Anunțuri
Cereri locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC ACELLUM SRL Timisoara , STR. Calea Buziasului nr.11(in sensul giratoriu AEM) Angajam : - Cusator incaltaminte - sectia cusut -Mulncitor necalificat - sectia montaj Oferim : - salariu atractiv ; - transport ruta BUZIAS, TORMAC, RECAS, JEBEL ;CHIZATAU , LIEBLING - prima de prezenta ; - tichete de masa ; - ore suplimentare platite dublu ; Alte bonusuri : - asigurari de sanatate private ; - prima de Paste si de Craciun (al 13 lea salar ); - cursuri de calificare; - spor de vechime ; Relatii la tel. sau personal@acellum .ro
-
Promovat
Permis B,C,C+E,D Card tahograf +Atestat transport marfa și persoane
-
Promovat
ASOCIAȚIA VICTIMELE ÎNCERCĂRII TRECERII FRONTIEREI DE STAT A R.S.R. ÎN PERIOADA REGIMULUI COMUNIST ORAVIȚA, STR. MIHAI NOVAC, NR. 15-17,Cod poștal 325600, județul CARAȘ-SEVERIN C.I.F. 48495001 AJUTĂM muncitori străini din Asia cu : documentele de ședere relocare, permis de ședere în România , TRC , schimbarea angajatorului , orice probleme pentru intrarea în legalitate, cerere azil politic, căsătorie, aducem membrii familiei ( soția sau soțiile și copiii ) cetățeanului din Asia, pentru a locui împreună.
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez operator productie si ambalare paste fainoase (numai femei), 2800 lei lunar net, cota produs, seriozitate. Pentru detalii apelati nr de tel.
-
Candidatul Ideal Ne-ar plăcea sa ne cunoaștem, dacă: Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală; Deții abilități d comunicare și claritate în exprimare în limba română și limba rusă; Te poți adapta la diverse tipologii d oameni, fie ei clienți sau colegi; Îți place să lucrezi în echipă, dar și individual; Prezinți deschid r și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta. Descrierea jobului Cum va arăta o zi la locul de muncă? Vei prelua diverse solicitări prin chat telefon e-mail; Vei oferi suport atât în limba rusă, cât și română; Vei oferi suport partenerilor și clienților, respectând procedurile și fluxurile specifice proiectului; Vei nota și actualiza în aplicația internă informațiile obținute; Participi la traininguri de specialitate care te ajută să înveți și să te dezvolți. Ce iți oferim? Program în ture de 8 ore pe zi, într-un interval 24 7, de luni până duminică; Training de start-up plătit și traininguri de dezvoltare profesională; Concursuri motivaționale și activități împreună cu echipa; Posibilități reale de promovare în cadrul companiei; Abonament 7card; Abonament medical Regina Maria; Posibilitatea de a împrumuta cărți gratuit, prin platforma Bookster. Dacă ești interesat ă și consideri că îndeplinești cerințele menționate mai sus, te încurajăm să aplici. Hai să ne cunoaștem! Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația ta și să discutăm mai în detaliu despre cum ai putea contribui în cadrul echipei noastre. Diversitatea și incluziunea fac parte din misiunea noastră și oferim oportunități egale tuturor!
-
-
Caut sa colaborez ca sofer. Sunt o persoană tânără, dinamică, sociabilă, punctuală și loială. Am 22 de ani și permis de 4 ani, fără niciun incident în trafic. Dețin atestat transport persoane si curs de condus defensiv. Pasionat de condus cu categoria B și o experienta bună în ale șofatului, am la activ foarte mulți km pe mai multe categorii de automobile. Autoutilitară (3,5T) - peste 110.000km Mașini cu motor cuprins între 1200cm și 4400cm - peste 170.000km ATV-peste 25.000km DISPONIBIL DE A COLABORA CA SOFER PERSONAL, OCAZIONAL CHIAR SI DE DISTRIBUȚIE. Nu ezitați sa ma contactați telefonic!
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Angajam Project Manager in industria automotive in Oradea. CERINTE: - studii superioare - experienta minim 1-2 ani in domeniu - abilitati excelente de comunicare si negociere - disponibilitate pentru deplasari in tara si in afara tarii - lb engleza (scris si vorbit), constituie avantaj lb spaniola si germana RESPONSABILITATI: - focusare pe clienti noi - colaborarea cu alte departamente - gestionare a mai multe proiecte simultan - reprezentarea Grupului la targuri, congrese, etc - mentinerea relatiilor puternice cu clientii existenti - identificarea si dezvoltarea relatiilor cu clienti cheie - identificarea oportunitatilor de crestere si dezvoltare a afacerii - gestionarea si coordonarea proiectelor comerciale de la inceput pana la finalizare - monitorizarea performantei proiectelor si raportarea rezultatelor catre conducere BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - decontarea transportului - bonuri de masa in valoare de 30 lei - oportunitati de dezvoltare, program tesa
-
Buna ziua! Numele meu este Dany.Caut loc de munca pentru menaj casa Am 7 ani de experienta.Bucuresti..Astept mesajul dumneavoastra.fac curatenie locuinta apartament garsoniera.spalat geamuri,menaj,mutari,ajut la treburile casnice,ajutor in casa.in sectoarele 2-3 si 1.in zona Soseaua Fabrica de Glucoza,Bulevardul Dimitrie Pompeiu,Metrou Pipera-Aurel Vlaicu,Aviatiei,Piata Baneasa,Bucur Obor,Calea Mosilor,Bulevardul Carol,Piata Sf Vineri,Unirii,Universitate,Romana,Piata Iancului,Vatra Luminoasa,Rond Baba Novac, Bdul Decebal, Sos Mihai Bravu, Spitalul Victor Babes, Distorului, Pasajul Muncii, metrou Piata Muncii, metrou Dristor,Vitan,Titan.etc.fac treaba si sunt de incredere eu nu am obligatii,.
