Locuri de munca Gestionar depozit - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne aflam in cautarea unui ajutor de gestionar pentru o companie distribuitoare de bunuri de larg consum. Ce ne dorim: - Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat, - Cunostinte de utilizare a calculatorului, - Bune abilitati numerice si capacitate de lucru in echipa; Ce vei face: - Te vei ocupa de receptia si pregatirea marfurilor pentru livrare, - Vei manipula marfurile in depozit in cadrul proceselor de receptie si livrare, Ce oferim: - Salariu net + tichete de masa de 35 de lei zi, - Bonus de performanta, - Transport decontat, - Asigurare medicala privata, - Prime de sarbatori. Programul de lucru este in 2 schimburi, in intervalul orar: 06:00 - 14:30 si 11:00 - 19:30. Asteptam CV-urile voastre la: TEL: 0720 534 815 Locatie: Brasov
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Gestionar Depozit Locația: Depozit Chiajna, Strada Italia 1 7 Program de lucru: 08:00 17:00 sau 09:00 18:00 Cerințe: Minimum 2 ani experiență într-un rol similar (gestionare depozit, logistică, etc.); Atestat de stivuitorist - de preferat; Diplomă de bacalaureat; Cunoștințe despre sisteme de gestiune a stocurilor și software de gestionare a depozitului; Abilități excelente de organizare și planificare; Atenție la detalii și capacitatea de a lucra precis și efficient; Abilități de comunicare și lucru în echipă Beneficii: Salariu: 4000 lei NET Asigurare medical; Posibilități de avansare în carieră; Mediu de lucru dinamic și profesionist Responsabilități Principale Recepționarea și verificarea mărfurilor conform documentelor de transport și a comenzii Organizarea și aranjarea eficientă a mărfurilor în depozit Efectuarea inventarierilor periodice și ocazionale Întocmirea și actualizarea documentelor de gestiune a stocurilor (facturi, avize de însoțire a mărfii, note de recepție, etc.) Pregătirea comenzilor pentru livrare către clienți sau alte puncte de lucru Identificarea și implementarea oportunităților de îmbunătățire a proceselor de gestionare a stocurilor și a depozitului
-
Promovat
Compania Smithfield Romania se ocupa cu cresterea si productia carnii de porc. Angajam Incarcator-Descarcator in cadrul fabricii de nutreturi combinate de la Padureni. Responsabilități: -Execută activități de manipulare, încărcare, descărcare a materiilor prime și a materialelor precum și activități de curățenie și intreținere a spatiilor din incinta și exteriorul FNC-ului. Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Ce te recomandă: Studii - minim 8 clase Vechime - minim 6 luni în activită i în depozit Capacitate de organizare a propriei activită i, abilită i de lucru în echipă Disponibilitate pentru efort fizic - nivel mediu Program de lucru - schimb unic (20.00 - 4.00) Ce responsabilită i vei avea: Vei gestiona produsele finite (ambalate) Vei aşeza produsele ambalate pe trasee de distribu ie în baza documentelor de înso ire a mărfurilor Vei încarca loturile create în maşini conform traseelor stabilite Ce i i oferim noi: Contract de muncă pe perioada nedeterminată Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Ajutoare financiare acordate pentru evenimente deosebite Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale Contact: 0751261213 0756151160
-
Angajam Gestionar depozit lubrifianti Suceava, program 8-16 luni-vineri, bonuri de masa Atributii de gestiune: Receptie si eliberare marfa conform acte Efectuare verificari stocuri Coordonare personal depozit in subordine Capacitate de a interacţiona cu clienţii si furnizorii Plasarea produselor intrate in depozit pe rafturile alocate; Profilul candidatului: Cunoştinţe PC Permisul de stivuitorist constituie un avantaj Experiență anterioară în gestionarea stocurilor Abilităţi de comunicare si organizare
-
Candidatului ideal: - Responsabilitate - Punctualitate - Implicare - Atentie la detalii - Memorie vizuală si abilitati de invatare rapida - Abilitati bune de comunicare verbala si in scris - Experienta in domeniu este considerata un avantaj Se ofera: -salariu atractiv -tichete de masa 30 RON zi lucrata -decontare transport -Luni -Vineri: program de lucru 8 ore zi, 2 schimburi Descrierea companiei SC PATILINE SRL este unul dintre principalii producatori si importatori de panificatie din Romania.
