Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Promovat
OFERIM SERVICII PENTRU PROIECTE DE AUTORIZARE A CONSTRUCTIILOR Avem răbdarea necesară pentru soluția ideală și suntem alături de dumneavoastră la fiecare pas pentru a materializa proiectul dorit. Oferim consultanță și soluții personalizate. Servicii: - Proiectare arhitectură și desgin 3d; - Consultanță și prezentare virtuală în toate stadiile de dezvoltare ale proiectului; - Conceptualizare de arhitectură și design de interior având ca punct de plecare discuțiile si deciziile luate impreună; - Obținere acte/avize necesare; - Proiectare construcții rezidențiale / Construcții cu destinație comercială sau industrială /Spălătorii auto self-service; - Proiecte de demolare; Contactați-ne pentru mai multe detalii: tel. :
-
Promovat
TRUST PM angajeaza personal calificat ca zugrav rigipsar. Beneficii: - Contract de munca pe durata nedeterminata cu un salariu ce porneste de la suma de 5.000-6.000 lei net (pentru un program de lucru full-time), in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri de Paste si de Craciun si cresteri salariale anuale; - 21 de zile lucratoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste in functie de vechimea in cadrul companiei; - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sanatate privata. Profilul tau: - Disponibilitate pentru progam de lucru Luni - Vineri, 8 ore zi; - Amabilitate, seriozitate si responsabilitate; - Exemplu pozitiv in comportamentul si relatiile cu clientii si ceilalti colegi; - Experienta intr-un post similar de minim 3 ani. In cazul in care profilul tau se potriveste cu locul de munca, te vom invita la un interviu personal in pasul urmator.
-
Promovat
Societate cu experienta de peste 15 ani in domeniul lucrarilor de instalatii electrice si automatizari, angajeaza electrician pentru instalatii electrice in constructii. Candidatul ideal: Persoana dinamica, dispusa sa lucreze in echipa, sociabila, capabila sa-si indeplineasca atributiile de serviciu si sa-si asume responsabilitatea pentru lucrarile efectuate. Cerinte: - Calificare profesioanala si bune cunostinte in domeniul electric, experienta minim 2ani in domeniu; - Bun organizator, bune abilitati de comunicare; - Responsabil pentru finalizarea sarcinilor; - Permis conducere categoria B- constituie avantaj; - Autorizatie ANRE - constituie avantaj; Ce oferim: - Pachet salarial competitiv; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Oportunitati de dezvoltare profesionala reala; - Mediu de lucru dinamic.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm distribuitori pentru distribuirea ziarului Kaufland în localitatea dumneavoastră: Felnac, Munar și Secusigiu. Relații suplimentare la telefon. Tip job: Part time.
-
Candidatul ideal: Experienta in munca in depozit constituie avantaj. Cunostinte legate de activitatea de incarcare-descarcare. Persoana atenta, organizata, ordonata, responsabila, disciplinata, punctuala, bun executant, cu spirit organizatoric. Abilitati de adaptare, comunicare si lucru in echipa. Cunostinte PC. Descrierea jobului: Participarea la operatiuni de incarcare/descarcare a marfii. Pregatirea marfii pentru livrare si le ambaleaza in conformitate cu comanda de livrare. Participa la inventarele lunare/periodice. Raspunde si asigura impreuna cu membii din echipa de securitatea si integritatea bunurilor si stocurilor din gestiune pentru a asigura acuratetea stocului. Participa la asigurarea ordinii si a curateniei la locul de munca, la manipularea si aranjarea marfii in interiorul depozitului. Repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit. Iti oferim: - bonuri de masa; - decontarea transportului pana la punctul de intalnire cu microbuzul firmei - statia de metrou Jiului; - transport la locul de munca de la statia de metrou Jiului; - posibilitatea de a lucra si a te dezvolta in cadrul unei companii de succes; - acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera. Locatie: Strada Macului nr17 , Rudeni (Chitila), Ilfov. Program de lucru: L-V:9-1730
-
Pensiunea Maria angajează personal. Detalii la numărul de telefon sau direct la pensiune,str Calea lui Traian nr 320, Calimanesti. Nu avem posibilitatea de a oferi cazare angajaților.
-
Firma de paza angajeaza agenti de securitate pentru farmacie in municipiul Arad.
