Vino in #kynesysteam !
Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys!
Ce fel de persoană căutăm?
-energică și căreia îi place să se implice în activități diverse
-organizată și conștiincioasă
-dornică de a învăța lucruri noi
-cu memorie bună
-comunicativă, empatică-căreia ...
Firma Franceza in domeniu constructiilor angajaza secretara vorbitoare limba franceza scris si vorbit conversational la telefon [vei fii sunata de clienti din Franta] cu permis auto disponibila si la delegatii in strainatate,,este munca de birou si teren cu deplasari in tara si strainatate in interes ...
Suntem în căutarea unei colege organizate si responsabile, care să se alăture echipei noastre .
Responsabilitäti principale:
Gestionarea corespondentei si a documentelor interne externe;
Emiterea facturilor , contractelor , situatilor de lucrări si verificarea corectitudinii acestora;
Intocmirea ...
Companie activă pe piața internațională
caută o tânără asistentă personală.
sunt necesare
- Dorinta de a lucra si de a invata
- cunoștințe de bază despre utilizarea PC
- disponibilitate si flexibilitate totala
- aspect frumos
salariu + beneficii
Beneficii: - loc de muncă stabil, mediu de lucru curat și civilizat, echipă tânără și dinamică;
- locație ultracentrală;
-oportunitatea de a învăța lucruri noi;
-salariu competitiv, cu posibilitatea de majorare în funcție de experiență și responsabilități asumate;
- program zilnic 9-17, de luni până ...
Cautam o persoana pentru postul de Asistent manager HR care sa fie:
Persoana organizata si disciplinata;
Persoana cu principii si valori morale;
Dornica de dezvoltare personala;
Persoana optimista si cu simtul umorului;
Persoana pasionată de resurse umane
Experienta in domeniu RU reporezinta avantaj
Experienta ...
Candidatul Ideal:
- Studii medii sau superioare;
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- Capacitate de organizare ...
Clinica stomatologică Smile Up se afla situată în centrul orașului Timișoara. Ne dorim să extindem echipa. Iată principalele cerințe și responsabilități din fișa postului de Front Desk Officer :
- Te ocupi de întâmpinarea, informarea corectă și îndrumarea amabilă a pacienților (sau a altor persoane) ...
Firma de dezvoltare imobiliară angajează o fată tânără până în 21-32 ani, pe postul de asistentă de secretariat.
Nu este nevoie de experiență. Necesită permis de conducere. Pentru mai multe detalii mesaj în privat sau sunați la nr de telefon
2 posturi asistent manager:
- experiența Excel și Word
- aptitudini de comunicare.
- Full Time
- asiguram cazare și auto de serviciu ( cheltuieli incluse)
-18-40 ani.
-seriozitate,punctualitate, dorința de a învață lucruri noi.
-prezenta plăcută
- CV- ul pe Whatapp sau
Sanges trans SRL o companie dedicată transportului agabaritic și logisticii angajeaza coleg colega pentru postul de personal executiv administrativ cod COR 334303.
Cerinte: -conform fisei postului
-bun organizator, atentie catre detalii
-comunicarea intr-o limba straina constituie un avantaj (franceza, ...
Angajam persoana cu sau fara experienta , care sa stie sa lucreze in word, excel si sa aibe aptitudini de organizare, ordonare a activitatiilor de birou. Sa fie organizata, ordonata si constiincioasa precum si dorinta de a invata lucruri noi, programul de lucru este de 8 ore zi. Conditii de salarizare ...
Service auto situat in Timisoara, zona Cetatii, angajam front desk manager
Cerinte
-aspect fizic placut
-experienta in preluare de comenzi service auto
-portofoliu comenzi, intrari si iesiri
-evidenta firme de curierat
-la cererea superiorilor, tot ce este necesar activitatii unitatii
Relatii la telefon ...
Suntem în căutarea unei persoane organizate, dinamice și cu abilități de comunicare pentru a se alătura echipei noastre ca secretară.
Locație: Timișoara
Cerințe:
Studii medii - superioare finalizate;
Experiența în domeniu reprezintă un avantaj;
Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint);
Abilități ...
Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...