-
Automeister angajeaza magazioner.Munca acestuia necesita o mare rigoare ,pentru a evita orice eroare,orice intarziere. El lucreaza in colaborare cu inginerii auto si mecamicii de aceea cinstea si spiritul de echipa sunt calitati esentiale pentru un magazioner operator.Relatii la telefon
-
Magazin online de angajează o persoană responsabilă pentru gestionarea depozitului. Dacă ești o persoană organizată și atentă la detalii, te invităm să ni te alături! Atribuții: - Preluare marfă - Aranjarea marfii în depozit - Preluarea comenzilor - Pregătirea coletelor - Predarea coletelor către curieri - Etichetarea marfii - Ambalarea marfii Calități necesare: - Persoană organizată - Atent(ă) la detalii - Operare PC reprezinta avantaj Beneficii: - Program de lucru: luni - vineri 8:00 - 16:30 - Carte de munca -full time 8 ore pe zi - Bonuri de masă - Decontare transport în comun - Condiții foarte bune de lucru Dacă îți dorești un mediu de lucru dinamic și profesionist nu ezita sa ne contactezi! Te așteptăm în echipa noastră!
-
Angajam stivuitorist la punctul nostru de lucru din Timisoara. Responsabilitati: - incarcarea/descarcarea marfii - aranjarea produselor in depozit Cerinte: - autorizatie ISCIR de stivuitorist; - experienta anterioara in domeniu; - implicare in activitatea zilnica, seriozitate Beneficii: - oferim bonuri de masa; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariul se negociaza in cadrul interviului; Programul de lucru: luni - vineri, de la ora 08 la 17 plus 2 sambete pe luna, de la 08 la 13; Pentru mai multe detalii ne gasiti la numarul de telefon din anunt intre orele 8-17.
-
Angajam incarcator descarcator la depozit materiale de constructii in Clinceni-Domnesti Ilfov. Responsabilitati: Asigurarea procesului de incarcare descarcare marfa, cu servirea clientilor. Lucrul in interiorul magazinului. Pentru detalii, va rog sa-mi scrieti doar pe WhatsApp.
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Promovat
Candidatul ideal - Persoana activa, atenta la detalii si cu simt de raspundere. - Abilitati de comunicare si organizare - Abilitati de lucru in echipa Descrierea jobului: - Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa; - Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare; - Pregateste comenzile si asigura stocurile minime de siguranta; - Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei; - Pastreaza evidenta documentelor de intrari iesiri; - Participa la inventarierea produselor; Oferim un mediu placut de lucru, o masa calda pe zi, salarizare foarte avantajoasa! Pentru detalii si programare interviu ne ezitati sa ne contactati!
-
Mineralport, cel mai mare furnizor de agregate din Oltenia, angajeaza: Gestionar depozit ( Baia de Arama) Responsabilitati: Gestionarea materiei prime, a produselor finite si a articolelor stocabile primite din secţiile de producţie si achizitii; Întocmirea documentelor de evidenţă a recepţiilor in baza avizelor pentru materia prima; Intocmirea documentelor de evidenta a recepţiilor cantitative pentru articolele stocabile; Întocmirea avizelor de însoţire a mărfii pentru livrarea produselor din magazie; Asigurarea evidenţei stocurilor de materii prime, produse finite si articole stocabile. Cerinte: Minimum studii medii (bacalaureatul); Cunostinte operare calculator; Rigurozitate în ţinerea evidenţei şi întocmirea rapoartelor.