-
Promovat
Manpower recruteaza operator imbuteliere cu contract de munca pe perioada nedeterminata! Descrierea generală a postului: - operatorul îmbuteliere are responsabilitatea de a manipula și îmbutelia produsele în conformitate cu standardele de calitate și siguranță stabilite de companie. Responsabilități principale: - manipularea și îmbutelierea produselor în conformitate cu procedurile stabilite; - asigurarea respectării standardelor de siguranță în timpul operațiunilor de îmbuteliere; - monitorizarea și asigurarea calității produselor îmbuteliate; - întreținerea și curățarea echipamentelor și a zonei de lucru; - raportarea oricăror defecțiuni sau probleme apărute în timpul procesului de îmbuteliere; - colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura un flux de lucru eficient și fără probleme. Cerințe: - experiență anterioară într-un rol similar sau într-un mediu de producție constituie un avantaj; - abilități bune de comunicare și lucru în echipă; - atitudine pozitivă și capacitate de a lucra eficient sub presiune; - capacitatea de a respecta instrucțiunile și procedurile de lucru; - disponibilitatea pentru a lucra în ture. Beneficii: - contract pe perioada nedeterminată; - pachet salarial competitiv peste media pieței; - oportunități de avansare în cadrul companiei; - mediu de lucru plăcut și dinamic; - dezvoltare profesională continuă; - curs gratuit pentru AUTORIZAȚIE ISCIR. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Profil candidat: - Studii tehnice medii sau superioare - Experienta profesionala de minim 1 ani de zile in domeniu - Bune abilitati de comunicare, exprimare clara, personalitate deschisa - Inclinatii spre invatarea de noi tehnologii si produse - Carnet de conducere auto categoria B (experient a minim 1 an); - Disponibilitate de a face deplasari in tara. Cunostinte tehnice necesare: - Instalare si configurare echipamente CCTV, Control acces, Efractie, Incendiu, AV - Cunoasterea operatiunilor de instalare si sertizare pentru tipuri de cabluri de retea (UTP, FTP, SFTP, Cat 5 5e, Cat 6 6a, fibra optica, coaxial, etc) Responsabilitati: - Instalare si punere in functiune de instalatii electrice de joasa tensiune, curenti slabi (CCTV, Retea date, Control acces, Efractie etc) si de automatizare - Service si mentenanta pentru sistemele livrate - Diagnosticarea corecta a problemelor reclamate de client - Gasirea solutiilor optime de remediere a sistemelor, instalatiilor - Instruirea operatorilor pentru sistemele si produsele livrate de companie - Imbina activitati de birou cat si de teren (50 - 60% teren; de ex. montaj pe autostrazi) Se ofera salariu fix, diurne pentru deplasari, prime de sarbatori, abonament medical.
-
Companie de automatizari industriale Descrierea jobului: - Imbina activitati de home-office cat si de teren in principal Aeroport Iasi - Emiterea de documentație: raport de service, procese verbale, manuale de utilizare - Vizite la clienti periodice sau la solicitarea acestora pentru verificarea sistemelor aflate in funcțiune. - Instalare si punere in funcțiune de sisteme de automatizare, echipamente de control access (turnicheti, porti automate) - Execută lucrări de instalare tubulatura, cablare, montaj echipamente, conexiuni electrice, configurari si PIF - Diagnosticarea corecta a problemelor reclamate de client - Găsirea soluțiilor de remediere optima a sistemelor, instalațiilor - Identificarea evenimentului aparut, documentarea, urmarirea rezolvarii lui, re-testare - Instruirea operatorilor Candidatul ideal: Capabil sa execute activități de instalare, punere în funcțiune, suport tehnic, instruire si mentenanță pe care compania le derulează in tara si strainatate - Studii tehnice medii sau superioare - Experienta profesionala de minim 2 ani de zile in domeniu - Cunoștințe teoretice si practice in domeniul mecanicii si electromecanicii - Cunoștințe teoretice si practice in domeniul instalațiilor electrice de joasa tensiune si curenți slabi - Cunostiinte teoretice si practice in domeniul IT - Cunostinte de limba engleza la nivel mediu - obligatoriu - Bune abilitati de comunicare, exprimare clara, personalitate deschisa - Disponibilitate pentru munca de teren - Inclinatii spre invatarea de noi tehnologii si produse - Carnet de conducere auto categoria B (experiența minim 1 an).
