Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Secretara in domeniul imobiliar

    Edil Imobiliare își mărește echipa! Angajăm o persoană creativă, căreia îi place să se exprime prin scris și care este pasionată de marketingul online. Rolul acestei persoane este esențial în agenția noastră, ea ocupându-se de imaginea noastră din online, realizând publicitatea companiei și a ofertelor propuse de noi. Dacă: - ești absolvent al Facultății de Litere; - ai abilități excelente de exprimare scrisă și orală; - ești pasionat de procesul creării unor texte originale, cu o notă personală și diferită; - ai o atitudine proactivă, orientată înspre rezultate; - ești dornic să înveți lucruri noi și să te dezvolți; - ai abilități de promovare Social Media; - cunoști limba engleză franceză la nivel mediu-avansat; ... ai putea fi perechea potrivită pentru noi! Ce va trebui să faci în cadrul companiei? - să păstrezi legătura cu clienții; - să gestionezi baza de date; - să promovezi ofertele companiei pe diverse platforme online, evidențiind atuurile acestora, într-un mod original și personalizat pentru fiecare proprietate în parte; - să promovezi în online imaginea companiei; - să identifici noi strategii de marketing care să ofere notorietate agenției. Despre companie: Edil Imobiliare are o experiență pe piața imobiliară Clujeană de peste 30 de ani, ocupându-se de împlinirea visurilor clienților care sunt în căutarea unei locuințe. Miile de clienți care ne-au trecut pragul, au plecat de la noi cu zâmbetul pe buze și cu o nouă proprietate, pe care o numesc acasă . Întreaga echipă este orientată spre succes, dorindu-și cel mai mult să ajute, atât clienții, cât și agenții, prin strategii și tehnici eficiente și orientate înspre persoană, de unde și sloganul companiei Orientați reușitei tale. .

  • Imprimator serigraf

    Descriere post: Imprimator Serigraf Compania noastră caută un Imprimator Serigraf talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre din cadrul departamentului de producție decalcomanie. Dacă ai experiență în domeniu sau ești la început de drum și vrei să-ți dezvolți abilitățile, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități principale: Realizarea imprimării serigrafice pe hartie decalcomanie conform specificațiilor tehnice; Prepararea echipamentelor și a materialelor necesare pentru procesul de imprimare; Asigurarea calității produselor finite ; Întreținerea echipamentelor și curățarea spațiului de lucru conform normelor de igienă și securitate; Colaborarea eficientă cu colegii din departamentele conexe pentru buna desfășurare a procesului de producție. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul serigrafiei sau într-un domeniu similar reprezintă un avantaj; Abilități bune de lucru în echipă și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant; Flexibilitate și adaptabilitate la cerințele specifice ale fiecărui proiect; Responsabilitate și orientare către rezultate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și dinamic; Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile în domeniul serigrafiei; Training și suport din partea echipei; Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe; Pachet salarial motivant și beneficii suplimentare-tichete de masa,decontare transport.

  • 44

    Consilier clienti

    Institutie financiar bancara organizeaza sesiuni de selectie CV-uri si recrutare pentru pozitia de consultant financiar-bancar in orasele: Baia Mare, Sighetu Marmatiei Conditii minime candidat: - Minimum studii liceeale cu diploma de bacalaureat - Bune abilitati de comunicare si negociere - Motivat de castiguri in functie de realizari - Confidentialitate in procesarea datelor cu caracter personal - Disonibilitate la acumularea informatiilor necesare activitatii - Fire organizata si foarte punctuala - Lipsa experientei Nu reprezinta un dezavantaj Daca consideri ca te regasesti in cerintele minime poti sa aplici cu CV-ul tau la mail : [email protected]

