Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Permis B,C,C+E,D Card tahograf +Atestat transport marfa și persoane
-
Promovat
Recrutam Reglori pentru unul dintre clientii nostri - o companie specializata in managementul fluidelor, sisteme de ventilatie a carterului, precum si sisteme de filtrare pentru ulei, combustibil, aer si filtrarea aerului din cabina. Cerinte: - Studii medii (tehnice); - Abilitatea de a lucra in echipa; - Experienta relevanta in domeniu de minim 1 an; - Disponibilitatea de a lucra in schimburi; - Atentie la detalii, precizie si responsabilitate. Responsabilitati: - Analizarea cauzelor defectiunilor la sistemele de asamblare si implementarea masurilor relevante pentru remedierea acestora; - Asigurarea unui proces de producție fara probleme prin initierea unor masuri de imbunatatire a sistemului; - Efectuarea si evaluarea proceselor de calitate; - Pregatirea si desfasurarea proceselor de configurare; - Operarea masinilor si echipamentelor;Asigurarea calitatii produselor fabricate; - Realizarea planului de productie conform prioritatilor stabilite. Se ofera: - Pachet salarial atractiv. - Tichete masa 35 lei zi; - Prima Craciun: 500 RON Brut; - 21 - 25 zile CO; - Training-uri de specialitate; - Conditii stabile de angajare pe baza unui contract de munca nedeterminat.
-
Promovat
Firma cu domeniul în producție mobilă își mărește echipa,avem nevoie de personal calificat sau necalificat în asamblare mobilă. Dacă ești îndrăzneț,deschis în comunicare și sociabil te așteptăm în echipa noastră . Program 8 ore Salar atractiv,prime de sărbători ,concediu plătit .
-
Promovat
Angajam muncitori cu experiență pentru reparat si sortat paleti in Germania zona Dusseldorf. Pentru mai multe detalii nu ezitați sa ma contactați. Mulțumesc
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vrei să câștigi bani fără nici un fel de investiție Oameni buni nu este vrăjeala chiar funcționează Apasă linkul de jos sau copiază-l și intra înregistrează-te și începe a câștiga https: m.payquiz.top 478727353215830
-
Caut loc de munca ca tehnician dentar! Experienta în proteze acrilice 2 ani, puțin in prelucrat metal și exocad!
-
Sunt în căutarea unui loc de muncă în Ploiesti , part-time . Mai multe detalii la telefon .
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Caut loc de muncă full-time în București sau Ilfov : operator calculator, administrator site web, content editor produse, responsabil pentru magazin online sau un job din domeniul E-commerce. Am experiență în lucrul cu platforme precum Joomla, Wordpress, OpenCart, PrestaShop pentru : adăugare produse, management categorii, administrare site, modificări în design, promovare prin site-uri de anunțuri, optimizare SEO intern, editare poze și bannere, dar și alte operațiuni necesare (back-up pentru site-uri, actualizare sau implementare module etc). De asemenea, am cunoștințe legate de Google Analytics și Google Search Console. Dacă locația jobului este în Ilfov sau zone greu accesibile, doresc să mi se asigure transport. Profilul meu : Nefumător, neconsumator de alcool Experiență în domeniul E-commerce Deschis pentru asimilarea unor cunoștințe noi Capabil să lucrez individual, cu o minimă supervizare Rezistent la task-uri repetitive, cu un volum mare de date Abilități : Nivel mediu în HTML, CSS, PHP, cPanel, Mysql, Web Design, Seo intern Familiarizat în lucrul cu diverse platforme online de comerț și modulele acestora Design grafic în Adobe Fireworks (este similar Photoshop) Bineînțeles MS Office, Outlook etc Alte detalii legate de viitorul job se vor stabili la interviu, sau telefonic.
-
-
-
Fost navigator, actualmente sofer partener Uber, 60 ani, vorbitor limba engleza, serios si punctual solicit angajare.