-
Cautam ingrijitor pentru vaci de lapte Cazare la ferma Salariul 2000 de lei Cautam familie fara copii sau persoana singura Conditii decente Detalii la telefon
-
INTERNATIONAL ALEXANDER HOLDING este grup internațional de companii din domeniul serviciilor integrate de transport si logistica, care activeaza cu succes pe piata europeana. Furnizam de peste 20 ani servicii complexe de logistica (depozitare, managementul ambalajelor) si transport (rutier, intermodal, aerian si maritim) pentru clienti importanti din toate industriile. Echipa International Alexander este mereu pregatita sa abordeze cele mai dificile aspecte ale afacerii cu profesionalism si cu dorinta de perfectionare. In spatele serviciilor noastre stau experienta, devotamentul, ambitia, seriozitatea si promptitudinea oamenilor nostrii oameni instruiti, oameni preocupati sa-si dezvolte competentele si pregatiti sa abordeze noi provocari. Acum cautam pentru Punctul nostru de lucru din Arad agent paza post control Cerinte: - Atestat de paza valabil ( curs agent de paza in derulare ) - Cazier judiciar fara antecedente; - Experienta in paza post control ( prezinta avantaj ). OFERIM: - Salariu atractiv (negociabil la interviu, in functie de competenta experienta); - Tichete de masa; - Prima de sarbatori; - Loc de munca stabil, intr-o companie de succes, cu sediu nou, dotari moderne si cu o echipa tanara dar profesionista; - Posibilitatea de dezvoltare personala si avansare in cadrul companiei. Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati, de luni pana vineri intre orele 8-17
-
Angajez operator casa de amanet: Cerinte: Caut o persoana atenta la detalii, fire comunicativa si orientata spre relatia cu clientii, sa detina bune cunostinte de utilizare a calculatorului. De preferat o persoana de sex feminin, pentru o mai buna empatie in relatia cu clientii. Atribuții: Evaluarea obiectelor Intocmirea contractelor Vânzare aur/argint Diverse rapoarte necesare Curățenia și îngrijirea spațiului de lucru cât și a vitrinelor de prezentare Va oferim un mediu de lucru sigur, respectând standardele de securitate a angajaților. Pachet salarial atractiv + bonus din vanzari. Programul de lucru :luni - vineri: 09-17; două sambete pe luna: 10:00 - 14:00. Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie.
-
SC. International Alexander SRL situat in Arad, Zona Industriala de Sud,cu o experienta de peste 21 ani in domeniul transporturilor cu peste 500 de camioane si peste 1000 de semiremorci, angajeaza SOFERI PROFESIONISTI ( cu experienta, singuri pe cabina), categoria C+E, pentru transport extern TUR - RETUR sau COMUNITATE. Cursele se desfasoara doar in Europa de Vest si nu se fac incarcari sau descarcari in Romania.Flota de camioane Mercedes Actros si MAN, toate euro 6 - Comunitate: Cursele de comunitate se desfasoara pe o perioada de o luna la lucru si o saptamana acasa sau 6 saptamani la lucru si o saptamani acasa Se tranziteaza majoritatea tarilor din Europa de Vest Se foloseste echipamentul Transics pentru scanarea documentelor si primirea comenzilor de incarcare si descarcare (pentru o mai buna colaborare cu dispeceratul ) - Tur retur: Cursele de tur retur se desfasoara pe o perioada cuprinsa intre 3 si 10 zile ( intre tur si retur exista si curse intermediare) Se ajunge la garaj in Arad la pauzele de 45h sau dupa caz 45h+ recuperare, iar soferii merg acasa OFERIM: Echipa proprie de service mobil, care efectueaza depanari in toata Europa Call center disponibil 24h 24h Dispecerat roman,disponibil 24h 24h, format dintr-o echipa tanara, dinamica si profesionista,dornica sa te cunoasca; Bonus de performanta Bonusare pentru vechime in cadrul firmei Bonus de sarbatori Un sediu nou si modern dotat cu WIFI, locuri de luat masa, masini de spalat haine si cabine de dus Aparate de taxare la bord, pentru toate tarile tranzitate Telefon mobil Card de alimentare cu motorina si ADblue Echipament Transics unde se scaneaza CMR-urile, se primesc comenzi pentru incarcare descarcare, se primeste ruta de deplasare prestabilita impreuna cu statiile de alimentare si parcarile de pe traseu CERINTE: Permis de conducere cat. C+E; Atestat profesional pentru transport marfa Atestat ADR repezinta avantaj Card digital pentru tahograf; Aviz medical si psihologic cu siguranta circulatiei ( in original ) Cazier judiciar.( doar pentru consultare ) Pentru informatii suplimentare puteti suna de luni pana vineri intre orele 08 17