  • 26

    angajam distribuitori pliante

    angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon

  • 5

    Muncitori productie publicitara

    SC OUTDOOR DIVISION SRL, sector 6, Bucuresti, angajeaza muncitori productie publicitara cu si fara experienta. Suntem în căutarea de noi colegi pentru a intregi echipa noastra. Dacă doriți să faceți parte dintr-un mediu dinamic și creativ, atunci acest job este potrivit pentru tine. Descriere job: Asamblarea și montarea materialelor publicitare conform specificațiilor; Tăierea și prelucrarea materialelor folosite în producția publicitară; Lucrul cu echipamente și utilaje specifice producției publicitare; Verificarea calității produselor finite și asigurarea conformității cu standardele de calitate; Participarea la procesul de îmbunătățire continuă a metodelor și procedurilor de producție. Ce iti oferim: Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și dinamic, alături de profesioniști în domeniul publicității; Posibilitatea de a vă dezvolta abilitățile și cunoștințele în producția publicitară; Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Oportunitatea de a contribui la crearea unor produse publicitare de calitate și de impact. Cerințe: Experiență anterioară în producția publicitară sau într-un domeniu similar este un avantaj; Abilități bune de lucru manual și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită; Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări; Cunoștințe de bază în utilizarea echipamentelor și utilajelor specifice producției publicitare este un avantaj;

  • Creative graphic Designer

    BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Creative graphic Designer. Candidatul ideal este activ, creativ, recreativ, are o gandire structurata, cunostinte operare pc in diverse programe de profil, operativitate, competitivitate, autodepasire. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Beneficii multiple: Mediu de lucru placut, stabilitate, posibilitate de dezvoltare, pregatire continua, crestere salariala progresiva in functie de cresterea nivelului de implicare in activitate, participarea activa in proiecte majore prin crearea si realizarea reclamelor de nivel inalt. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing

  • 8

    Cautam mercantizori sau lucratori comerciali pentru locatii in Cluj Napoca

    Candidatul ideal Cautam sa angajam mercantizori ambitiosi care sa se alature unei echipe dinamice , pentru locatii fixe din Cluj Napoca. De ce sa alegi IPP ? # ne pasa de oameni # investim timp si resurse pentru dezvoltarea echipei # recunoastem performanta si rezultatele deosebite # angajator de top Descrierea jobului Implementarea proiectelor de mercantizare în locațiile în care este responsabil pentru clientul desemnat . Verificare și încărcare produse mercantizate; Implementare planograme. Beneficii: Pachet atractiv; Decont transport, Bonuri de masă; Descrierea companiei IPP - Instore Power Provider este jucător principal pe piata serviciilor de marketing pentru retail din Romania, asigura clienților săi, producători si retaileri internaționali, servicii de reprezentare comercială, mercantizare, monitorizare, leasing de personal, formare si certificare comercială

  • 40

    Colaborator Agentie Imobiliara

    Ai sau nu experienta in vanzari, dar iti doresti sa lucrezi intr-o echipa puternic motivata, atunci alatura-te echipei noastre, RE/MAX Family Oradea te asteapta!          Cerinte fata de candidati: - Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, reprezentarea tranzactiilor imobiliare; - Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; - Organizarea si urmarirea intregului proces de tranzactionare; - Incheierea contractelor; - Dezvoltarea continua a bazei de clienti; - Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru in echipa           Avantajele candidatilor: - Analizarea pietii imobiliare; - Perfectionare continua prin participarea la traininguri, acreditate international; - Comisioane substantiale; - Seminarii, conferinte cu speak-eri de talie mondiala; - Suportul unei intregi echipe de profesionisti ; -  Independenta financiara, esti propriul tau sef; -  Gestionarea timpului dupa bunul plac. Trimiteti CV la adresa: Sau contactati-ne telefonic la nr.:

  • Work on online casino

    We're looking for people to join a company where passion meets purpose. We're on a mision to revolutionize the gaming industry. No need to have experience in casino, our academy will hone your live skills, setting you up for success in our state-of-the-art. For more details please write a message on Whatsapp

  • 3

    Coordonare franciză part-time

    Căutăm coordonatori franciză, pentru activitate part-time, 2-3 ore pe zi. Este necesar laptop și sau smartphone, cu aplicațiile whatsapp și telegram instalate Avem nevoie de persoane ambițioase, care vor să muncească inteligent și eficient. Nu este necesară experiența, totul este ușor de învățat și de duplicat. Dacă vrei să câștigi un venit suplimentar, trimite un mesaj pe whatsapp cu numele și prenumele tău, localitatea în care te afli și cere-mi detalii despre colaborare la nr , pentru Mirela M. Vei fi contactat în cel mai scurt timp.

