Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Permis B,C,C+E,D Card tahograf +Atestat transport marfa și persoane
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
Inginer constructor, cu o vechime de 20 de ani in domeniu, posesor de permis de conducere categoria B, disponibil la deplasări caut loc de muncă. M-ai multe detalii in privat.
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Caut de lucru Spal geamuri curatenie menaj mutari in locuinte apartamente garsoniere.preferabil in sectoarele 2-3 si 1.prefer gen zone Rond Baba Novac, Bdul Decebal, Sos Mihai Bravu, Spitalul Victor Babes, Distorului, Pasajul Muncii, metrou Piata Muncii, metrou Dristor,metrou pipera,platforma pipera,floreasca,aurel vlaicu,Aviatiei,baneasa,sos mihai bravu,iancului,piata muncii,bulevardul decebal,baba novac,dristor,vitan,titan,sos colentina,bucur obor,calea mosilor,bulevardul carol,piata sf vineri,unirii,universitate,Bulevardul Magheru,romana etc.(am experienta 7 ani.fac treaba si sunt de incredere).program flexibil nu am obligatii,.
-
am muncit ca îngrijitoare la o gradinita de copilași dar sa închis gradinita am absolvit un curs ca bona de bebelusi copilasi batrini și psihologie sa muncesc ca femeie de servici sau ca ingrijitoare la camin maternitate orfelinat azil scoala policlinica spital dispensar clinica cresa etc sau la gradinita cu carte de munca la stat am virsta de 46 de ani sunt makedoanca rominca sunați la telefon la sau trimiteți mesaje
-
Caut un loc de munca care implica ingrijirea curtilor, a gradinilor, a animalelor de companie. De asemenea sunt dispus sa fac cumparaturi etc. Cinsitit, corect, fara cazier. De preferinta sa fiu solicitat in sectorul 2.
-
Caut loc de muncă full-time în București sau Ilfov : operator calculator, administrator site web, content editor produse, responsabil pentru magazin online sau un job din domeniul E-commerce. Am experiență în lucrul cu platforme precum Joomla, Wordpress, OpenCart, PrestaShop pentru : adăugare produse, management categorii, administrare site, modificări în design, promovare prin site-uri de anunțuri, optimizare SEO intern, editare poze și bannere, dar și alte operațiuni necesare (back-up pentru site-uri, actualizare sau implementare module etc). De asemenea, am cunoștințe legate de Google Analytics și Google Search Console. Dacă locația jobului este în Ilfov sau zone greu accesibile, doresc să mi se asigure transport. Profilul meu : Nefumător, neconsumator de alcool Experiență în domeniul E-commerce Deschis pentru asimilarea unor cunoștințe noi Capabil să lucrez individual, cu o minimă supervizare Rezistent la task-uri repetitive, cu un volum mare de date Abilități : Nivel mediu în HTML, CSS, PHP, cPanel, Mysql, Web Design, Seo intern Familiarizat în lucrul cu diverse platforme online de comerț și modulele acestora Design grafic în Adobe Fireworks (este similar Photoshop) Bineînțeles MS Office, Outlook etc Alte detalii legate de viitorul job se vor stabili la interviu, sau telefonic.