-
Tânăr 48 ani , doresc angajare Dețin permis de conducere categoria B din 2009 Studii medii - liceu Economic lucrător in...( Horeca :- pizzer, ajutor bucătar- cobucătar . In Comerț- ca lucrător comercial cu și fără gestiune, pe diferite profile inclusiv in domeniul vopselelor decorative și vopsele pe bază de apă- diluant ) , in construcții Am cunoștințe medii de calculator, dar sunt deschis și pentru alte oferte de lucru . Pentru mai multe informații... , la telefon , SMS sau mesaj pe Publitim ... Pentru firmele de recrutare care mă vor contacta să fie informate cu toate cerințele și ofertele angajatorului , apoi ne vedem și la interviuri!. Mulțumesc!
-
Economist specializare management general , experienta antreprenoriala vasta in multiple domenii complexe si de anvergura , spirit antreprenorial dezvoltat , indraznet , hotarat care nu se impiedica de asa-numitul imposibil , imi ofer serviciile . Posesor permis de conducere categoria B ( 1991 ) ,C & E ( 2021 ) , atestat transport marfuri generale , disponibil ptr. deplasari externe / interne , referinte exceptionale , externe si interne scrise si usor verificabile pentru confirmari . Serviciile oferite includ operatiuni diverse cautate de clienti , unele dintre acestea poate nefiind posibil de indeplinit de catre alti prestatori . Astept cu placere necesarul dvs de servicii :)
-
Candidatul ideal are: - studii superioare, în domeniul tehnic (mecatronica, electrotehnic, energetic, electromecanic); - cunostiinte temeinice de specialitate. Ne bazam pe tine să efectuezi lucrările de mentenanta a instalatiilor, utilajelor și dotarilor societății, din punct de vedere electric. Cum ești răsplătit? - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele, dar și să capeți altele noi.
-
Ești în căutarea unei oportunități de carieră într-un mediu dinamic, alături de o echipă pasionată și dedicată? Îți place să oferi suport clienților și să contribui la construirea relațiilor pe termen lung? Echipa noastră este în creștere și căutăm o colegă nouă la recepție (front desk), să ni se alăture. Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și dornică să interacționezi, te invităm să explorezi această oportunitate de a face parte din echipa FOXFORT. Te-ai regăsit printre aceste calități? Atunci este momentul să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email cariere @ foxfort . ro cu mențiunea Secretară. Responsabilități: Ești primul contact al clienților cu echipa noastră, asigurând o recepție prietenoasă și profesionistă pentru vizitatori; Răspunzi la apelurile clienților sau utilizatorilor cu profesionalism și empatie; Oferi informații precise și relevante privind cererile venite din partea clienților (telefon e-mail); Direcționezi apelurile către departamentele corespunzătoare sau către colegii care se ocupă de întrebările solicitate; Organizarea documentelor (arhivarea documentelor companiei, copierea si multiplicarea acestora, securizarea informatiilor); Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, alături de o echipă pasionată și dedicată; Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; Îți punem la dispoziție training specializat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; Birou cu o curte interioară care creează un mediu de lucru plăcut și relaxant, oferind un echilibru între profesionalism și confort; Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru performantă și optimizată pentru ca tu să îți desfășori activitatea în cele mai bune condiții; Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanță; Team building (două pe an) și activități cu echipa în diverse locații; Cu o echipă plină de entuziasm și oportunități de a te dezvolta într-un mediu dinamic, vei avea șansa de a face diferența în echipa noastră! Trimite-ne CV-ul sau contactează-ne la numărul de telefon și hai să ne cunoaștem!
-
Șofer posed permis de conducere categoriile B+E, C+E, cu vechime de 32 de ani, fără evenimente rutiere, ofer servicii de transport, prestări servicii. Rog și ofer seriozitate.
-
Bună ziua sânt o doamnă serioasă caut sa îngrijesc bătrâni la domiciliu clientului,mai multe detalii la tel.
-
Șofer din Timișoara caut de lucru pe microbuz, camionetă erc s-au paznic, portar, agent de securitate, nu dețin atestat de paza.
-
-
Ofer servicii profesionale sau angajare part time,ful time.Atestate calificari,electrician,alpinist utilitar,posesor permis de conducere
-
-
Dețin permis de conducere cat B, C +E, D+E, cat B o dețin de 21 ani celelalte le am de câteva luni. Dețin atestat transport marfă și card tahograf. Sunt începător dar doresc sa învăț.
-
Bărbat 44 de ani fara atestat profesional. Am 12 luni de armata in anul 2000. Am muncit că agent de paza 12 luni in anul 2002 la niste sere. Nu doresc post de paza cu trafic mare de persoane.Excus centre comerciale mai mici sau mari. Mă interesează doar maxim 2 zile pe săptămână.
-
Am experiență în marketing și diverse comisioane. Nu mă interesează să marketez parfumuri,creme,asigurări,crypto. Ofer eficienta! Activez atât offline cat ai online.