Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Firma de transport angajeaza muncitori necalificati, contabil,paznic, mecanici camioane,electrician camioane,se ofera transport.
-
Promovat
Persoana fizica din Constanta, solicit angajare la întreținere hoteluri, blocuri, școli. Zugrăveli, reparații uși, sanitare, reparații exterioare.
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Am 20 de ani Sunt din Galați detin permis categoria B de 2 ani Am mai lucrat ca și call centre la med-life timp de 1 an și 3 luni Caut și ofer seriozitate maximă, pentru propuneri de muncă vă las numărul mai jos
-
-
Șofer profesionist cat.,b C D e ,atestat transport călători și marfa Card tahograf valabile caut de lucru șofer ;
-
Sunt din Braila ,caut loc de munca ,online, am experienta ca si operator clculator introducere prelucrare si validare date,as dori sa lucrez de acasa,rog seriozitate,ptr mai mlte detalii pot fi contactata la nr de tel sau pe adresa de mail
-
-
Ma numesc Iulian. Detin permis cat. B de 5 ani fara incidente, masina personala. Ca experienta 3 ani in tipografie, 2 ani in domeniul maselor plastice utilaje prin injectie, 1 an industria alimentara, 2 ani la o companie DDD. Caut loc de munca ca sofer in jud. Iasi
-
Inginer constructor specializarea C.C.I.A cu o vechime de 20 de ani din care 7 ani in Belgia cu drept de profesiune, cunoscător al programelor Microsoft Office și Autocad posesor permis de conducere categoria B, disponibil la deplasări doresc angajare
-
-
Inginer constructor cu o vechime de 20 ani din care 8 in strainatate cunoscator a programelor Autocad si MS Office, posesor de permis de conducere cat. B, disponibil la deplasari caut loc de munca. M-ai multe detalii contactati-ma in privat. ANUNTUL ESTE VALABIL PENTRU ZONA MOLDOVEI SI BUCURESTI
-
firmă de construcții angajăm persoane pentru construcții an Bucureștii zugravi faianțari rigips ari numai cu contract de munca salariu de 5500 6000 plata la 2 săptămânii 15. 30. 31
-
-
inginer constructor hidro, cu experienta indelungata in executie, doresc colaborare in domeniul constructiilor de orice fel
-
Sofer cu experienta indelungata pe autovehicule de categ. B (autoturisme, dube, autocamionete), fara cazier si fara evenimente rutiere grave, nefumator si non-alcoolic, cu disponibilitate la deplasari in tara, doresc angajare cu forme legale pe perioada nedeterminata.
-
am muncit ca îngrijitoare la o gradinita de copilași dar sa închis gradinita am absolvit un curs ca bona de bebelusi copilasi batrini și psihologie sa muncesc ca femeie de servici sau ca ingrijitoare sa fac curat sa ingrijesc etc la cresa maternitate orfelinat azil camin dispensar spital clinica policliniica scoala cabinet medical etc sau la gradinita cu carte de munca la stat am virsta de 46 de ani sint rominca makedoanca sunati la telefon la sau trimiteti mesaje
-
Bună ziua caut de lucru în constructii am lucrat la interioare mai mult rigips glet .Dacă aveți nevoie de o persoană care își face treaba și plătiți la timp sunați-mă la nr de telefon
-
Responsabilitati: Evaluarea costurilor si estimarea proiectelor de constructii, inclusiv materiale, echipamente si manopera; Analizarea documentatiei tehnice si a specificatiilor proiectului pentru a identifica cerintele si resursele necesare; Colaborarea cu echipa de proiectare si cu furnizorii pentru a obtine oferte competitive si pentru a asigura respectarea bugetului stabilit; Elaborarea devizelor generale si detaliate, inclusiv lista de materiale si cantitatile necesare; Asigurarea respectarii standardelor de calitate, siguranta si mediu in conformitate cu legislatia in vigoare; Colaborarea cu echipa de proiect pentru a asigura finalizarea proiectelor la timp si in limitele bugetului stabilit. Cerinte: Experienta relevanta in evaluarea costurilor si estimarea proiectelor de constructii; Cunostinte solide de legislatie si standarde in domeniul constructiilor; Abilitati excelente de analiza, calcul si estimare a costurilor; Atentie la detalii si precizie in elaborarea devizelor si estimarilor; Cunostinte solide de utilizare a programelor de calcul si de estimare a costurilor; Limba romana fluenta, atat in vorbire, cat si in scris.
-
-
firma de curatenie din spitale angajam femeie de serviciu locatia este SPITAL PNEUMOLOGIE GRADISTE dorim persoane dinamice si serioase
-
doamna serioasa cu experienta ofer ingrijire persoanelor varstnice .Pentru cine are nevoie chea si pe timp de noapte in spital .Cer si ofer seriozitate
-
Caut sa muncesc ca zilier cine are nevoie de om la munca cu ziua Va rog sa ma contactați la nr Sunt baiat am 18 ani și sunt muncitor !!! Sunt din Iași!!!