Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajez Economist

    Angajez economist cu experiența in contabilitatea societăților comerciale, întocmirea declarațiilor fiscale, Revisal.

  • 4

    Referent Resurse Umane

    Societate comerciala angajeaza Referent Resurse Umane Cerinte: - Studii superioare; - Experienta in domeniul salarizarii constituie avantaj; - Bune cunostinte in legislatia muncii si salarizare; - Cunostinte de operare calculator (MS Office, Internet); - Preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor in functie de schimbarile legislatiei in domeniu; Beneficii: - oportunitati de dezvoltare profesionala; - pachet salarial motivant; Program de lucru: Luni -Vineri, 8 ore zi; Cei interesati sunt rugati sa trimita CV-ul la adresa de email: resurseumane@ stera .ro sau in privat. Persoanele selectate vor fi contactate pentru a participa la un interviu.

  • 1

    Angajare contabil junior

    Societate specializata in servicii externalizate financiar-contabile si de resurse umane, isi completeaza echipa cu contabili juniori. Candidatul ideal: -Persoana ambitioasa, responsabila, capabila sa faca fata termenelor limita, dornica de a invata si de a creste din punct de vedere profesional. Cerinte: -Intocmire, inregistrare si evidenta documentelor financiar-contabile, in conformitate cu regementarile contabile si fiscale în vigoare; -Cunostinte de contabilitate generala nivel de baza; -Cunostinte de operare program de contabilitate Saga constituie un avantaj. Beneficii: -Oferim atmosferă de lucru placuta si dinamica, seriozitate, consideratie si sprijin profesional permanent, salariu motivant, posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relaţii profesionale de lungă durată;

  • Angajare Contabil senior

    Angajam Contabil Senior in cadrul unei societati de contabilitate. Cerinte obligatorii: - Minim 3 ani experienta pe o poziție similară - Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office - Cunoasterea programului de contabilitate SAGA - Atentie la detalii,abilitati in conversatii si spirit de echipa - Intocmirea balantei de verificare lunara - Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore pe zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri. Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.

  • 3

    Clinica ForteVita Pitesti angajeaza Contabil

    Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;

  • 23

    Angajam contabil/economist

    Candidatul ideal -studii superioare finalizate, profil economic -cunoastere operare PC si pachet MS OFFICE (Word, Excel) -experienta in domeniu -cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile -persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii, meticuloasa si ordonata -disponibilitate la program prelungit Descrierea jobului -intocmireа, inregistrarеа si аrhivareа documеntelor contabile primarе: rеgistru de cаsa, dеconturi de cheltuieli, dispozitii de plаta, foi dе pаrcurs, procesе vеrbаle de compensare, borderouri, etc -intocmirea de situatii financiare Va rugam atasati CV-ul in mesaj!

  • 1

    Anunt post contabil C.A.R. Elena -Cuza Vaslui

    CASA DE AJUTOR RECIPROC A PENSIONARILOR MILITARI SI CIVILI M.A.I. ELENA-CUZA, cu sediul in Vaslui, str. Hagi Chiriac, nr.1, reprezentata legal prin domnul col (r) Cucos Gheorghe, in calitate de presedinte, aduce la cunostinta ca are vacant un post de contabil. Pentru a ocupa postul de contabil se cere o vechime de 5 ani in contabilitate, studiii de specialitate si cazier judiciar. Salariul oferit este in suma de 2200 lei, pentru o munca de part-time de 3 ore zi. Cererile se pot depune pana la data de 10.04.2024, la biroul de lucru din Vaslui,str, Stefan cel Mare, nr.91, Bl. T5-T6, parter ( in cladirea biroului notarial Irimia) si la biroul de lucru din Barlad, str. Primaverii nr.17. Relatii suplimentare se pot obtine la telefon : .

  • 8

    Operator introducere,validare si prelucrare date in contabilitate

    Firma,situata in Oradea, Sos Borsului nr.31, cautam persoane cu experienta minima in domeniul financiar contabil.Cautam persoane adaptabile, cu spirit de echipa, spirit constructiv,responsabile, indreptate spre rezultat si perseverente.Se cer cunostinte avansate de utilizare a programelor Outlook si Excel. Asteptam CV-uri atasate la mesaj.

  • 3

    Operatori _Depozit_Sibiu

    Job_Operator depozit _Sibiu Pentru client o companie multinațională Căutăm Operatori depozit Program de lucru în 2 schimburi de luni-vineri Salariu: 2600 net pentru început plus alte beneficii CV: lauradaniela at yahoo.com

  • 2

    Angajam Economista cu Studii Superioare

    Spectral Mobila angajeaza ECONOMISTA cu STUDII SUPERIOARE pentru departamentul de contabilitate de la sediul central din Barlad. CV-urile se trimit folosind aplicatia din site. Relatii la telefon. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 29 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Adjud, Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Moreni, Oltenita, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 36 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 36 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.