-
Caut loc de munca în domeniul construcțiilor ma pricep la orice fel de domeniul tencuieli zugraveli tot felu lucrez doar in judetul timis pot veni la orice ora din zi lucrez individual
-
Caut de lucru ca sofer cat b c e am.si atestate aștept sa ma.sumati la nr de telefon
-
Am 47 de ani,in ultimii ani am lucrat prin Germania si Italia, experienta pe camioane pana la 12 to. Am lucrat pe frigo si basculante nearticulate.(8x4) Nu am experienta pe 40 to (tir sau remorca) Domiciliu in sector 2.
-
Persoana cu experienta și recomandări, ofer servicii de bonă program part-time în București începând cu 8mai.Ofer și cer seriozitate!
-
Caut loc de munca în Focșani sau Panciu,în orice domeniu ,unde nu se cere experienta,am 20 de ani și îmi doresc un loc de muncă stabil .Dacă aveți oferte lăsați un mesaj sau sunați-mă .
-
Doresc angajare sofer transport persoane intern-extern.Detin categoriile BE CE DE experienta autocar intern-extern acte la zi disponibil.
-
Caut să mă angajez ca excavatorist pe vola sau mini excavatorist am experienta si dețin atestat ofer si rog seriozitate în timișoara.
-
Tânăr 48 ani , doresc angajare Dețin permis de conducere categoria B din 2009 Studii medii - liceu Economic In ...( Horeca :- pizzer, ajutor bucătar- cobucătar In Comerț- ca lucrător comercial cu și fără gestiune, pe diferite profile inclusiv in pigmentarea lavabilelor de exterior - interior , vopsele decorative și vopsele pe bază de apă ) in construcții că zugrav Am cunoștințe medii de calculator, dar sunt deschis și pentru alte oferte de lucru . Pentru mai multe informații... , la telefon , SMS sau mesaj pe Publitim ... Pentru firmele de recrutare care mă vor contacta să fie informate cu toate cerințele și ofertele angajatorului , apoi ne vedem și la interviuri!. Mulțumesc!
-
Doresc loc de muncă în weekend.Mentionez că și domeniu infirmiera curățenie firme,birouri clinici medicale! Am 51 de ani, experiență în domeniu!
-
Manager de transport marfa ( persoana desemnata ) atestata A.R.R. , caut colaborare. Tel.
-
Ești în căutarea unei oportunități de carieră într-un mediu dinamic, alături de o echipă pasionată și dedicată? Îți place să oferi suport clienților și să contribui la construirea relațiilor pe termen lung? Echipa noastră este în creștere și căutăm o colegă nouă la recepție (front desk), să ni se alăture. Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și dornică să interacționezi, te invităm să explorezi această oportunitate de a face parte din echipa FOXFORT. Te-ai regăsit printre aceste calități? Atunci este momentul să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email cariere @ foxfort . ro cu mențiunea Secretară. Responsabilități: Ești primul contact al clienților cu echipa noastră, asigurând o recepție prietenoasă și profesionistă pentru vizitatori; Răspunzi la apelurile clienților sau utilizatorilor cu profesionalism și empatie; Oferi informații precise și relevante privind cererile venite din partea clienților (telefon e-mail); Direcționezi apelurile către departamentele corespunzătoare sau către colegii care se ocupă de întrebările solicitate; Organizarea documentelor (arhivarea documentelor companiei, copierea si multiplicarea acestora, securizarea informatiilor); Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, alături de o echipă pasionată și dedicată; Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; Îți punem la dispoziție training specializat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; Birou cu o curte interioară care creează un mediu de lucru plăcut și relaxant, oferind un echilibru între profesionalism și confort; Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru performantă și optimizată pentru ca tu să îți desfășori activitatea în cele mai bune condiții; Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanță; Team building (două pe an) și activități cu echipa în diverse locații; Cu o echipă plină de entuziasm și oportunități de a te dezvolta într-un mediu dinamic, vei avea șansa de a face diferența în echipa noastră! Trimite-ne CV-ul sau contactează-ne la numărul de telefon și hai să ne cunoaștem!
-
Pensionar caut loc munca, ocazional, sudura electrod + mig-mag