-
Angajam Tehnician gestiune stoc la o fabrica din Brasov. CERINTE: - studii medii - cunostinte MS Office - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 07.00-15.00 15.15-23.00 23.00-07.00 - experienta minim 3 ani in gestiune (de preferat intr-o fabrica) RESPONSABILITATI: - introduce marfa în stoc în baza documentelor de intrare - stochează în spații bine delimitate și corespunzătoare a produselor stocate - răspunde de înregistrarea sistematică și operarea cronologică a datelor privind stocurile (FIFO) - efectuează inventare fizice, anuale și periodice (acolo unde se impune), la solicitarea superiorului ierarhic - inregistrează, prelucrează şi păstrează informaţiile referitoare la situaţia stocurilor - scopul postului constă în primirea, verificarea, depozitarea, gestionarea componentelor și sau materialelor auxiliare (freestock) în vederea comisionării (alcătuirea kit-urilor necesare în vederea producției de ansambluri) BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Societatea IT-PAC ROMANIA SA, producator de ambalaje din material plastic, din Fagaras, angajeaza: AMBALATOR MANUAL DESCRIEREA LOCULUI DE MUNCA: Culegerea, sortarea si ambalarea produselor din material plastic in cutii de carton Lucrul se desfasoara in 3 schimburi; Asigurarea în permanentă a ordinii si curăteniei la locul de muncă CERINTE: Studii medii Seriozitate si responsabilitate; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi de luni- vineri. SE OFERA: Tichete de masa in valoare de 40 Ron oferite din prima zi de lucru; Ore suplimentare platite dublu; Prime de Paste si de Craciun; Asigurare medicala privata la Allianz Tiriac; Spor de 25% pentru orele de noapte CV-urile se pot depune la sediul societatii din Str. Hurezului, nr. 3 si ne puteți contacta la nr de telefon: .
-
Cerinte Experienta intr-o pozitie similara; Cunostinte de gestiune a stocurilor si cunoasterea unui soft de gestiune; Absolvent de studii medii; Dispus la efort fizic; Venit Net - 3500 Inventariaza calitativ si cantitativ marfurile care intra si ies din depozit; Verifica intrarile si iesirile de marfa in raport cu documentele de livrare; Raspunde de pregatirea corecta a marfurilor pentru livrare, conform documentelor de insotire a marfii ; Participa la inventarele periodice pentru a verifica situatia stocurilor; Raspunde de organizarea spatiului de depozitare; Aranjeaza si ordoneaza marfa in depozit conform regulilor interne; Asigura integritatea bunurilor; Comunica eventualele plusuri si minusuri identificate in gestiune; Asigura mentinerea ordinii si curateniei in depozit; Beneficii: Contract individual de munca pe durata nedeterminata; Majorari salariale functie de performanta profesionala; Tichete de masa Instruiri profesionale; Un mediu de lucru placut.
-
Angajăm: GESTIONAR Candidatul ideal: Persoană integră, cu capacitate de organizare, analiză, atenție distributivă, spirit analitic, capabilă să lucreze cu termene limită și volume diferite de muncă, adaptabilă. Bun lucrător în echipă, dar și capabil să lucreze independent în rezolvarea sarcinilor. Cunoștințe operare PC, excel nivel mediu. Pentru informații vă rugăm să ne contactați telefonic. PLASTIFLEX SRL Adresa: comuna Bujoreni, str. Abatorului 135, Vâlcea (vis a vis de Abatorul Diana)
-
Candidatul ideal Experienta de lucru cu scanner-ul sau alte aparate similare; Atentie la detalii; Abilitati de comunicare; Capacitatea de a rezolva sarcini de lucru in timpul alocat; Tenacitate si perseverenta; Asumarea responsabilitatii; Utilizarea echipamentului de manipulare (transpaleta manuala, carucior); Studii medii; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Disponibilitatea de a lucra program cu timp variabil; Responsabilitati Preia comenzile pe scanner si le pregateste conform procedurii si instructiunilor de picking; Foloseste aparatura din dotare pentru scanarea codurilor de bare ale produselor selectate; Foloseste utilajele din dotare pentru transportul in depozit al produselor (transpaleta manuala, transpaleta electrica); Colaboreaza cu departamentul de productie; Asambleaza dezambleaza deschide si sau sigileaza paletii cu marfa; Respecta instructiunile superiorului ierarhic privind desfasurarea zilnica a activitatilor la locul de munca cat si procedurile de lucru; Foloseste aparatura si utilajele din dotare numai in scopul destinat si cu respectarea procedurilor si instructiunilor de la locul de munca; Nu paraseste locul de munca fara aprobarea superiorului ierarhic; Pastreaza curatenia si ordinea la locul de munca. Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata. Venituri suplimentare in functie de performanta. Tichete de masa. Decont transport. Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi. Nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de informații suplimentare și ajutor în procesul de recrutare.