  • angajam contabil cu experienta

    Firma de contructii, angajam contabil cu experienta in domeniu. Se cere cunostinte avansate in programul Saga. Salariu motivant!

  • 3

    Caut contabil senior

    Societate de contabilitate, din sectorul 5, Zona Pucheni, Bucuresti, cauta un coleg/a nou(a) care sa se alature echipei noastre: Cerinte: - Minim 3 ani experienta intr-o firma sau departament de contabilitate; - Absolvent de studii economice superioare; - Cunostinte de operare PC si Microsoft Office, cunoasterea programului Saga constituie un avantaj - Abilitati de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice - Atentie la detalii, spirit de echipa, proactivitate si orientare spre rezultate; Sarcini: - Verificarea documentelor contabile lucrate de un contabil primar pe baza unui portofoliu stabilit - Intocmirea balantei de verificare lunare - Intocmirea declaratiilor fiscale lunare sau trimestriale, dupa caz. Beneficii: - Pachet salarial motivant, corelat cu volumul de activitate; - Bonusuri de performanta - Posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relatii profesionale de lunga durata - Program flexibil Trimite-ne CV-ul tau la:

  • 1

    Operator ghiseu banca

    Banca Cooperatistă PUTNA Focșani (fostă Banca Cooperatistă DANUBIUS Brăila) - angajează pentru punctul de lucru Ianca, jud. Brăila, operator ghișeu bancă. Condiţii de angajare curriculum vitae absolvent studii medii preferabil domiciliul în Orașul Ianca cunoștințe temeinice operare PC - Persoanele interesate sunt rugate să depună CV la adresa de e-mail: , relații suplimentare pot fi obținute la numerele de telefon .

  • 4

    prestez servicii si expertize contabile

    Cabinet de contabilitate, Expert Contabil, Membru CECCAR, experiența de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil, prestez servicii financiar-contabile si resurse umane pentru orice tip de societate (SRL, II, PFA, CMI) cu diverse domenii de activitate. -evidenta contabila; -intocmire si depunere declaratii; -intocmire declarații unice pe CNP; -intocmire si depunere bilant; -consiliere; -resurse umane (contracte de munca, acte aditionale si decizii, REVISAL); -analiza economica la fiecare sfarsit de luna. Detin semnatura electronica si program de contabilitate. Tel

  • Controlor financiar

    Angajam Controlor financiar la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet Ms - Office (Excel), SAP - experiență minim 1 an în controlling - studii superioare - inginerie sau economie - cunoștințe de lb engleză, lb germana constituie avantaj - expertiză economică, întocmire urmărire de bugete, planuri de afaceri RESPONSABILITATI: - intocmește analize economice complexe - determină costuri pe tipuri și centre de cost - participă la întocmirea raportărilor către concern - participă la întocmirea bugetului (inclusiv întocmirea coordonarea planificării operative) și a planului de afaceri împreună cu departamentele și conducerea fabricii - controlling în cadrul companiei, inclusiv comparare necesar stare actuală, și consultanță în implementarea de măsuri pentru asigurarea rezultatelor planificate - participă la definirea și implementarea măsurilor pentru realizarea țelurilor operative - participă la conceperea și asigurarea punctelor de legătură între managementul departamentelor de producție și sistemul intern concernului - participă la certificarea indicatorilor inclusi în Premium Productivity și prelucrează datele aferente proiectului anterior menționat împreună cu celelalte departamente - colaborează la definirea, implementarea și raportarea indicatorilor de investiții (CAPEX) - participă activ la îmbunătățirea proceselor din companie BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.

  • 5

    angajez contabil

    Grupul de firme Royal Group, angajează contabil. Se caută: - persoane care au studii și experienta in domeniu - tineri absolvenți ai studiilor în domeniu contabilitate și doresc sa urmeze o carieră în contabilitate. Posibilități de avansare în firma.

  • 25

    Manipulant si motostvuitorist fabrica Ramnicu Sarat

    Fabrica din domeniul alimentar angajeaza, pentru productia de conserve fructe si legume, MANIPULANT SI MOTOSTIVUITORIST. Se cauta o persoana isteata, atenta, dornica sa invete lucruri noi. Acesta va lucra direct cu inginerul de productie, respecta si aplica retetele de fabricatie. !!!! Este necesara experienta in domeniul alimentar si lucrul pe motostivuitor. Program : luni- vineri 7: sambete luna lucrate- 2 libere). Se ofera: salariul net cuprins intre 3500- 4000 lei. Va asteptam direct la sediul din Galleria Mall, Etaj, de luni pana vineri intre orele 8:30 -16:30 sau contactati-ne telefonic la numarul: .

  • 6

    Angajăm facturista-contabila - Baia Mare

    Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Baia Mare? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Baia Mare. Ce îți oferim: Transport asigurat pe raza orașului; Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!

Salvează căutarea