  • 11

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Capitalul necesar 12.000 Euro

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • 27

    Manager Franciza

    Selectam Manageri pentru Afacere la Cheie. Munca este part-time, cu orar flexibil, de selectie si instruire a celor care vor o Franciza fara risc, in zona Cluj si imprejurimi. Se ofera instruire de la 0. Castigul va fi intre 800 - 1200 euro lunar. Invităm oamenii cu spirit Antreprenorial din Cluj și împrejurimi sa vadă gratuit Pepiniera noastră de afaceri, online. Va fi o ora de informații gratuite despre cum poți Automatiza afaceri si cum poți alege o Franciză Automatizata, fără risc. Pentru programări sunați la 0722555455 sau email pentru dl. Dragos Alexandru. Rugam sa ne contacteze doar persoane serioase, care vor să afle si sa învețe. Facem o lista cu persoanele interesate, si le aducem aminte. Va așteptăm.

  • 3

    Angajam fotograf- clinica medicala si infrumusetare

    Cautam coleg talentat pe zona foto-video, cu sau fara experienta, pentru a se alatura echipei noastre de marketing. Responsabilitati : - fotografiere filmare; - filmare, editare, montare - participa activ la evenimentele Doctor SKiN, asigura un continut de calitate; - utilizarea eficienta a programelor de editare foto-video

  • 55

    angenti marketing, publicitate

    angajam agenti vanzari produse bricolaj casa si gradina, agenti vanzari termopane,asistent manager,contabil cu experienta

  • 29

    Consultant asigurari

    franciza a unei mari companii de asigurari selectam consultanti in asigurari pt punct de lucru in Brasov;. oferim training gratuit,comisioane atractive si parte fixa incepand cu 1500 RON.

  • 12

    Agenti Imobiliari Colaboratori

    Cautam agenti de vanzari cu sau fara experienta in domeniul imobiliar. Sunt vizate persoanele dinamice, cu abilitati in negociere si comunicare. Oferim comisioane motivante! Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de e-mail: [email protected] Sau contactati-ne la tel.: 0749220518

  • 27

    Consilier Vanzari Servicii de Marketing Online

    Prezentarea firmei Imagine Plus este agentia de marketing online si dezvoltare web care lucreaza cu oameni dispusi sa isi aduca aportul in a sprjini afacerile din Romania sa creasca, folosindu-se de forta internetului. Noi credem cu tarie ca internetul poate ajuta afacerile sa se dezvolte din ce in ce mai mult si astfel sa ofere posibilitatea romanilor sa traiasca din ce in ce mai bine in tara lor. Cerinte post Avem nevoie in echipa de oameni curajosi si cu atitudine pozitiva care sa adere la misiunea noastra si care sa faca urmatoarele: - sa analizeze diverse domenii de activitate in mediul online si sa faca actiunea de prospectare - sa contacteze sau sa preia clientii potentiali care ne contacteaza direct si sa poarte discutii cu ei ca sa le inteleaga afacerea - sa se consulte cu echipa noastra pentru a le putea propune clientilor solutii benefice pentru cresterea afacerii lor prin intermediul internetului - sa negocieze termenii contractuali si sa incheie contractele - sa urmareasca rezultatele implementarii strategiei stabilite si sa faca actiunile post-vanzare Responsabilitati Nu promitem ca va fi usor pentru ca este nevoie de creativitate, perseverenta si spirit viu. Te vei confrunta cu urmatoarele provocari: - vei rezista doar daca esti dispus sa inveti si sa evoluezi - va fi necesar sa asimilezi cunostinte de marketing online pentru a putea sprijini creativ cresterea afacerilor clientilor - vei fi in situatii in care clientii potentiali nu inteleg ce beneficii aduce internetul afacerii lor - vei avea clienti care au buget foarte mic si care vor rezultate foarte mari si va depinde de tine sa le construiesti viziunea a ce pot obtine foarte clar - vei fi nevoit sa renunti la o vanzare daca aceasta nu ii aduce beneficii reale clientului Beneficii In acelasi timp, dorim sa facem echipa doar cu oameni dispusi sa lucreze in relatie de colaborare, nu de subordonare. Acest lucru inseamna ca tu, cel care ti-ai dori sa iti asumi misiunea noastra, vei avea si urmatoarele provocari: - vei avea venituri functie de implicare si rezultate - iti vei folosi unele din propriile resurse precum telefonul si laptopul Pe de alta parte, credem cu tarie ca relatiile de colaborare aduc maxim de beneficii tuturor partilor implicate . Astfel tu poti obtine: - venituri nelimitate de un plafon superior - pe masura ce iti maresti portofoliul de clienti, veniturile vor creste din ce in ce mai mult fara a fi necesar un efort suplimentar - colaborare cu noi pe termen lung atat timp cat impartasim aceleasi valori si principii - vei apartine unei echipe care are experienta de peste 15 ani in afaceri, deci ai de la cine sa inveti - vei lucra intr-un mediu in care sunt clar conturate si aplicate principii si valori reale - vei fi apreciat pentru ceea ce esti si ceea ce faci