-
Suntem o companie cu capital privat 100% romanesc. Facem parte din grupul de firme Atlantis, iar in prezent suntem in cautare de noi colegi. Experienta nu este un factor decizional in alegerea candidatilor, insa poate fi un avantaj daca ai cunostinte in domeniu. Candidatul ideal: - Are studii medii si permis de conducere categoria B - Gestioneaza eficient stocul și fluxul de mărfuri în depozitul nostru. - Monitorizeaza și înregistreaza precis intrările și ieșirile de mărfuri. - Menține ordinea, curățenia și siguranța în depozit. - Realizeaza inventarul periodic și raporteaza discrepanțele. - Colaboreaza eficient cu departamentele interne pentru asigurarea fluxului optim de mărfuri. - Persoană integră, serioasă, punctuală si responsabila Beneficii: - loc de munca stabil; - echipament complet de lucru; - oferim instruire in cadrul societatii; - salariu competitiv; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - transport sau decont asigurat de firma
-
Recrutăm tehnician rework pentru o companie de producție. Cerințe: Studii medii; Calificare specifică meseriei; Se lucrează în 2 schimburi; Experiență în reparații electronice și mecanice; Persoană serioasă, adaptabilă și care lucrează cu acuratețe. Responsabilități: Acordă suport pentru toate activitățile de producție; Analizează și repară defectele (electronice, mecanice și acustice) care provin din procesele și testele de producție; Depanarea și repararea PCBa-urilor defecte, folosind diagrama de circuit electronic; Colectează și pregătește datele referitoare la motivele de eroare și le raportează; Asigură primul nivel de suport pentru teste; Depanarea problemelor care apar în procesul de producție; Pregătește rapoarte privind erorile defectele care apar în procesele de producție și propune măsuri de îmbunătățire a eficienței; Acordă suport în faza de lansare a produselor noi, în producție, într-o manieră orientată spre găsirea de soluții; Bun Co-echipier, lucrează cu ceilalți într-o manieră profesionistă, deschisă; Înțelegere de bază a conceptului de LEAN management. Beneficii: Transport asigurat la locul de muncă din Brașov Codlea Zărnești - Râșnov - Cristian Ghimbav; Prime de sărbători și tichete de masă; Asigurare medicală; Cantină; Al-13-lea salariu; Bonus de performanță.
-
Descriere: Compania noastră caută un gestionar dedicat și eficient pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea abilități excelente de organizare, o atenție deosebită la detalii și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Responsabilități: Gestionarea eficientă a stocului de produse și materiale. Întocmirea și actualizarea registrului de inventar. Plasarea și urmărirea comenzilor de aprovizionare. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în manipularea produselor. Colaborarea cu departamentul financiar pentru a menține un control riguros asupra costurilor și a bugetului alocat pentru stocuri. Rezolvarea eficientă a problemelor legate de gestionarea stocurilor. Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea stocurilor sau aprovizionării este preferabilă. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Atent la detalii și capabil să lucreze cu cifre. Abilități de comunicare și colaborare eficiente. Capacitatea de a lucra sub presiune și într-un mediu dinamic. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor Microsoft Office. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru dinamic și plăcut. Beneficii suplimentare.
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează LABORANT silozuri cereale/ Gradator semințe. Activități specifice job-ului: - Prelevarea probelor reprezentative, conform standardelor specifice în vigoare și a instrucțiunilor primite; - Executarea analizelor de laborator esențiale; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare. Cerințe: - Studii mediii; - Experiența de minimum 1 an în calitate de laborant silozuri cereale constituie un avantaj; - Cunoștințe de operare Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Magazin de bricolaj, instalații apa, gaz, canalizare, electrice, grădină, etc situat in com Sântana de Mures, jud Mures, angajam pe rajon gestionar marfa . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de bricolaj, instalațij, scule, suruburi,feronerie Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, semnalarea produselor care trebuie aprovizionate, precum si a produselor fara rulaj conducerea firmei, ajutor profesional cu date technice la cererea clientilor despre articolele , aranjarea si ordinea rafturilor, ordinea si curatenia la locul de muncă Calificari ,experienta avantaj permis conducere categoria B, experienta pe un post similar, stare buna de sanatate Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu Sântana de Mures tr.Viilor, jud Mureș