-
Harsha Engineers Europe, cel mai mare producator de componente pentru rulmenti, angajeaza Recuperator metale vechi Cerinte: - minim studii generale - rezistenta fizica - fara cu experienta in munca Descriere: Sortare zgura prin moara Selectare manuala a mixului rezultat din instalatie Inregistrarea cantitatii de reziduuri obtinute Alimentarea si operarea instalatiei de cernut zgura Depozitarea materialelor in conditii optime Beneficii: - salariul se discută la interviu, în funcție de experiența fiecăruia - tichete de masă 30 lei zi - transport asigurat din Brasov, Zarnesti, Rasnov, Cristian, Codlea, Ghimbav - prime de sărbători - primă de bun venit - 50% din salariu - primă de performanță prezență fidelitate - asigurare de viață - asigurare de sanatate - spor de noapte 25% - ore suplimentare plătite dublu
-
Harsha Engineers Europe, cel mai mare producator de componente pentru rulmenti, angajeaza Debitator semifabricate. Cerinte: - studii medii - cunostinte de masurare cu: subler, micrometru, - experienta pe un post similar constituie un avantaj Responsabilitati: - analizeaza si stabileste impreuna cu strungarul ordinea debitarii - verifica si pregateste fierastraul la inceperea lucrului - fixeaza si verifica prinderea tubului pe dispozitivele de prindere ale fierastraului - prelucreaza piesa la cotele impuse si utilizeaza instrumentele de masurat pentru a le verifica Beneficii: - salariul se discută la interviu, în funcție de experiența fiecăruia - tichete de masă 33 lei zi - transport asigurat din Brasov si din imprejurimi decontat - prime de sărbători - primă de bun venit - 50% din salariu - primă de performanță prezență fidelitate - asigurare de viață - asigurare de sanatate - spor de noapte 25% - ore suplimentare plătite dublu Descrierea companiei Compania Harsha Engineers Europe este unul dintre cei mai mari producători de colivii pentru rulmenți de precizie. Suntem o companie bazată pe tehnologie, cu un accent puternic pe cercetare și dezvoltare. Avem expertiza pentru a proiecta și dezvolta scule avansate interne care ne permit să producem produse complexe.Instruirea si dezvoltarea competențelor oamenilor este un domeniu prioritar pentru Harsha Engineers. Publi24_16 Publi24
-
SC. International Alexander SRL situat in Arad, Zona Industriala de Sud,cu o experienta de peste 21 ani in domeniul transporturilor cu peste 500 de camioane si peste 1000 de semiremorci, angajeaza SOFERI PROFESIONISTI ( cu experienta, singuri pe cabina), categoria C+E, pentru transport extern TUR - RETUR sau COMUNITATE. Cursele se desfasoara doar in Europa de Vest si nu se fac incarcari sau descarcari in Romania.Flota de camioane Mercedes Actros si MAN, toate euro 6 - Comunitate: Cursele de comunitate se desfasoara pe o perioada de o luna la lucru si o saptamana acasa sau 6 saptamani la lucru si o saptamani acasa Se tranziteaza majoritatea tarilor din Europa de Vest Se foloseste echipamentul Transics pentru scanarea documentelor si primirea comenzilor de incarcare si descarcare (pentru o mai buna colaborare cu dispeceratul ) - Tur retur: Cursele de tur retur se desfasoara pe o perioada cuprinsa intre 3 si 10 zile ( intre tur si retur exista si curse intermediare) Se ajunge la garaj in Arad la pauzele de 45h sau dupa caz 45h+ recuperare, iar soferii merg acasa OFERIM: Echipa proprie de service mobil, care efectueaza depanari in toata Europa Call center disponibil 24h 24h Dispecerat roman,disponibil 24h 24h, format dintr-o echipa tanara, dinamica si profesionista,dornica sa te cunoasca; Bonus de performanta Bonusare pentru vechime in cadrul firmei Bonus de sarbatori Un sediu nou si modern dotat cu WIFI, locuri de luat masa, masini de spalat haine si cabine de dus Aparate de taxare la bord, pentru toate tarile tranzitate Telefon mobil Card de alimentare cu motorina si ADblue Echipament Transics unde se scaneaza CMR-urile, se primesc comenzi pentru incarcare descarcare, se primeste ruta de deplasare prestabilita impreuna cu statiile de alimentare si parcarile de pe traseu CERINTE: Permis de conducere cat. C+E; Atestat profesional pentru transport marfa Atestat ADR repezinta avantaj Card digital pentru tahograf; Aviz medical si psihologic cu siguranta circulatiei ( in original ) Cazier judiciar.( doar pentru consultare ) Pentru informatii suplimentare puteti suna de luni pana vineri intre orele 08 17
