Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Recrutam Reglori pentru unul dintre clientii nostri - o companie specializata in managementul fluidelor, sisteme de ventilatie a carterului, precum si sisteme de filtrare pentru ulei, combustibil, aer si filtrarea aerului din cabina. Cerinte: - Studii medii (tehnice); - Abilitatea de a lucra in echipa; - Experienta relevanta in domeniu de minim 1 an; - Disponibilitatea de a lucra in schimburi; - Atentie la detalii, precizie si responsabilitate. Responsabilitati: - Analizarea cauzelor defectiunilor la sistemele de asamblare si implementarea masurilor relevante pentru remedierea acestora; - Asigurarea unui proces de producție fara probleme prin initierea unor masuri de imbunatatire a sistemului; - Efectuarea si evaluarea proceselor de calitate; - Pregatirea si desfasurarea proceselor de configurare; - Operarea masinilor si echipamentelor;Asigurarea calitatii produselor fabricate; - Realizarea planului de productie conform prioritatilor stabilite. Se ofera: - Pachet salarial atractiv. - Tichete masa 35 lei zi; - Prima Craciun: 500 RON Brut; - 21 - 25 zile CO; - Training-uri de specialitate; - Conditii stabile de angajare pe baza unui contract de munca nedeterminat.
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
-
Promovat
Club din Ploiesti angajează ospatarita,dansatoare, animatoare!!!Se oferă un salariu de 4500 de lei ,cazare la nevoie+procent din consumatie! Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon !!!!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
firma de curatenie din spitale angajam femeie de serviciu locatia este SPITAL PNEUMOLOGIE GRADISTE dorim persoane dinamice si serioase
-
doamna serioasa cu experienta ofer ingrijire persoanelor varstnice .Pentru cine are nevoie chea si pe timp de noapte in spital .Cer si ofer seriozitate
-
Caut sa muncesc ca zilier cine are nevoie de om la munca cu ziua Va rog sa ma contactați la nr Sunt baiat am 18 ani și sunt muncitor !!! Sunt din Iași!!!
-
Caut familie pentru îngrijire vaci cu lapte, ofer salar atractiv și cazare.
-
-
Caut loc de muncă in instalatii,sanitare,termice,fara atestare profesională
-
Caut job cu program 2 zile lucrătoare cu 2 libere,, 1 zi cu o zi libera sau cu program 08- 16, eventual 09- 17, de luni pana vineri, .în Târgoviște.
-
Profesor în învățământul preșcolar Educatoare Liceul Româno-Finlandez cauă profesor pentru învățământul preșcolar educatoare pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea calificare și experiență în educație și va fi capabil să ofere experiențe de învățare pozitive și stimulante pentru copii. Daca esti o persoană veselă, creativă, pozitivă, calmă dar si fermă, ordonată, pasionată de interacțiunea cu copiii, ne-am bucura foarte mult să vii în echipa noastră. Așteptăm CV-ul tău la adresa secretariat.grădiniță pentru a putea programa o întâlnire de cunoaștere. Ce va face un Profesor in invatamantul prescolar Educatoare? Planifică și implementează activități de învatare care să dezvolte abilitățile cognitive, sociale și emoționale ale copiilor; Monitorizează progresul copiilor și adaptează activitățile de învățare pentru a se potrivi nevoilor individuale ale fiecărui copil; Colaborează cu părinții și cu colegii pentru a crea un mediu de învățare pozitiv și susținător; Asigură siguranța și bunăstarea copiilor în timpul programului; Participă la întâlniri de echipă și la formări pentru a-și îmbunătăți abilitățile și cunoștințele. Ce calificări și abilități sunt necesare? Licența în învățământul preșcolar; Experiență anterioară în educație, preferabil în învățământul preșcolar; Cunoștințe solide despre dezvoltarea copiilor și despre metodele de învățare adecvate vârstei; Deținerea gradelor didactice reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu copiii, părinții și colegii; Capacitatea de a lucra în echipă și de a contribui la un mediu de învățare pozitiv și susținător; Flexibilitate și capacitatea de a se adapta la nevoile individuale ale copiilor și ale echipei. Ce beneficii oferim? Salariu motivant; Oportunități de dezvoltare profesională și de formare continuă; Mediu de lucru pozitiv și susținător; Abonament medical la o clinică privată; Mese zilnice; Oportunitatea de a lucra cu copiii și de a contribui la dezvoltarea lor.
-
Caut post de supraveghetor grasinita,After school chiar si part time Bucuresti. Studii. Scoala de muzica,Liceul. Studii engleza nivel mediu.
-
Caut loc de munca cu plata la zi săptămâna, in orice domeniu. Experiența de condus 20 de ani inclusiv autoutilitare 3,5 t, studii superioare cu licență in drept, limba engleza conversațional, domiciliul stabil in Râșnov. Ofer cv detaliat la cerere, rog seriozitate, disponibil oricand. Tel
-
Caut de munca ca sofer incepand de la ora 3 dupa amiaza pana la 22, de luni pana duminica , 2 weekend-uri pe luna le pot lucra de dimineata pana seara Detin permis CAT B,C,D,E atestat marfa ,persoane,adr In momentul de fata lucrez pe transport persoane pana la 2-3 dupa amiaza , si doresc suplimentarea veniturilor
-
Asigur paza numai în ture de noapte.Daca aveți nevoie de paznic de noapte serios,punctual,nu consum băuturi alcoolice.Apelați cu încredere.Varsta 47 ani.Ma deplasez in București și ilfov-Snagov,Ghermanesti,lipia,Gruiu,Ciofliceni,Otopeni.Ofer și cer seriozitate.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
SC INTERNATIONAL PREMIUM RECRUITMENT ANGAJEAZA: MANIPULANT MARFA AGENT CURATENIE CLADIRI SI MIJLOACE DE TRANSPORT Se cauta persoane serioase, apte de munca si fara antencedente penale Cv si interviurile se tin online
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Caut un loc de muncă ca șofer cat B, am lucrat ca livrator,am făcut și curse transport persoane 8+1 RO-Germania,RO-Serbia,RO-Bulgaria,am efectuat curse in regim de transfer aeroport,in mare parte am lucrat pe transport persoane. Dar caut orice ca sofer,m-aș putea adapta la orice. Am experiență pe mașini de 3,5T. Dețin și cat. C,CE ,atestate ,dar nu am pic de experiență.
-
Detin atestat ARR ,caut firma pentru colaborare part-time ca si manager / coordonator transport marfă+persoane, persoană desemnată. Pret Negociabil !
-
Solicit colaborare desenator in proiectarea construcțiilor,cunascator AUTOCAD,ARHICAD, ETC
-
Familist 39 ani , vorbitor fluent de limba engleza si germana, sofer profesionist cu toate gradele ( toate atestatele), tanar familist, serios, imi ofer serviciile unei institutii / firme sau persoane fizice! Sunt disponibil pentru program prelungit sau part-time, deplasari in tara si strainatate. Discretie, seriozitate, profesionalism !