Angajam contabil
Specificații
Descriere
Cunoștințe și experiență necesare:
Experiență de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil;
Cunoștințe in softurile de contabilitate ERP: PAA (SoftehPlus) si RVX, cât și suita MsOffice;
Cunoștințe temeinice ale legislației fiscale în vigoare, a legislației contabile;
Calificarea profesională în domeniul activitatilor financiar- contabile. Certificarea CECCAR, CCF, CAFR constituie
un avantaj;
Abilități foarte bune de comunicare scrisă și verbala;
Constituie avantaj experienta de lucru in firma de contabilitate.
Descrierea jobului:
Intocmirea si gestionarea lucrarilor contabile complete pentru un portofoliu de clienti ai angajatorului.
**Înregistrarea și gestionarea documentelor contabile se realizeaza prin procese avansate de digitalizare
(procese automatizate de inregistrare și gestionare a facturilor de clienti si furnizori - integrare completa cu
sistemul e-Factura, import extrase bancare, etc );
Intocmirea lunara a balantelor contabile;
Intocmirea lunara sau trimestriala, dupa caz, a declaratiilor fiscale;
Intocmir op-urilor pentru plata datoriilor fiscale ale clientilor;
Intocmirea si transmiterea rapoartelor contabile periodice catre clientii angajatorului;
Intocmirea si raportarea Situatiilor financiare anuale si a celor semestriale sau interimare;
Comunica scris si telefonic cu clientii din portofoliu.
Ce îți oferim?
Un mediu de lucru profesionist, cald, prietenos;
Pachet salarial atractiv in functie de cunostiinte si implicare;
Program de lucru de Luni-Vineri între orele 08:30-17:00 (30 min pauza de masa);
Condiții bune de lucru și solutie informatica robusta si scalabila pentru evidentele contabile si financiare ale companiilor din portofoliu.
Romjob_1731012935
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!