-
Execut lucrări de construcții interioare și exterioare (rigips,glet,var,parchet,gresie,faianță etc)(tencuit placat cu polistiren,vata bazaltica decorativa etc pavele borduri) case la roșu la preturi avantajoase
-
Permis cat. B din 1997 Cunostinte Bucuresti si tara bune Cunostinte mecanica Limbi straine -- Engleza Punctual de incredere Prezentabil, serios, Cu experienta de 7 ani sofer personal Orice auto,volan stanga dreapta, pana la 3,5 t si microbuz (8+1)
-
Sunt Inginer de Instalatii pentru Constructii cu o experienta de peste 35 de ani in domeniul instalatiilor, sunt autorizat in calitate de Diriginte de santier instalatii pentru domeniile 8.1 Instalatii electrice, 8.2 Instalatii sanitare si termo-ventilatii, domeniul 6 Constructii edilitare, retele de apa si canalizare, Expert achizitii publice, Manager de proiect, Evaluator risc si auditor in domemeniul securitati si sanatati in munca, Specialist in domeniul securitati si sanatati in munca, Initiere in dezvoltarea afacerii si Autorizat ANRE in domeniul gazelor naturale. Am lucrat in executie, proiectare si consultanta si cunosc foarte bine legislatia privind calitatea lucrarilor de instalatii-constructii, manualele de supervizare a lucrarilor ,de asigurare a calitati si de supervizare financiara. Stiu sa lucrez in Autocad si cunosc programul Office. Intocmesc Cartea tehnica a constructiei si asigur calitatea lucrarilor,
-
Activare in multiple functii conducere si executie ,in diferite domenii. Se pot lua in calcul si deplasari in interes de serviciu. Servicii de calitate,doar cu oameni de calitate. Sunt deschis doar la oferte serioase. Domenii frecventabile(functii conducere,executie) Administratie HR Logistica Productie,cercetare,dezvoltare HoReCa (litoral) Transporturi Pilotaj auto A,B,C,D,E,Tb Predare legislatie rutiera samd....
-
Caut job , am 36 de ani lucrez in domeniu auto k și pregătitor auto , și aș dori o nouă provocare in alt domeniu. Am studii medii liceul cu bac , mă pasionează domeniul auto , calculatoare, învăț repede alt domeniu, am permis de conducere categoria B de 18 ani .De preferat in zona București , Ilfov sau Prahova
-
-
NU VREAU SA LUCREZ PE BAZA DE COMISION !!! OBIECTIV Tip job: full-time Departament: Achizitii, Logistica, Aprovizionare, Administratie, Advertising, AgentiPublicitate, ProductiePublicitara, Constructii, Instalatii, Amenajari, Educatie, Training, Cultura, Arta, Ind. de masini, Echipamente, Mecanica si service auto, Inginerie, Internet, eCommerce, New Media, Sales, Vanzari, Comert, Audit, Consultanta Oras de domiciliu: Iasi Oras de lucru: Iasi Nivel Cariera: Mid-Level/Peste 8 Ani Exp M, 30.12.1976, casatorit , 1 copil Adresa: Iasi Permis conducere: Cat. B, data obtinerii 1997 Disponibil: in 24 de ore CV-ul integral o sa-l primiti pe email, nu ma lasa sa-l public aici.
-
Conducator auto categ B + D , posesor atestate si tahograf, imi ofer serviciile. Disponibil in 24 de ore. Va multumesc !
-
Caut o fata sinceră pentru grija a 3 fetițe la domiciliu meu sa o ia de la grădiniță pe ceea mica și pe cea mijlocie de la școală apoi acasă mâncare, culcare daca e cazul ne jucam exploram lucruri scriem teme daca e cazul și desenam felicitai pentru mămică etc: 1 zi de munca 1 zi libera salariu lunar 1200 Ron Zona km 4 fostul bila școală și grădiniță este in aceeași curte școală nr 16. 5 min până la școală la 11.30 se ia fetiță de la grădiniță la 11.45 iese in fata porți fetiță din clasa l fetiță ceea mare vine singura acasă
-
Caut un loc de munca ca si sofer profesionist C+E, doar tur-retur. Am 16 ani de experienta pe 40T. , toata europa Vorbesc limba engleza foarte bine , putina franceza si spaniola. Fara UK Sunt disponibil din luna februarie-martie. Telefon contact , Dan. Mulțumesc.
-
Cat de lucru pe excavator,disponibil și la deplasare, execut orice fel de lucrare cu excavatorul,lucrez doar pe senilat. Mulțumesc
-
-
Caut persoana responsabila pentru ajutor la muncă în gospodărie. Curățenie, îngrijit pomi, păsări etc. Plată seara, între 100 roni și 200 roni + meniul zilei la prânz. In funcție de aport, se poate plati mai mult. Rog seriozitate și devotament.
-
-
Caut loc de muncă, am calificare și experienta în turism și alimentație publica dar sunt dispus sa învăț și altceva,alt domeniu....Va mulțumesc! Menționez ca am lucrat ca ospatar și sef de sala peste 15 ani!