Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Angajam Office Manager si Consilier Financiar Timisoara
1

Angajam Office Manager si Consilier Financiar Timisoara

FlexCredit, o companie dinamică în domeniul Financiar Non-Bancar , își extinde echipa și caută să angajeze: 1. Office Manager 2. Consilier Financiar Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și dorința de a contribui la succesul nostru, te invităm să aplici! 1. Office Manager Responsabilități: Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative. Cerințe: Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme. Oferim: Mediu de lucru dinamic Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de perfomanta 2. Consilier Financiar Responsabilități: Oferirea de consultanță financiară clienților Evaluarea nevoilor financiare ale clienților și propunerea de soluții personalizate Promovarea produselor și serviciilor financiare ale companiei Menținerea relațiilor cu clienții și asigurarea unui serviciu excelent Cerințe: Ambițios și dornic de afirmare prin performanță; Studii finalizate; Persuasiv, cu excelente abilități de vânzare și negociere; Cu atitudine pozitivă, cât și fermă; Orientare către client și sociabil; Răbdător și care pune pasiune în ceea ce face; Cu spirit de echipa și empatie; Cu abilitatea de convingere și experiență în domeniu (reprezintă un avantaj). Oferim: Mediu de lucru dinamic Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de perfomanta Dacă ești interesat(ă) de una dintre aceste oportunități, te rugăm să trimiți CV-ul tău la []. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

Timisoara, Timis

Angajam Office Manager si Consilier Financiar Resita
1

Angajam Office Manager si Consilier Financiar Resita

FlexCredit, o companie dinamică în domeniul Financiar Non-Bancar , își extinde echipa și caută să angajeze: 1. Office Manager 2. Consilier Financiar Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și dorința de a contribui la succesul nostru, te invităm să aplici! 1. Office Manager Responsabilități: Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative. Cerințe: Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme. Oferim: Mediu de lucru dinamic Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de perfomanta 2. Consilier Financiar Responsabilități: Oferirea de consultanță financiară clienților Evaluarea nevoilor financiare ale clienților și propunerea de soluții personalizate Promovarea produselor și serviciilor financiare ale companiei Menținerea relațiilor cu clienții și asigurarea unui serviciu excelent Cerințe: Ambițios și dornic de afirmare prin performanță; Studii finalizate; Persuasiv, cu excelente abilități de vânzare și negociere; Cu atitudine pozitivă, cât și fermă; Orientare către client și sociabil; Răbdător și care pune pasiune în ceea ce face; Cu spirit de echipa și empatie; Cu abilitatea de convingere și experiență în domeniu (reprezintă un avantaj). Oferim: Mediu de lucru dinamic Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de perfomanta Dacă ești interesat(ă) de una dintre aceste oportunități, te rugăm să trimiți CV-ul tău la []. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

Resita, Caras-Severin