
Instalator sanitar - imagine 1 Instalator sanitar - imagine 2 Instalator sanitar - imagine 3 DescriereInstalator : -Montaj centrale termice, hidrofoare, boilere, calorifere, robineți tur-retur. montaj/(calorifere) montaj/încălzire în pardoseală montaj si reparatii instalatii tehnico-sanitare. montaj/inlocuire baterii, filtre, robineti. montaj/inlocuire sifon pardoseala. Montaj obiecte sanitare: montaj/inlocuire chiuveta, vana, wc, rezervor wc, bideu. montaj masina de spalat. montaj/inlocuire boiler, instant. -Reparație și întreținere pentru instalații sanitare. Reparații apă caldă, apă rece și canalizare. Montaj obiecte sanitare . Montaj robineți apă caldă/ apă rece, apometre, filtre apă . Pentru mai multe detali și informați puteți suna la nr de telefonu sau pe WhatsApp Sau la sediul firmei INSTALATII SAN GAZ SRL, str. Dunarii, Bl.M4,sc.B parter
-
caut sofer cat b ofer cazare ofer mâncare Șalariu ori la Zi ori angajat plătibil la luna Fuller Time necesita deplasări
-
Asistent social cu studii medii in domeniu, caut job serios de luni pana vineri in zona judetului Suceava. Sunt deschis si la alte oferte interesante si serioase din alte domenii. Detin permis conducere categ. B,CE.
-
Caut loc de munca în Iași, am experienta ca lucrător comercial bucătărie, pizzer. Nr de contact
-
Angajam Project Manager in industria automotive in Oradea. CERINTE: - studii superioare - experienta minim 1-2 ani in domeniu - abilitati excelente de comunicare si negociere - disponibilitate pentru deplasari in tara si in afara tarii - lb engleza (scris si vorbit), constituie avantaj lb spaniola si germana RESPONSABILITATI: - focusare pe clienti noi - colaborarea cu alte departamente - gestionare a mai multe proiecte simultan - reprezentarea Grupului la targuri, congrese, etc - mentinerea relatiilor puternice cu clientii existenti - identificarea si dezvoltarea relatiilor cu clienti cheie - identificarea oportunitatilor de crestere si dezvoltare a afacerii - gestionarea si coordonarea proiectelor comerciale de la inceput pana la finalizare - monitorizarea performantei proiectelor si raportarea rezultatelor catre conducere BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - decontarea transportului - bonuri de masa in valoare de 30 lei - oportunitati de dezvoltare, program tesa
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
caut loc de munca in Buzău său apropiere buzau dețin permis categoria B .15ani experiență am lucrat și pe dubă
-
Economist specializare management general , experienta antreprenoriala vasta in multiple domenii complexe si de anvergura , spirit antreprenorial dezvoltat , indraznet , hotarat care nu se impiedica de asa-numitul imposibil , imi ofer serviciile . Posesor permis de conducere categoria B ( 1991 ) ,C & E ( 2021 ) , atestat transport marfuri generale , disponibil ptr. deplasari externe / interne , referinte exceptionale , externe si interne scrise si usor verificabile pentru confirmari . Serviciile oferite includ operatiuni diverse cautate de clienti , unele dintre acestea poate nefiind posibil de indeplinit de catre alti prestatori . Astept cu placere necesarul dvs de servicii :)
-
OPERATOR PROCESARE TEXT SI IMAGINE Ai terminat liceul, esti la facultate si iti cauti un loc de munca? Agentia de Recrutare Adecco iti ofera posibilitatea de a lucra intr-un mediu curat , alaturi de o echipa tanara unde poti acumula experienta si pune bazele unei profesii. cerinte: -cunostinte de baza PC -lb. franceza nivel B1,B2 -atentie la detalii -procesarea si prelucrarea textelor si imaginilor in conformitate cu cerintele si standardele de calitate -editare, corectare si optimizarea continutului textului beneficii: -program flexibil -posibilitatea de a trece pe program part time dupa 3 luni(studenti) -mediu de lucru placut -echipa tanara -marire pachet salarial dupa primele trei luni +beneficii incluse Pentru mai multe detalii
-
Posesor permis cat B,atestat stivuitor ,disponibil si pentru munca necalificat. Pot fi contactat le tel.
-
va oferim servicii de recrutare si plasare muncitori din Asia(Sri Lanka, Nepal), cu o experiență vastă, vă putem oferi servicii complete de recrutare(obtinerea avizului de muncă, a vizei de lucru, bilet de avion, permis de ședere). Firma noastră organizează interviuri la sediu sau in mediul online cu viitorii candidati și va punem la dispozitie cv urile acestora împreuna cu experienta lor profesională. Avem un portofoliu diversificat de candidati in toate domeniile de activitate. -Horeca( Chef, ajutor de bucatar, ospatar, barman. personal fast-food, shaormar, personal pentru grill, Bucatar pentru fructe de mare) - Prestari servicii întretinerea si repararea autovehiculelor( mecanic, ajutor de mecanic, spalator auto, detailing, polish auto etc.) -Personal cazinouri( supravehetor jocuri personal feminin si masculin cu un aspect placutÎ -Agricultura( Tractorist, fermier, agronom, veterinar, cioban) -Soferi de utilaje grele( exacavatoristi, Buldoexcavator, camion, detin permis de conducere international.) -Constructii( zidar, dulgher, faiantar, zugrav, fierar betonist, sudor, electrician, instalator) -Manipulant marfa
-
Pensionar 68 ani doresc angajare part time in Timisoara . Am atestat paza . poset auto.