-
Alege sa te dezvolti personal si profesional alaturi de noi #Harsha Engineers Europe, cautam colegi noi pe pozitia de Operator CNC, pentru locatia noastra din Parcul Industrial ICCO, Ghimbav Brasov. Candidatul Ideal - Cunostinte minime de desen tehnic - Studii medii - Cunostinte despre intrumentele de masurare: subler, micrometru, ceas comparator - Experienta pe un post similar constituie un avantaj - Calificare Operator CNC - constituie avantaj Descrierea jobului - Operarea masinilor unelte CNC - Intretinerea si mentinerea parametrilor optimi de functionare a masinilor unelte CNC - Stabilirea necesarului de materiale in functie de specificul lucrarilor pentru fiecare comanda - Identificarea si utilizarea SDV-urilor necesare executarii operatiei de prelucrare - Interpretarea desenului de fabricatie - Urmarirea pasilor de productie, respectiv a programului pentru piesele ce urmeaza a fi prelucrate - Prelucrarea pieselor mecanice conform desenelor tehnice - Utilizarea dispozitivelor de măsură pentru controlarea pieselor finite - Asigurarea functionarii masinii si pastrarea curateniei la locul de munca Beneficii - Instruire specifică postului, la nevoie, cursuri de specialitate; - Salariul negociabil in funcție de cunoștințe experiență; - Posibilitate de promovare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru profesionist; - Instrumente de lucru necesare desfășurării activității; - tichete de masă 33 lei zi - transport asigurat din Brasov si din imprejurimi decontat - prime de sărbători - primă de bun venit - 50% din salariu - primă de performanță prezență fidelitate - asigurare de viață si de sanatate - spor de noapte 25% - ore suplimentare plătite dublu Descrierea companiei Harsha Engineers Europe este o companie bazată pe tehnologie, cu un accent puternic pe cercetare și dezvoltare, ceea ce ne-a permis să dezvoltăm produse adaptate cerințelor clienților noștri. Avem expertiza necesară pentru a proiecta și dezvolta scule în avans in-house, ceea ce ne permite să fabricăm produse complexe. De la înființarea sa în 1986, Harsha Engineers International Limited* (Harsha) este cel mai mare producător pentru industria rulmenților cu role și bile prin turnare și produse de prelucrare în aliaje de cupru, bronz și alamă pentru multiple aplicații industriale. Grupul este unul dintre cei mai importanți jucători în domeniul componentelor prelucrate din bronz și al componentelor din aliaje de alamă. Harsha Engineers Europe livrează piese finite complete pentru echipamente de construcții și silvicultură din întreaga lume.
-
Cautam colaboratori pt. bursa pe partide de fotbal (exchange, trading). Operatori PC. Activitatea se va desfasura de la domiciliu. Valabil pentru toate judetele. Vi se va asigura suma de bani, necesara pt. a incepe activitatea. Primul venit, primul servit. Cautam pt. inceput 5 colaboratori. Cerinte: PC si conexiune la internet. Informatii suplimentare la tel: 0_7_6_5_3_4_4_8_6_9 , zilnic intre orele 08:00 - 18:00
-
Cautam colaboratori pt. bursa pe partide de fotbal (exchange, trading). Operatori PC. Activitatea se va desfasura de la domiciliu. Valabil pentru toate judetele. Vi se va asigura suma de bani, necesara pt. a incepe activitatea. Primul venit, primul servit. Cautam pt. inceput 5 colaboratori. Cerinte: PC si conexiune la internet. Informatii suplimentare la tel: 0_7_6_5_3_4_4_8_6_9 , zilnic intre orele 08:00 - 18:00
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Cautam colaboratori pt. bursa pe partide de fotbal (exchange, trading). Operatori PC. Activitatea se va desfasura de la domiciliu. Valabil pentru toate judetele. Vi se va asigura suma de bani, necesara pt. a incepe activitatea. Primul venit, primul servit. Cautam pt. inceput 5 colaboratori. Cerinte: PC si conexiune la internet. Informatii suplimentare la tel: 0_7_6_5_3_4_4_8_6_9 , zilnic intre orele 08:00 - 18:00
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.