Angajam economist
Repostat automat
Specificații
Descriere
Candidatul ideal ar trebui sa fie condus de dorinta continua de perfectionare si invatare, de responsabilitate si etica in munca, precum si sa indeplneasca urmatoarele cerinte:
- diploma in studii economice;
- experienta in contabilitate de min. 2 ani;
- nivel peste mediu in utilizarea pachetului Microsoft Office;
- cunoasterea la nivel mediu a limbilor italiana engleza constituie un avantaj.
Responsabilitati si sarcini:
Legat de activitatile specifice:
a.Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si
evidenta veniturilor si cheltuielilor:
-efectueaza calculatiile pentru receptiile de marfa si le transmite furnizorilor in vedere facturarii lor;
-Intocmeste facturile emise pentru clientii interni externi;
-Inregistreaza facturile de prestatii furnizori interni externi;
-Inregistreaza extrasele de cont in lei si valuta ;
-Opereaza avansurile din trezorerie si deconturile de cheltuieli;
-Inregistrarea verificarea in sistem a contractelor de vanzare;
-Asigura arhivarea documentelor cu care lucreaza;
-tine legatura cu clientii si furnizorii, in ceea ce priveste atributiile ce-i
revin;
b.Alte sarcini:
- verifica facturile de achizitie marfuri sa fie conforme si le transmite gestionarului pentru inregistrare;
- intocmirea declaratiei lunare INTRASTAT;
- intocmeste situatiile solicitate de Insitutul National de Statistica;
- participa la inventarierea periodica a patrimoniului societatii si la inchiderile raportarile contabile lunare;
- orice alte insarcinari complementare solicitate de conducerea firmei;
Oferta cuprinde:
- salariu motivant;
- mediu de lucru civilizat;
- instrumente de lucru profesionale;
- posibilitate de dezvoltare profesionala;
- colaborare in cadrul unei echipe pasionate si dinamice. Romjob_1729067319
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!