  • Angajam Social Media Manager

    Candidatul ideal: Cunoștințe bune operare calculator; Cunostinte bune de Social Media; Cunostinte foarte bune limba ENGLEZĂ Cunostinte minime editare VIDEO Responsabilitati: Se preiau imaginile din contul de Google Drive și le posteaza pe diverse rețele sociale Găsește o descriere adecvată pentru conținutul postat Setare conturi Social Media Răspunde la mesaje Beneficii: Se ofera cafea gratuită; Se ofera o masă; Îți vei desfășura activitatea într-un spațiu plăcut și curat; Program Luni - Vineri - 16:00-24:00; Bonusuri de performanta;

  • 21

    Angajam asistent manager

    Angajam assistant manager Cerinte : Cunoasterea limbii engleze si permisul de conducere constituie un avantaj. Abilitati si cunoastere lucru pe calculator. Program 8h zi, 5 zile saptamana (L-V) : 09.00-17.00 Pentru mai multe detalii asteptam un un cv cu poze. Activitatea se desfasoara la sediul firmei in sectorul 3 - Aleea Tornadei. Salariu : 4.500- 5.000

  • 10

    Disponibil online

    Fundraiser

    Este responsabil pentru îndeplinirea obiectivelor anuale de fundraising stabilite împreună cu Directorul Executiv pe baza planului strategic de dezvoltare al organizației; Identifică potențiali parteneri financiari și este responsabil de redactarea sau supervizarea cererilor de finan are/contractelor, în func ie de specificului fiecăruia; Propune, planifică organizează și supervizează activități de strângere de fonduri (evenimente publice, întâlniri și evenimente cu donatori pentru atragerea de noi donatori și/sau cultivarea celor existenți etc.) în baza planului anual de strângere de fonduri; Dezvoltă/supervizează dezvoltarea de planuri individuale de cultivare a donatorilor fundației și asigură implementarea acestora; Consolidează sau supervizeaza rela iile cu partenerii deja existenti prin identificarea de modalităti noi de colaborare; Specificațiile postului: Studii medii-superioare Cursurile de perfecționare în domeniul strângerii de fonduri din surse private constituie avantaj; Experiența nu este neeaparat necesara dar constitue un avantaj Limbi străine: engleză (scris, vorbit, citit); Operare PC: MS Office (foarte bine - în special Word, Excel, PowerPoint Outlook); Foarte bune abilități de comunicare i prezentare scrisă i verbală; Cunoa terea i în elegerea sectorului ONG din România constituie avantaj; Cunoașterea și înțelegerea sectorului de afaceri și sectorului public constituie avantaj; Abilități în elaborarea de rapoarte și susținerea de prezentări; Capacitatea de a lucra în echipă; Capacitate de planificare strategică și organizare a implementării operaționale; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în afara organizației Detalii despre recrutare: Așteptăm CV-urile și scrisorile de intenție la Candidații selectați vor fi invitați la un interviu.

Salvează căutarea