Angajam Contabila
Specificații
Descriere
Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu
tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor:
- Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;
- Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de
cont;
- Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de
casa;
- Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor;
- Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni;
- Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la
magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR).
Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si
verifica corelarea acestora:
- Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista
avansurilor disponibile in lei;
- Intocmeste balante de verificare pentru clienti;
- Intocmeste liste de avansuri din trezorerie.
Responsabilitatile postului
Legat de activitatile specifice, raspunde de:
- operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in
avans;
- operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse,
precum si a platilor catre acestia;
- verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din
trezorerie in lei;
- incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si
cheltuieli.
Legat de disciplina muncii, raspunde de:
- imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de
specialitate;
- pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate
de firma;
- utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei;
- respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de
lucru privitoare la postul sau.
Adopta permanent un comportament in masura sa
promoveze imaginea si interesele firmei.
Se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care
afecteaza firma.
Pregatirea si experienta
Nivel de studii: medii economice
Cursuri de pregatire
Alte cursuri obtinute pentru activitatea de contabil
Experienta in specialitate: min. 3 ani
pe post
Cunostinte : Contabilitate de gestiune si financiara
Utilizare programe de contabilitate
Operare MS Office (Excel, Word ), Saga
Aptitudini :
- de calcul matematic
- de comunicare
- de planificare şi organizare a activităţilor specifice
- alte aptitudini si abilitati specifice
-gandire analitica Romjob_1737038084
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!